Как се решава проблем по герберски? Проблема като не се решава от самосебе си вкарваш регулации и глупости! Понеже са некадърни, не могат да направят нужната организация за движение по пътищата, не им се харчат пари за осветени, правилно маркирани пешеходни пътеки (защото там трябва да се вложат материали, а не да се краднат), КАТ са абдикирали от задълженията си и като цяло държавата е в тотална анархия, затова дайте децата от малки да ги свикваме, че решението на калинките е да натиска народа!
...МОН "предвиждаше" преминаването на едносменен режим до края на 2021. След като нужните за целта допълнителни класни стаи не се самопостроиха, следват нови предвиждания, този път с хоризонт 2030. След това ще видим...
Ти си поредното доказателство, че примери от други държави е вредно да се дават. Кажи как да стане това, което предлагаш в училище на две смени, а само в такива училища първия час на половината ученици е от обяд, а не сутрин... Въпрос на възможности.
Да се синхронизира учебната програма и времето на приключване на последния час за деня, съобразно работното време на кръчмите и чалготеките.
Всички учехме до 19:30, хора станахме, не ни е пречило. Сега мамините глезанчовци се чудят как да ги извъртят да учат по-малко или да се върнат по светло да не ги открадне големия лош вълк.
За да имат време по - големите ученички да си врътнат една епилация, да си мацнат грима, да си облекат на голо късите рокли и да се раз го логъзят, и да отпрашат за Студентски град да ги пл ющят депутати и късоврати.....
За да имат време малките идиотчета да висят на компа в игри или в нета до два часа посред нощ....
Седми час е напълно излишен. На всякъде в развитите държави учениците започват в 9 часа и до обяд и мат чужди езици, литература и езика на държавата, математика, природни науки. След това имат обедна почивка и обядват в столовата на училището, като си плащат за това сами или си носят сух обяд от дома. След обедната почивка имат до 2:30 ч. т.нар. технически предмети: рисуване, физ.възпитание, танци. След това, който иска в библиотеката си готви домашните,които са основно седмични проекти и вкъщи.
Наистина ли? Вместо да вземат мерки за намаляване на трафика и повишаване на културата на шофиране, ще реорганизират учебния процес. Изглежда трафикът и културата са стихийни фактори и не подлежат на контрол.
Идеи от МОН: Последният час за гимназистите да свършва в 18:30