"ОТ Голф 2 са произведени сигурно 60-70 милиона бройки.А от ладата колко? 2 милиона дали има?"Volkswagen Golf Mk2 = 6.3 милиона(уикипедия)ВАЗ 2101 = 18.9 милиона(пак уикипедия)Golf 2 was the UK's 12th most popular car with almost 50,000 sales.(source: wikipedia)
Работниците сглобяващи двигателите с вътрешно горене и агрегатите, свързани с двг-то ще станат все по- излишни.
Най-великата и добра в технологиите, и иновациите на земята. Телефони, атомни бомби, интернет, компютри, автомати, самолети. Без Америка, модерния свят 20/21 век, нямаше да е такъв какъвто е.
Ами така е. Преди Стив Джобс да представи Айфона, никой не вярваше че брандове като Нокиа, Блакбъри ще залязат. Цялата смартфон индустрия се преобърна. Сега Елон Мъск представи Сайбъртрак и 300000 си го поръчаха след втория поглед! Големите фирми са стресирани, разбираемо е! Сега ще започне надпревара в електричките. За жалост швабите не са съвсем в час. Ще гледаме Мерцедес само по ретро-парадите ако не се стегнат. Факт.
До АнонименПроектирам автомобилна електроника за големи компании. Също помагам на клиентите за внедряването й в техните изделия. Мога до утре да обяснявам за заложените слаби места (не пропуски) в електрониката и механиката на десетки модули. Не се гордея с това, нито се срамувам. Върша си работата по зададени изисквания.
До ЕлемагВсичко е оптимизирано за по нисък разход, повече коне от единица обем и тн!Едно време тактовете впръсквания бяха далеч от сегашните. Необходими са подобрения и електроника, механиката се изчерпа около началото на90те на миналия век. Проблеми с електроника никога до сега не съм имал. Никой не иска да кара 2,0 дизел с 50 кс или еквивалентен бензин
До ИнжОх, гледам къв си инженер. Ами те се предлагат с различни гаранции Инженере. Един и същи модел може да варира от 2 до 5 или дори 12г. Как изчисляват за всеки отделен автомобил? Карам втори нов личен автомобил, първия го въртях 11г, без никакви ремонти, 2-3 тампона и некви консумативи. Ти какви наблюдения имаш? Или само чутото от комшийката?
Продължавам нататъка:Повечето ДВГ караха над 40 години само с една бобина.Някой двигатели седят по музеите с над милион километра.Няма логично обяснение сега да набият бобина на всяка свещ...Обяснението е да ходиш на диагностика...Като ненормален.Просто за да ти кажат коя бобинка е и да си я плащаш!!!Всички майстори ще ви кажат,че механичните бензинови помпи караха с години.Сега с електрическите само се трошат платките и просто давате пари за цяла СКЪПА помпа.Искате ли да продължавам?
Нищо не залязва, просто си изнасят производството в Турция, Чехия, Словакия и Русия, а в Германия остават само високотехнологичните производства. Това заглавие е малко отклоняванe на вниманието от нашия провал със VW.
Мерцедес , Ауди , Фолксваген , Порше , БМВ... това е велика част от историята на автомобилостроенето.Новите екофрикове купуващи електрокарчетата на Мъск - не променят нищо.Единствено вярното е , че немските (наистина велики и емблематични ) компании - "проспаха", този съмнителен тренд.В разговор с немски специалист - за сглобяването на електроавтомобил - от 4 работника (при автомобилите с ДВГ) са "необходими"....само един.А и конюнктурата буксува в цял свят!
От 30 години карам японски марки, Мерцедес залезе след 2003 година, а ваген и до днес не се справят много добре с интериора.
Няма технически проблем дизелови и електрически двигатели да работят десетки години. Те и работят в тежките машини - кораби, локомотиви, минно оборудване, лифтове и т.н. Но - целта на колите, дори и най-скъпите, е да изкарат до гаранцията, нито ден или километър повече. Иначе производителя губи пари. Това за съжаление се прави във всички сфери, не само в автомобилостроенето. Свръхпроизводството убива качеството, печалбите са над всичко, и то краткосрочните. Името вече нищо не означава.
69 старите двигатели съм се прибирал с развалена помпа,с развален термостат,с развален датчик температура,просто без парно.Старите фордове като запалеше първо през инсталацията ,псое компа.Сега първо компа ако каже тогава палиш...Давам ти пример,те са безброй 99% от шофьори на коли или тираджии ще ти кажат ,че нововъведенията си на 100% са глупост до глупост.Аз това го пиша с оглед проучване,а не да плямпам като теб.Разпитай хората около теб ,дори стар фиат Пунто,как заради датчик спира на пътя!
Грешите драги.Най-малко части има при утвърдените ДВГ,ама вашите мениджери ви подучиха ,заради печалбите,да напълните колите с платки,датчици и какви ли не глупости?3 коли продължавам да карам без датчик колянов вал.Единственото,което чувам за него е,че кат се развали,пречи да си свършиш работата.Е те толкоз за иновацията в ДВГ!!Лакомията ви съсипа драги Германци.А 70-80-те какви коли правехте само....
Защо имам чувството за дежаву, тези коментари съм ги чел 1:1 в едно друго сайтче на днес, авто-мото или нещо подобно, и коментарите ли взехте да копирате бе жалки охлюви такива
Средностатистически, в Турция едно турско семейство е с 4,50 души в него. Кюрдите са 6,8.А то не са само етническите турци са 70-75% от населението, а кюрдите към 19%. Останалите са други малцинствата. Мислех че сирийските бежанци раждат малко повече от турците същи.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_TurkeyОтиди на етнически групи и език.
Хората се усетиха, че им набутват двигатели рено в новите мерцедеси, а и Тесла ги обезмисля тези марки всичките.
и з тава подло нешо искаш да ти напълнят крадената статия с комнетари , а да те *** отзат дали искаш
Ама женски полова орган ти дето си на малката снимка горе в дяснона статията даже заглавите не си променила цапнато всичко 1:1 без снимката , означава ли ти това че не знаеш как се копира и поставя снимка
Фолксваген, Мерцедес…. Как старата германска слава залязва