18

Анонимен

преди 4 години

Градския транспорт в Мюанхен не е супер нов, даже влаковете на метрото са от времето на Хитлер и се случват често закъснения, но хората не мрънкат а се тъпчат в тях при в пъти по високи цени от нашите

17

Ха ха!!!

преди 4 години

Ами Учителката казваше че с по толкова ще глобява ремонтчиците на Графа за ВСЕКИ ден закъснение! А те закъсняха с около 3 месеца ми се струва. Ама да сте чули нещо за глоби и неустойки???Ако си ги бе поискала - значи че 3 месеца можеше да се кара с такова зелено билетче и общината нямаше да е на загуба (не че сега е!). Ама пусто 'добро сърце' - не може да си развали дослука с некои приятелчета, по добре е Софианци да дишат ***...

16

Край

преди 4 години

Фъандъкова и общината няма какво да дават на софиянци а трябва да ИЗИСКВАТ от тях.В София няма бедни, няма беден с кола в град от 1.5 млн. население.Госпожо Фандък затягай режима на колите - кола без катализатор няма място на улицата. На твърдо гориво може да са само доказано социално слабите / не живеят в Бояна Драгалевци и Симеоново/ и в мръсни дни им даваш по една бутилка пропан бутан и на който му пуши комина му махаш главата с глоба.

15

Анонимен

преди 4 години

Мрънкането на най-богатото население в БГ е досадно и смешно. Цените на градския транспорт в София са най-ниски в страната, *** софиянци искат билета да е 6 ст като при бай Тошо или направо да е без пари за да са доволни. Но дори и безплатен да е транспорта колите няма да намалеят защото бай *** е баровец.

14

Анонимен

преди 4 години

Аз пътувам по принуда в ГТ защото нямам кола.Но ако имах кола, никога нямаше да се кача на ГТ.Там е убийствено - смърди, клошари, гратисчии. Като се качи контрола и половината трамвай слиза. Оставаме само тези с картите. С редки изключения не виждам някой да дупчи билет или пък да плаща глоба.

13

стар автомобил

преди 4 години

До Мъж с качулкаТаксата в качулката ли да ти я оставяме?!

12

Анонимен

преди 4 години

Няма как човек, на когото не му е удобен ГТ да го ползва от загриженост за въздуха - хората не са такива. Ако искаме чист въздух трябва ГТ да бъде привлекателен през цялата година и хората да го избират, защото е удобен. Да не мислите, че много им харесва да висят в задръстванията сутрин и вечер? Вместо подобрение, има влошаване на услугите на ГТ - чувствително увеличени интервали между рейсовете и малки, задушни автобуси.

11

Тесен град

преди 4 години

До Анонимен 7А защо ТЕЗИ карат през БУС-лентите?

10

Мъж с качулка

преди 4 години

Влизаш с кола в центъра - плащаш такса. Колкото по-стара ти е колата, толкова по-скъпи данъци плащаш. 80% от автомобилите в София няма да минат технически в повечето европейски столици.

9

ОСТАВКА за шайката

преди 4 години

Ами щом е така, нека го направят 3 лева и ще са на печалба!

8

???

преди 4 години

Интересно как зеления билет ощетявал мафията в общината, след като така повишава приходите или поне целта е такава - вместо да пътуват с колите си част от хората да се качат на градския транспорт и така се повишават приходите за градския транспорт. Тези, които редовно пътуват с градския транспорт, пътуват с карти и общината нищо не губи.

7

Анонимен

преди 4 години

Проблема не е в цената на билета тъй като цената на картите е достатъчно ниска. Просто трябва да резнат тези дето карат през бус лентите или да въведат винетки за най натоварените булеварди и нещата ще се оправят.

6

Анонимен

преди 4 години

Юрданка не я лови съд.Съдът казва:Билетът 1.60 е незаконен.Щеше даго диференцира и електронен, и ...слънцето залезе.Днес съдът,без гешевия,да я попита,защо 4 пъти над нормата, та да се изплюе във фейса,сабале ,че е добродетелна.Ние ,сме опитни зайчета,подобно на Освиенцим.Писна ми , от ***,ло,умиетона тази сиромашка.

5

Ивайло

преди 4 години

Псевдо мерки от псевдо управление...Що не реагират, като ощетявате данъкоплатците с измислените си ремонти в които "наши" фирми взимат едни пари? Що не реагирате на явните кражби, бюрокрация и несправедливост. Ама си заслужаваме съдбата...Търпим и се гневим на по чашка, само.

4

Анонимен

преди 4 години

Зеления билет е кьорфишек. Единсрвено безплатен транспорт може да има ефект, но тогава са прецакани тези с картите.

3

Анонимен

преди 4 години

6 милиона на месец. Нали за това става въпрос. Значи може билетчето да е 0.8 лева и приходите да са 3 и повече милиона, защото ще се повиши ползването на ГТ. Въздуха ще е чист и няма да има постоянен рев, че незнам си какво.

2

Анонимен

преди 4 години

От началото на годината в София са направени 139 проверки , 10 систавени акта и 5 наложени глоби. Работят та чак прах се вдига.

1

Анонимен

преди 4 години

А вдигането на дънъците с колко ощетяват гражданите?