Проблемът е аналогичен на този с мръсния въздух. Общината дефекира на всяко свободно местенце сгради, после дере редовните граждани с такси и глоби. Това не е управление, а тикварщина, и само тикви може да поддържат такъв кмет
Решението е лесно и елементарно. Няколко законови промени и общинска полиция въоръжена с касови апарати. За първия ден ще касират 1 000 000 лева и ще изплатят касовите апарати. Втория - 100 000 и ще осигурят заплатата на 20 контрольора с 2 полицая охрана в случай, че бай *** реши да се прави на селския шериф. Във ВСЯКА бяла държава е така! И САМО тогава *** ще се научи, че не става с кола за мен, за жената, за децата и за кучето!
В гербавата клоака с подпорни стени-хотели и фекални езера сериозно ли очаквате нещо смислено и добро да се направи, пък било то и в столицата
Ако посетите "Банкя"(местоживеенвто на Боко) в почивнитв дни, ще се хванете за главата че тротоарите в центъра не са за пешоходци!Въпроси?
От усмихнатото лице на корупцията - толкова, тя повече не може и да иска. За сериозен човек начело на града е необходимо и вие да се замислите сериозно преди да гласувате, а не ходите за гъби или да пускате по навик' за да не са комунистите'
То не става само с крадене, трябва и акъл. Застрояваме безразборно, после се тюхкаме къде да денем колите. Тиквена простотия.
Няма европейски град от 1.5 млн човека който да е осигурил възможност на 1.5 млн коли да паркират безплатно.Фандъкова не смее да ви го каже но половината коли трябва да заминат за Стомана Перник за да стане нормален града и да се изгради силен градски транспорт.
А къде са и паркингите и подземните гаражи,както и многоетажните такива ,като в западна Европа.Лесно е да се махнат,но къде ще отидат?
Много се зарадвах като видях че умен човек като адвокат Георгиев е общ.съветник,България върви напред!
Ако искате София да не е задръстена от таратайки, то притежаването на автомобил трябва да е скъпо и неудобно. А Фандъка строи паркинги и улеснява живота на джигитите. Вместо да харчат парите на всички за да угаждат на автоталибаните, просто да налагат закона и да глобяват паркиращите в нарушение. А собствениците на таратайки сами да си търсят паркоместа, това си е само техен проблем!
Не, защото няма къде другаде да бъдат оставени. Липса на стратегическа визия от десетилетия!
За София могат да изровят готовите проекти от преди 1989 година, за строеж на подземни паркинги в каретата от улици в Центъра на София, но едва ли ще го направят. Това означава да откраднат много по-малко.
Щом се намесват частниците, значи поносими цени няма да има. Предполагам, че абонаментът за един месец ще е над 400-500 лева. 400 лева имаше цена преди 15 години в Центъра на София, когато търсех закрит паркинг, ако ходя с кола на работа.
В Бояна, на тесните квартални улички, които стръмно се вият между къщичките, настроиха едни блокове с по 4-5 етажа. Почна се такова паркиране, че не просто не могат да се разминат две коли на двупосочна улица, ами няма дори къде да отбие единия, че да мине насрещния. Балкански гето-рай.
Кметове и общинари създадоха проблемът с паркирането в София като разрешиха хаотичното презастрояване, вкл. застрояването на съществуващите паркинги. Новите комплекси на София като Люлин, Младост, Дружба и т.н. бяха много добре проектирани с огромни паркинги между блоковете, но това вече е минало, застроиха ги и построиха блокове между блоковете, затапиха основните булеварди с безкрайни светофари и т.н.
Когато са строени панелките никой не е мислел че между тях и във всяка градинка вие ще позволите да се строи още. Панелките си бяха проектирани идеално с достатъчно места за паркиране.
До Анонимен4Ами аз имам наемател, учил, работил и израснал в кариерата. Има 2 коли, офроуд джип и лимузина. Обща цена около 150 бона. Предложих му и 2 паркоместа под прозорците му за 100 лв общо. Видяха му се много, а и защо трябвало да плаща за паркиране, като имало улици. Сега паркира на 300 м в най-добрия случай.
Ще махне ли Столичната община колите от тротоарите?