Пияния руснак като уби един и осакати момичето да не би да лежа!?Няма закони, съдиите лъжат, мажат, наглеят и пускат убийци и престъпници.
А е толкова просто. Не карай пиян и пази този пред теб и този в ляво. Всичко друго е записано в правилника.
Приказката, че като въведем ТОЛ системата и ще заделим повече за безопасност си е чиста проба безхаберие. Нашите чиновници не проумяха, че повечето катастрофи с жертви стават на определени участъци. Освен поставяне на знаци нищо не се прави. Пътищата ни са с непочистени банкети, с лоша видимост, недобра пътна маркировка и особено нощно време са смъртоносни. Приказките за светлото бъдеще сме ги слушали.
А да пускаме ли още фаровете?докато културата ни е ниска ще е така,никакви мерки не можеш да вземеш срещу глупостта,то е едно налягане едно бързане,от светофар на светофар на 100 метра газ газ и набие спирачки и чака 30 секунди,е това е на пътя,идиотизъм
Създали..институт...за пътна безопасност??? Ами ако създадем институт по Марс,значи ли че ще идем там!!..комисии, институти,агенции,комитети, нпо-та,кминистерства..колко са всички?? Имаме министерства за всичко..но нито сме образовани,здрави,културни..престъпност,.. значи защо са всички тези органи!! За да не ме трият!!..слава на Винету
Колко автомобили от съседни държави минават през България през лятото.От Украйна ,Молдова ,Румъния,Турция водачите карат с превишена скорост и създават рискови ситуации.
Вчера гледах как едни турци с немски чисто нови коли за по 60 бона евро на магистралата се изпреварваха и караха слалом докато стана задръстване и ги видях при размачканите им автомобили. Беше на М5 при Будапеща.Не е от пътищата, а е само от шофьорите.
Е не е вярно това, че държавата има интерес от катастрофи и нарушения. Колко струва на държавата лечнието, транспорта и всички разходи около това. Проблемът е, че в България има твърде малко сигнлизаация по пътищата, табелите са малко, по магистралите липсва често посоката и в последния момент се чудиш накъде да тръгнеш.Освен това, трябва да е абсолютно забранено изпреварването отдясно и по аварийната лента. Тя е само за линейки и пътна полиция. Тези неща ако се сложат в ред ще е добре.
Вярно е, че водачите на МПС не са дисциплинирани, но е вярно, че пътищата са в окаяно състояние. Т.н. "маги.РАли" са подобрен варивнт на козя пътека.
Държавата в лицето на КАТ нямат интерес от дисциплинирани водачи. Логиката е колкото повече нарушения, толкова повече приходи от глоби. Превърнали са се в търговско дружество. Инвестират в камери и прибират "печалба".
Лошите пътища комбинирани с лошо образование, липса на отговорност и дисциплина, мозъчна изостаналост на водачите и от друга страна бързи и мощни коли води до такива резултати. Не е от липсата на Тол.
Преди 1989 имаше 2,1 милиона коли, сега са 2,8 милиона, от които половината почти не се използват. Средният пробег преди 1989 година беше 23000 км, сега е 9000 км. Сега починалите в болница след катастрофа, не ги броят като загинали от катастрофа.
Чужденците са най-опасните шофьори по пътищата на България, но когато шофират извън България са примерни шофьори. Българите също са примерни шофьори, когато шофират извън България. Що така?
В душата си българите са варвари, което исторически е известно. На пътищата само се доказват като такива.
Смъртта на пътя: Не е само заради шофьорите!