75

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен76Какво ти пречи да си купиш хубави части от оригиналния сервиз/вносител/чужбина/Марс и да ти ги монтира малък сервиз?Ако си видиш фактурата, в оторизирания сервиз цената на частите е най-малкото перо.Аз примерно съм имал следната фактура от оторизиран сервиз ( няма да казвам коя марка ) - крушка 5лв, смяна крушка труд 0.5 часа по 70лв/час - 35 лв.На следващият път сам си смених крушката за 20 минути.Сега бих я сменил за 10.

74

Лили Барута

преди 5 години

Само кубинците могат да ви ремонтират изгнилите бракми дето сте ги домъкнали от на майната си...Те карат коли на по 40-50 год.и имат опит...

73

Смех

преди 5 години

технически паспорт на хартия..Алоу, вече сме 2020 почти - каква хартия, до тоалетна ли ще ходим?Паспортът трябва да е електронен.Моля, само НАП да не събира личните данни на автомобилите, ОК?

72

Анонимен

преди 5 години

Големия или оторизираният сервиз предоставя в повечето случаи качествена услуга, свързана с вграждането на рез.част одобрени от производителя, съответната гаранция, а и приемчик, които следва да е обучен в сервизните центрове на производителя. Малкият сервиз е далеч от тези стандарти. Естествено че всичко е въпрос на цена, но аз съм клиент на оторизиран сервиз, и там не съм забелязал липса на клиенти.

71

Анонимен

преди 5 години

едва ли повече от 1% от катастрофите са заради некачествен ремонт,в повечето случаи колата просто спира защото се е повредила а не причинява катастрофи.Най-много катастрофи стават на прави пътни участъци ,където се развиват големи скорости и участниците винаги са с напълно изправни мощни автомобили,най-вече бмв-та,другата най-честа причина са нервните шофьори и неспазване на правилата,всичкото това в момента е лобиране за собствениците на големи сервизи със скъпо заплащане

70

...

преди 5 години

Дунев да не се прави на много умен, защото не е. Едно е да правиш бизнес, друго е да си разбираш от работата и да работиш професионално. Това, че си излял един куп пари в съоръжения и техника не те прави майстор- това са само улеснения за майсторите.-На големите сервизи работата им е по-малко защото цените им са високи. И айде сега да скапем малките, защото масово хората ходят при тях и заобикалят големите. А качеството на услугите им никак не е по-добро, напротив.

69

Кратун

преди 5 години

Аман от разни ***, дето използват всеки удобен случай да си плетат кошничката! Ужким по статистика на КАТ 80% от катастрофите били поради "несъобразена скорост"! Откъде накъде ремонтите били виновни? С автомонтьора е като със зъболекаря - като намериш добър, не го сменяш. Като си закарам колата във фирмения сервиз ми сменят само повреденото и никой не си прави труда да погледне дали частите наоколо не са износени и дали повредата не е резултат от друг проблем.

68

Анонимен

преди 5 години

Никой нищо не казва зе ментетата резервни части на баднословни цени . Кой ги внася ,има ли регистрация ,кой оказва контрол. И самия производител да ти направи ремонт с тези части последсвията ще са фаталени . Няма стара кола има мошеници които ни продават смърт. Но държавата работи единствено за интересите на определени собекти.

67

Ражда

преди 5 години

Колко стари? Моята е 15г. и се води нова.Ако си богаташ да, нова кола нов живот.Доходи в порядъка 3000лв. от двете страни е невъзможно да купиш нова кола.

66

Анонимен

преди 5 години

Новите коли ги проектират още в началото да се развалят след гаранцията. Самите производители печелят после от сервиз и поправлки. Преди години да смениш някаква дреболия е струвало 20-30 евро, сега струва 400-500 евро, за нещо повече искат хилярки. Затова по добре на черно да се поправя колата.

