8

тюх

преди 3 години

абе форумни глупендраци вие сигурни ли сте че има корупция при книжките нали сложиха камери навсякъде + протоколи комисии изпитващи проверяващи всякви тюфлеци на заплата има в това ДАЙ / и мислите ли че не трябеа да знаете пооне теоритично къде е диферинциала и къде двигателя ясно че си има сервизи ама някои от коментиращите ми изглеждат чисто плиткоумни мърморковци и се чудиме що се самоизтрепваме по пътищата ако хората сме си отговорни и шофьори и пешеходци ще се научиме да се движим правилно

7

Уотсън

преди 3 години

Елементарно е. И дори мисля, че е било изпробвано във времето. Аз съм инструктор и след като обуча шофьор, нося някаква минимална отговорност за поведението му на пътя. В следващите две години ако мои курсисти за които съм гарантирал, че са обучени натрупат определен процент ПТП-та по тяхна вина, губя лиценза си за определено време. Няма по *** метод за контрол. Жена ми кара курс и след това 6 месеца аз да я дообучавам наново. Е, няма как да стане!

6

Анонимен

преди 3 години

Държавните нищоправци се правят на неразбрали. Проблемът не е в подготовката на шофьорите, а в корупцията и липсата на санкции. Бай шандал като постъпи на работа шофер на бус/баничарка, селската фирмичка плаща, за да му се издаде книжка. Публична тайна е това. А пък санкции няма. По улиците се движат хора с по 50 нарушения, по които даже не са плащали глобите. Причинилите ПТП без книжка трябва да се лишават от право да вземат такава за поне 10 години, а при нарушение - в затвора директно.

5

Ко? Не!

преди 3 години

Стига с тази теория! Губене на време и нерви. Ще уча аз устройство на автомобила?! За чий ??? Какво ме интересува къде бил диференциала, къде скоростната кутия, къде бил бушона на запалката! Има си хора, които учат за това, работят го, получават пари и плащат данъци. От мен се иска в реални условия да науча правилника и придобия умения да управлявам машината. НИЩО ДРУГО!

4

аха

преди 3 години

незная и немисля да има корупция, сега карам курсове - има камери на листовките ще има и на изпита доколкото знам, не бих предложил подкуп и незнам става ли , искам и се старая да се подготвя но часовете за обучение са малко за да обучиш добър водач /това инструктор ми го сподели/ но и мнението ми е че инструкторите гледат набързо да кажат основните неща и съвсем основно да те подготвят да те пуснат на пързалката пред изпитващ за това време трудно става приличен шофьор от начинаещ.

3

проблемли

преди 3 години

за мен най-големият проблем за движението по пътищата е поведението на гражданите като цяло, масово чалга плиткоумници вземат книжка купуват едно бемве и полудяват и са със самочувствие на недосегаеми щото това виждат като успешна формула от малки : чалга тарикати и нула отговорност и хитрост и аригантност на максимум вече такъв е хищният манталитет на много млади хора , как очаквате един автоинструктор за един месец по час дневно да му налее акъл ами не става троши си нервите човека

2

АКО...........бързаш

преди 3 години

Освен протест е хубаво да научат на нещо и курсистите на нещо, че са гола вода и кал по вратЪ.

1

Анонимен

преди 3 години

Тези от парламента няма ли да проумеят накрая, че проблемът не е в самите курсове, т.е. в преподаването, а в корупцията при изпитващите и издаването на документите.Промяната трябва да бъде една: Да се явяват първо на изпит по теория и след като са си взели теорията, да имат право да седнат зад волана в учебната кола.