До Анонимен 6Една от причинте, да натискам за автомобил, беше че БДЖ са просто ... ужасен метод на транспорт. Ако не те ограбят, ще се умиришеш на ... някакви гадости, влака се тресе, студено е, мръсно е, бавно е ... а цените гонят тези, на автобусите. В други европейски коли, е напълно възможно, човек да живее без автомобил и да се придвижва между градовете при нужда.
До Анонимен 6Стига да има хора, ще има и превоз, аконещата са нормали. Сега, няма как да очакваш, ако в районна има останали 20000 души, от които 15 го позлват редовно, да се подържа линия ... зьа съжаление.
Ако дойде някой отвън (или дори някой отвътре, който не им играе по схемите), ще им се стане много мъчничко на превозвачите.
От 20 години се краде със съдействието на полицаи ,които бяха назначени по жп гарите да опазват реда и спазват законите .
БДЖ навремето е бил основен транспорт за стоки и хората между градовете.В момента е в това състояние защото не се поддържа години наред корупция и кражби и ето го резултата.Което спираловидно води до по малко пътници защото вее автобусния транспорт и личните автомобили са масови а не дефицит и ето как ако БДЖ или трябва да са адаптира към условията на днешния ден или ще бъде заменено.
Европейски превозвач, разбирай румънските железници ще дойде да поеме каквото е останало от товарните превози и да поддържа няколко печеливши пътнически линии. Подбалкански, теснолинейки северозападната България, да се оправят с бусче веднъж на ден
Я си помисли защо в държави като Франция, Германия, Япония, където и гражданите са по-богати и магистралите им истински и много повече не само имат железници, но и вкарват милиарди в тях. Тук просто безхаберието и корупцията доведоха до разсипия. А много хора не мислят само как да идат до море по магистралата, а да се придвижват до общинския или областния център дори и зимата, когато второстепенните пътища са засипани
БДЖ през комунизма беше супер. Тъпчехме се в нощния влак с кашони, вързопи и всякакви торби. Ама тогава всички бяха бедни и нямаше магистрали. Сега всеки си е в колата и БДЖ потъна а и автобусите са по евтини
БДЖ да се преструктурира до 2024 г. Иначе идва европейски превозвач