14

Точно така

преди 4 години

Браво! С влак трябва да се пътува по-бързо от кола до Бургас и Варна. Време беше да се купят нови машини. Шкодите /червените локомотиви/ са купувани 60-80г. А сините /румънските/ през 80-те, защото договорът със Шкода пада.

13

Анонимен

преди 4 години

Хубаво е, че могат да вдигат 160 км/ч.Тази мисъл ще ме топли, докато летя към морето със средна скорост 55 км-ч

12

Анонимен

преди 4 години

Навремето купиха мотриси Сименс, после метро влакове Сименс, сега локомотиви Сименс, или яко дават рушвети на ГЕРБ, или Бойко се мазни на баба Меркел. Нима не можаха да купят Шкода и да спестят едно 30%. В развитите държави, като Англия, започнаха да изхвърлят Симент и да купуват Хитачи, Алстом, ама ние не

11

Старият машинист

преди 4 години

Това е стъпка в правилна посока,но за развитието на ЖП транспорта нещата трябва да бъдат КОМПЛЕКСНИ.Трябват съвременни високоскоростни ЖП пътища със съвременна техническа осигуровка и поддръжка.Трябват съвременни вагони (не само пътнически, но и товарни).И най-важното-Трябват добре обучени хора, които са съгласни да отдадат целия си живот на тази трудна, отговорна, денонощна професия ЖЕЛЕЗНИЧАР!

10

Smurf

преди 4 години

Сетиха се .... сега остава да се сетят че им трябват и машинисти .. и че ще е добре да не са в предпенсионна възраст

9

Анонимен

преди 4 години

Какво нови локомотиви, какви 5 лева?! Те се разпадат релсите и композиции дерайлират при 40 км/ч, а те тръгнали нови локомотиви да купуват. Какъв е смисълът да са чисто нови, като повече от 80 км/ч няма да вдигнат по направлението София - Варна примерно. Крайни време е да се работи не напече, а с цялостен поглед върху нещата. Вижте какво стана със Дезиро мотрисите които пак са Сименс и бяха купени преди 15 години. Голяма част са счупени, не се поддържат и затова съживиха 50 годишни мотриси БДЖто

8

"умни машини&qu

преди 4 години

Щях да питам тези машини по въздух ли ще се движат, ама последното изречение обезмисли въпроса. При това състояние на релсовия път трябват "мал.оумни" машини. И ще дърпат рециклирани вагони, че и цееели 8 бр.На стара баба да обуеш маркови маратонки и да я пуснеш по пистата. И задължително да е с червило.

7

ля ля

преди 4 години

това което става с БДЖ е пародия!!!както всичко с което се занимават наште управници! КРАДЦИ И Д*ПЕДАВЦИ! - нищо за гражданите ами само за крадците и измамниците - девиз вече 30 години над БЪЛГАРИЯ!

6

..

преди 4 години

Със сигурност тези локомотиви ще са далеч по-добри от наличните. БДЖ има някой и друг Сименс, но останалите локомотиви са на над 50 години.Железопътния транспорт е много удобен и развит в цял свят, тук обаче пожарникаря прави калпави пътища за да кара държавната джипка по тях.

5

до 2

преди 4 години

Сименс печелят 72 %процента от поръчките с подкупи, това е доказано и лично те го признават. 2016 година бяха осъдени от европейски съд на 600млн глоба. Но това не ги сабаря!!!

4

1234

преди 4 години

Абсолютно безмислена покупка защото се купуват само локомотива без вагони, те ще са старите. Потока до морето ще е същия!

3

1234

преди 4 години

Нов влак по стар път е равен на същото като стар влак по стар път. 160 км ч, ? Защо никой не каза тук че тези локомотиви са само за товарни превози

2

Rollercoaster

преди 4 години

Много напомня на корупционния модел за доставка на подобно оборудване в Гърция преди време. Освен най-ниска цена, доставчикът сигурно е подготвил и най-добри рушвети за наши хора държавни чиновници и началници заплатаджии в БДЖ. Новите локомотиви по старите разхлопани релси и повече от 160км/ч ще вдигнат.

1

Анонимен

преди 4 години

Разбрах. Софиянци си осигуриха още един комфортен начин за ходене на море. За маршрути като Русе-София или Видин -София такива влакове няма. В тези градове на живеят хора, а "провинциалисти". Хора са само живеещите в София.