16

Анонимен

преди 4 години

А там където има маркировка тя не се вижда няколко месеца в годината, заради нахвърления пясък и чакъл през зимата, вместо да се използват препарати. "Котешките очи" по мантинелите също са замърсени от години и никой не се занимава да ги почиства...

15

Местен

преди 4 години

Какво е пътна маркировка?

14

gio

преди 4 години

на това открай време нашите "специалисти" са му намерили проблема с маркировката и преди 20+ години, когато карах курсовете и инструктора ми казваше: "сега тука си представяш непрекъсната линия по двулентов път", а аз го отговарям: "то хубаво аз си я представям, ами ако на колегата е изнесена един метър наляво какво правим" и следваши многозначително мълчание. Сега не знам, може да имат по-добри методи

13

Анонимен

преди 4 години

Вярно, маркировката трябва да се оправи, но има места където тя няма върху какво да се положи!!! Така че, защо никой не иска да реши проблема, а просто да го замаже? Дали не е заради парите, които могат да се вземат? Нещо подоббно е и с т.н. велоалей в София - колко милиони се похарчиха за боя и боядисване, а ползата е 0 (нула, зеро). Боя върху пръст и трева? Така ли правят ремонт в къщи???

12

HeinrichHimmler

преди 4 години

Всичко е ок, което каза този чичка, с изключение на бонус-малуса, но явно го е вмъкнал по заповед на Боеко! Пътищата нямат маркировка, нямат асфалт, пълно е с дупки, водачите вместо да гледат другите участници в движението са заети да избягват дупки и *** по пътя. А за КАТ няма какво да кажем, за тях е важно да се пишат актове и да се взимат парички под масата, вместо да се следи главно за пътната безопасност! България няма нужда от Бойко, Герб и КАТ! Доказано!

11

Анонимен

преди 4 години

Контролааа, контрола специалисте! Да, нощем по междуселищните пътища и на пешеходните пътеки маркировите са повече от нужни. Не се махат временните оранжеви и при Парадайс мол например постоянно възникват конфликти. Но и на Ботевградско, и на Цариградско тръгвам да се включвам в движението при надлезите и тези дето напускат тези пътища въобще не спазват перфектна маркировка. Карат през маркировката и навлизат в моята лента. Това двойна непрекъсната пък за нищо си я нямат. "Островите"също и т.н.

10

Анонимен

преди 4 години

Bиeнето на червените неудачници е музика за моите уши

9

Анонимен

преди 4 години

На повечето пътища в България маркировката им е най-малкият проблем.

8

Анонимен..

преди 4 години

Арабите в пустинята са направили пътища за чудо и приказ, има маркировка и машини минават да чистят. Там шофьори няма да чуете, да се търсят, защото е кеф за каране и имат големи почивки за чай, хранене и молитва.

7

Анонимен

преди 4 години

Хайде сега...идва спасителя и отпуска 20млн за маркировка.

6

Бай кур

преди 4 години

Не знам каква боя ползват, но е страшно хлъзгава при мокро време.

5

...тъжно...

преди 4 години

Ураааааа! Открихме топлата вода! Сега трябва да стане някоя масова трагедия, за да се намеси Всемогъщия и с пари от държавния бюджет да "реши" проблема от раз!

4

На улица

преди 4 години

Силистра, точно до новата спирка на Метрото и парк Заимов "боядисаха" пешеходната пътека преди месец. Днес почти не се вижда. Може ли на натоварено кръстовище пред главния вход на Бизнес Парк да има само една пешеходна пътека. В европейските страни + Сърбия ги чертаят и на трите или четирите страни дори и на малките кръстовища. Но в КАТ са нереформирани комунисти (и определят къде точно да се чертае пътека). Борисов, харчиш милиарди за пътища. Похарчи 10 000 лв и ги изпрати да видят Европа

3

Анонимен

преди 4 години

Каква маркировка бе г-н Милчев, то пътят не се вижда от кратери, особено по първокласните и второкласните пътища, за които говорите.

2

Анонимен

преди 4 години

След такива "експерти" като тоя дезинфекцията е задължителна изгониха го от КАТ с духова музика.

1

Анонимен

преди 4 години

Важното е да се усвояват милиончетата.Тя и Фандъкова направи "велоалеи" само с червена боя, при това бракувана и от най-евтината. Обаче парите които прибра едва ли ще върне.