10

Анонимен

преди 4 години

Защо триешш ве налъм!

9

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6Една от причинте, да натискам за автомобил, беше че БДЖ са просто ... ужасен метод на транспорт. Ако не те ограбят, ще се умиришеш на ... някакви гадости, влака се тресе, студено е, мръсно е, бавно е ... а цените гонят тези, на автобусите. В други европейски коли, е напълно възможно, човек да живее без автомобил и да се придвижва между градовете при нужда.

8

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 6Стига да има хора, ще има и превоз, аконещата са нормали. Сега, няма как да очакваш, ако в районна има останали 20000 души, от които 15 го позлват редовно, да се подържа линия ... зьа съжаление.

7

Анонимен

преди 4 години

Ако дойде някой отвън (или дори някой отвътре, който не им играе по схемите), ще им се стане много мъчничко на превозвачите.

6

Анонимен

преди 4 години

От 20 години се краде със съдействието на полицаи ,които бяха назначени по жп гарите да опазват реда и спазват законите .

5

Анонимен

преди 4 години

БДЖ навремето е бил основен транспорт за стоки и хората между градовете.В момента е в това състояние защото не се поддържа години наред корупция и кражби и ето го резултата.Което спираловидно води до по малко пътници защото вее автобусния транспорт и личните автомобили са масови а не дефицит и ето как ако БДЖ или трябва да са адаптира към условията на днешния ден или ще бъде заменено.

4

Анонимен

преди 4 години

Европейски превозвач, разбирай румънските железници ще дойде да поеме каквото е останало от товарните превози и да поддържа няколко печеливши пътнически линии. Подбалкански, теснолинейки северозападната България, да се оправят с бусче веднъж на ден

3

До 1

преди 4 години

Я си помисли защо в държави като Франция, Германия, Япония, където и гражданите са по-богати и магистралите им истински и много повече не само имат железници, но и вкарват милиарди в тях. Тук просто безхаберието и корупцията доведоха до разсипия. А много хора не мислят само как да идат до море по магистралата, а да се придвижват до общинския или областния център дори и зимата, когато второстепенните пътища са засипани

2

Наблюдател

преди 4 години

Никакъв европейски превозвач не идва. Идват каруците и почват да товарят джилезу.

1

Анонимен

преди 4 години

БДЖ през комунизма беше супер. Тъпчехме се в нощния влак с кашони, вързопи и всякакви торби. Ама тогава всички бяха бедни и нямаше магистрали. Сега всеки си е в колата и БДЖ потъна а и автобусите са по евтини