До БобиМиг-29 има 8% загуби със всичките свалени във разни локални конфликти самолети-Глу пак, авариите се смятат спрямо налетените часове, не спрямо нрийките произведени машини. Миговете 15-20 години почти не летяха, защото руснаците, аби ние, немахменпари
ТВ канал "Атака" изнесе вчера данни за Ф-16., ако са верни.Само в САЩ 510 катастрофи. Общо по света около 700 !!!От европейските страни води Белгия - с 54 броя. Не знам колко ще са обучени, но поне да могат и да имат възможност да катапултират......
"германското ВВС/подарява на цар Борис 24самолета втора употреба ,но добре запазени"Нямам идея дали наистина са подарявали самолети, но годината е много близко до началото на ВСВ. Когато искаш да приближиш някой до себе си, е нормална политика да му даряваш и обещаваш някакви работи. То и голяма част от руските самолети също са ни подарявани. Така де, политическа е била пак изгодата. А днес е бизнес това със САЩ. Като сме много великата нация, що не си произвеждаме сами? Реторичен въпрос...
Нито пари ще види ***, нито самолети, но пък ще има да връща милиарди долари на американските банки
Американците са сметкаджки и за тия самолети ще ни вземат и последният залък хляб!А уж им сме съюзници!!!Истински съюзници са ни били единствено германците.През 1936год. при посещението си в София Херман Гьоринг като командващ ,,Луфтвафе"/германското ВВС/подарява на цар Борис 24самолета втора употреба ,но добре запазени,все пак германци са ги поддържали!
Поздравления за Борисов! Купи най-добрите изтребители. Напред генерал мачкай Русия, с те сме целия народ. 5 руски рубладжии нищо не променят, само църкат!
Боби, ти тьп ли си или да?Пткъде измисли, че Грипен повече ни подхождал? И много ме забавлявате като кажете, че САЩ можело да не изпълняр договора... Като че ли Швеция по някакъв начин може да гарантира изпълнение.
Важното е да се разкара старата и амортизирана техника, която за нищо не става. Американскаа авионика и космически технологии са германски.
До Антон"Процеса се нарича галванична корозия (не съм сигурен за точния български превод). Ако два различни метала са в контакт единия изпълнява ролята на катод а другия на анод. Питай електричарите, те никога не свързват медна жица със алуминиева."Много точно си го превел - стоманени лагери и други носещи свръзки, монтирани във дуралуминиеви плоскости при наличие на натриев хлорид(сол от морето) като катализатор ....
До БобиПроцеса се нарича галванична корозия (не съм сигурен за точния български превод). Ако два различни метала са в контакт единия изпълнява ролята на катод а другия на анод. Питай електричарите, те никога не свързват медна жица със алуминиева.
До АнтонПак неточно цитирашСамолета е МиГ-29К - корабна версия и да имали са проблеми с корозията на някои места което е нормално все пак Миг-29К е първия палубен самолет за бюрото МиГ. До колкото знам са модифицирани и проблема е отстранен защото и индийците и Руснаците продължават да летят.
През 2006 или 2007 всичките 50 индийски МиГ-29 са приземени до изясняване на причините за катастрофите на два руски МиГ-29 в рамките на няколко месеца. Оказва се причината е корозия във основата на опашните плоскости.
До Анонимен"Алжир и су 30 ок вервай си бобенце само не закъснявай за хапченцата в карлуковци"Доставени са 58 броя за твое сведение в три транша.Ето ти снимка от чичко гугъл(надявам се сам да си редактираш адреса иначе днес бг ще го филтрира)cs417520 vk me/v417520623/32b3/bYQNQU1TOts jpg
До ЕС форевър"нищо не разбираш моето момче, само лъжи, манипулации и мечти. А знаеш ли, че Китай отказа поръчката за С400, а тези които им бяха доставени ще ги режат на скрап."Те още не са доставени докрай на Китай и те ще почнат да ги режат на скарап ???Експерте моля те напиши линк към тази невероятна новина да и се порадваме!!!
до Боби,нищо не разбираш моето момче, само лъжи, манипулации и мечти. А знаеш ли, че Китай отказа поръчката за С400, а тези които им бяха доставени ще ги режат на скрап.
До Антон"През 2006 Алжир сключва сделка за 28 едноместни МиГ-29СМТ"Почти точна ти е информацията. Но не са ръждясали корпусите - стомана в МиГ-29 има само в основния резервуар той и носеща конструкция на центроплана и колесницитеостаналото са композити и алуминиеви сплави - а алуминия с кислорода веднага правави Алуминиев оксид едно от най-устойчивите съединения във химията и защитава всичко под негоСтарите части са били в Двигателите...Алжир Купува Су-30 като Връща МиГ-29
Разбира се Алжир връщат "новите" МиГ-29СМТ и получават като компенсация Су-30М2, Су-30СМ и няколко Су-35. Руснаците никога не си признават вината заявявайки, че в контракта никъде не е записано, че не могат да използват стари части. Алжир си научиха урока - който търгува с мечката трябва да си отваря очите на четири.
До ноби"само не мога да разбера. *** и пульо коментират радари, ракети, летатлен ресурс. абе няма ли военна тайна, какви са тия разгласявания"Военна тайна може да се запази максимално докато самолета влезе в бойните части - до тогава все пак има ограничен и контролируем контингент от хора които знаят сензитивна информация за техние си сфери на интереси.Влезе ли в бойните части и сумата ти хора почнат ли да се ровят в документацията ... няма вече тайни поне не основни технически такива
През 2006 Алжир сключва сделка за 28 едноместни МиГ-29СМТ и 6 двуместни МиГ-29УБ. Общата стойност на контракта е 7.5 милиарда долара. Доставките започват в края на 2006 но алжирците откриват с изненада, че "новите" МиГ-29 всъщност са сглобени със стари части и фюзелажи останали от предишни провалени контракти. Част от въпросните фюзелажи са първоначално произведени за Ирак в края на 80-те години и са ръждясвали на открито десетки години.
Следващата поръчка на F-16 по-евтина, пилотите ни вече ще са обучени