Кюнци с отрязани катализатори. После защо въздухът бил замърсен. През зимата оправданието беше отоплението, а за лятото какво ще е?
За нашите пътища и при нашите апаши 7 бона е правилната сума.А данък се плаща върху актуална стойност
Ганята си иска мерцедесчето на 1 млн км при автожамбяза на 100к на 10-15г , да жули яко чалга, да кара на газ и да върти гуми на светофаро и пред панелката злобно гледайки комшиите през рейбан ментето си...А такива неща като винвтки, застраховки, увеличение на горивото, каското, данъци да се забранят със закон, как така ще дава пара на държавата вместо да ги изпие с авери?
колата не е толкова важна,че да я купувам нова,и старата и новата вършат еднаква работа,само лукса и липсата на ремонти в първите години отличават новата.Най-важното е потдръжката,при новата е колосална сумата,а на старата евтино,плюс това на старата не и трепериш ,не правиш каско и минаваш навсякъде без да я пазиш.Така,че от гледна точка на бедния и на практичния човек старата е много по-изгодна и лесна за притежание,обслужване и каране
Целият свят кара за таксита приуси и корейски машини. Немските издишат,не могат да достигнат пробег и икономия.Факти.
Разумно е да си купишавтомобил, коъто можеш да изплатиш със 6 заплати! На някой им се иска да се набутаме с 30 - 60 000 лв за нови коли, които на 5-та гидина са направени да се счупят!
България доказва несъстоятелността на автопарка произведен след 2000 г. Това е колосална измама и разхищение на ресурси. Автомобили, които се изхвърлят след изминати 100000 км.
Кара в лявата лентаПуши та чак не се виждаКара "нов внос"Не зачита нищо и никойКъде е държавата и законите, кой му е дал да мине преглед, няма ли някой да му обясни, че освен другите трови и себе си, докога така?
Забрана на внос над 5 годишни коли.Забрана на над 15 годишни коли бракуване.Събрали се всичкия автобоклук на Европа. Баси бунището сме.
Тези по-долу които са писали, че корейските автомобили са трошляци - може така да е било едно време, ама в момента съвсем не е така. Телевизора ти да не би да е немски, а телефона ти какъв е? Колите стават като компютри и изобщо не ги подценявайте жълтите (всички от тях).
То за всеки влак си има пътници, ама имам A8, но нямам пари за бензин или взел си някакъв лукс нов внос ама му сложил най умрелите гуми какво да ви кажа, това става ежедневие.
Я си возя в лемоузина за 200 000 прасеата, а вие си сглобявате таралясници в задния двор на лелите си.
За забрана на всички коли над 15 години.Кво е това бре, колите повече от хората. После.мръсен въздух, глобално затопляне Бла Бла.
Не и втората генерация всички заводски са с ЕSP,ASR и така нататък.От първата генерация вървят по 1500-2500 лв а клас.Ама виж сега не споря-новото си е ново.Въпросът е че дори най-евтиното ново е доста скъпо и един разумен човек няма как да не погледне какво му предлага пазарът втора ръка.Дадох най банален пример малка икономична градска кола. Новите започват от 15000-20000 лв и не са нищо особено просто нови.Хайде остави го юерцедесът явно не ти е марка.Не си купувай мерцедес.Купи си лада;)
Какви коли купуваме? Стари, до 7 бона, но лачени