До периМдааа. Прав си Пери. Германия държи на образованието и това да има кадърни управници, А в БГ за какво са им умни хора, че то пълно с тикви управляващи държавата.Вървим към обезличаване на българския народ, традиции и кво ли още не.
Ако изпита се провежда по правилната методика, подсказването/преписваето няма как да се случат. Колко международни сертификати и обучения се провеждат и издават по този начин и са 100% валидни.
А в час все едно не сме преписвали :) Дивия капитализъм, а и капитализма като цяло не е справедлива система и рано или късно ще рухне ! Дивия капитализъм в БГ води до разруха и съсипия, и това вече се вижда, ще се види още по-добре след 20 години когато няма да има кой да работи и няма да има пари и за пенсии !
им раздават дипломите както личните карти, и без това нищо не научаван в училище, само си губят времето. А с тази супер-тъпотия-дистанционно обучение, удариха върха та тъ.помера!?
До периДа, по-глупави са. Освен това си имат много по-добра здравна система и още не е издъхнала като нашата. Също така нашите лекари са избягали при тях и сега те си имат лекари, а ние си нямаме.
До Анонимен 30Интересно в Германия защо децата ходят на училище и в момента, и никой не хвърля вината за повишаването на случаите върху тях? Там по-глупави ли са? Не, просто са осъзнали колко неефективно е онлайн обучението.
Всички оценки са нереални, вече не се разрешава писането на двойки и гоненето на час в училище от учителите, защото падал рейтинга на даскалото и така не било много желано, съответно и субсидията била по-малка. Така, че ако някой си мисли, че оценките са реални, мноооого се е объркал! А он *** е същото без он.
Тоя министър да си ходи. Много сложно геймки онлайн може, учене не може, двойките вкарват в правия път.
Тези, които са учили в чужбина, да ни кажат къде по света има система от 6 - на практика само 4 оценки са положителни. Общо взето, системите са на 10, 20, или най-напредналата на 100, т.е. на проценти. И текущи, и срочни, семестриални и пр. Кокото са те "измерили" с оценителната система, която много ясно е обяснена на учениците/студентите - толкова. От тебе зависи, а не от учителя.
Дистанционно, но тябва да стане като в Щатите (Калифорния) Полицията обикаля буквално на минути по определени маршрути, по улиците почти никой, и ако видят дете на видима ученическа възраст, ID тои хайде при родителите - глоби, общесвено полезен труд, и т.н.
Оценката по принцип напълно обективна и да не зависи от учителя. Все едно леакар т регистрира кръвното. Колкото, толкова. И ти предписва лечение. Така би трябвало да е и с образованието. В момента, в който чуя писах му пет, разбирам, че става въпрос за учители от 19 век. В този смисъл ДО може само да помогне за по-голяма обективност, стига дда има адекватна платформа.
Първите 1 000 000 са учители и ученици, вторите 2 000 000 са близките на тях. При онлайн обучение значително намаляват контактите. Но когато се въведе онлайн обучение, ще има по - малко заразени и ковид историята ще продължи още много време, но пак ще има по-малко починали. Това е повърхностна сметка, но горе долу е така.
Ами то от учениците започна в края на септември. Министърът гений, измисли схемата *** "мехури" класни стаи, където най-уязвимият е с маска, а децата си щъкат без маски. Трябва да си изоглавен за да измислиш такава нелепост.
Всичкото наред, те за оценките се загрижили. По принцип оценките в България са измислени и субективни. Но това е най-малкия проблем в момента. Самолетът пада, той не е доволен от кафето, което му сервирала стюардесата. Неадекватни хора, които не могат да си подреждат приоритетите по значимост.
Здравната система се задъхва/меко казано/, лекарите са на прага на силите си, учителите почнаха да си отиват... Какво още трябва да се случи, за да се приключи с този присъствен експеримент?!
В училище също оценките не са реални.Симпатии, рушвети, ,, дисциплина,, са някои фактори,които провалят обективното оценяване.Голяма част от тези деца в бъдеще ще работят дистанционно, така че работата с компютър им е важна.
Учители признават: Най-нереалните оценки са при онлайн обучението