7

Анонимен

преди 4 години

"Липсата на климатик е една от трите причини, поради които спрях да ползвам БДЖ."Мен пък ми излиза незначително по-скъпо, но много по-удобно и бързо с кола. При калкулирани гориво/масла/филтри/данъци. Дестинацията ми е около 65 лева в двете посоки(с таксита между гарата до крайна точка), а с кола - малко под 50 лева.Сещай се кога ще мръзна/ще се пека, ще се овонявам в БДЖ, ще търпя шумотевици, ще вися по гарите и ще окъснявам вече...

6

Анонимен

преди 4 години

Супер новина! С нетърпение очаквах да чуя нещо такова за БДЖ!

5

Тошо артиста

преди 4 години

Кой ще ремонтира като вяма пари. По времето на Соца. Имаше бригади . И всичко се провеше безплатно. Някой тежки работи от роби затворници. А сега демокрация я да видим сой ще работи без пари.

4

Анонимен

преди 4 години

"Ако пък българските железници искат в тях да има и климатик, тогава цената скача до 55 хил. евро."Липсата на климатик е една от трите причини, поради които спрях да ползвам БДЖ. Другите две са амортизираните вагони и нередовния им графин.

3

Анонимен

преди 4 години

А с какво ще се теглят тези вагони, с волове крави или коне. Един читав локомотив нее останал. Всички локомотиви които са останали са над 40 годишни и се палят като факли. Някой пак ще намаже дебели пачки с тези десета употреба вагони. Ама за такова племе такива вагони.

2

Анонимен

преди 4 години

Видео наблюдение и "нет" не е лукс във влака от поне 7-8 години насам.

1

секъд лайф

преди 4 години

Държава в която всичко по един или друг начин е втора употреба...