65

Охобохо

преди 5 години

Целта не е да мислят за народа,целта е да затворят малките сервизи защото им трябват още работници и не им трябва конкуренция.Така като затворят гаражчето на чичо Пешо,той ще се принуди да се наеме като работник на големите оторизирани сервизи.Пак монопол искат да правят това е.Няма да се напълни хазната от данъци и осигуровки от гаражните сервизи в кварталите.

64

Сержант

преди 5 години

Не зная дали го има това но. Да разделят сервизите на категории. Според оборудването и според квалификацията на техническият състав. Защо да не може някой, който има квалификация и обикновен гараж да извършва дребни работи(смяна на масло, ремъци, антифриз и др). Иначе за това, автомобилите да имат паспорт за извършените ремонти и обслужвания ок.

63

пенчо питанката

преди 5 години

До ДвяДадох го за пример просто. Качеството на държавните услуги е свързано пряко с нивото на данъците от които се финансира. Сигурно не е случайно, че държавите с най-добро образование,съдебна систестема, полиция и здравеопазване са тези с най-високи данъци и с най-добра събираемост. Въпрос на гледна точка и разбиране. Швейцарците доброволно гласуваха да не им се намаляват данъците - сигурно защото са балъци

62

Анонимен

преди 5 години

Те са си прави, обаче ние които работим в БГ нямаме тези доходи.Сега някои ще ревнат стани програмист.Щом общ работник от Швеция си позволява да рита в главата, камериерка в Слънчев бряг, сами си направете сметката.

61

Двя

преди 5 години

До пенчо питанкатаТо и едно училище .... Една нещо дават ли ти го насила от държавта бягай далече от него. Но няма да ме учуди хем да е принудително хем да искат по 5 бона....

60

пенчо питанката

преди 5 години

До Единми по твойта логика, никой да не плаща данъци най-добре и всеки сам за себе си...после да не ревеш обаче, че за да те предгледат искат 200 лв и училището на синковеца ти струва 5,000 лв на година.

59

Анонимен

преди 5 години

До ЕдинНаписах го понеже хората се оплакват за много подобни неща. Дали човек ще се оплачи за детските или за нещо друго, то все ще се възмути за нещо и ще обвини държавата без да осъзнава, че и той е виновен за някой неща и че позволява на дадените бизнесмени да извършват незаконен бизнес без да сигнализира. Преди време имаше и хора, които си бяха купили домашна ракия и се бяха натровили. Сигурен съм че производителите на тази ракия са на свобода.

58

Анонимен

преди 5 години

до 62Той па държавния сектор много разтегателен бе!Народа намалява чиновниците се увеличават и все за заплати реват.Реално частния сектор издържа държавата а не чиновниците.Сега няма да е чудно ако пак направят нова държавна агенция,а те са безброй и нови кияци да издържаме за да ходят по сервизите да ги глобяват.Колкото по-малко чиновници толкова по-силна икономика.В БГ обаче е обратно и социализма си продължава.Нищо не мърда в държавната администрация.Само свои хора се назначават и пречат.

57

Един

преди 5 години

До Анонимен"И после ще пишеш в Фейсбук, че детските са малко."------------------------------------Детските надбавки идват от осигуровките, не от ДДС. Образовай се, ако искаш да говориш сериозно с мен. Дори да приемем, че са обвързани, няма да имам нищо против да се премахнат изцяло детските, ако се премахне изцяло и ДДС. Ако си направиш труда да посмяташ малко, вярвам, че и ти няма да имаш нищо против.

56

Анонимен

преди 5 години

Като има преобладаващ нелегален бизнес в една държава това води до:- ниски заплати на работещите в държавния сектор- незначителни детски месечни надбавки - до незначителни помощи за бедност за нуждаещите си и тнИма си законни начини да се плащат ниски данъци. Така е навсякъде по света. Тарикатите на дребно в България са много и те не плащат и лев. Така, че тези сервизи може да се регистрират съвсем законно, като от това си вадят хляба. С какво са по-различни те от другите хора и бизнеси.