225

Анонимен

преди 4 години

До БобиМиг-29 има 8% загуби със всичките свалени във разни локални конфликти самолети-Глу пак, авариите се смятат спрямо налетените часове, не спрямо нрийките произведени машини. Миговете 15-20 години почти не летяха, защото руснаците, аби ние, немахменпари

224

Шаран БГ

преди 4 години

ТВ канал "Атака" изнесе вчера данни за Ф-16., ако са верни.Само в САЩ 510 катастрофи. Общо по света около 700 !!!От европейските страни води Белгия - с 54 броя. Не знам колко ще са обучени, но поне да могат и да имат възможност да катапултират......

223

Анонимен

преди 4 години

"германското ВВС/подарява на цар Борис 24самолета втора употреба ,но добре запазени"Нямам идея дали наистина са подарявали самолети, но годината е много близко до началото на ВСВ. Когато искаш да приближиш някой до себе си, е нормална политика да му даряваш и обещаваш някакви работи. То и голяма част от руските самолети също са ни подарявани. Така де, политическа е била пак изгодата. А днес е бизнес това със САЩ. Като сме много великата нация, що не си произвеждаме сами? Реторичен въпрос...

222

НАПИШИ КОМЕНТАР

преди 4 години

Нито пари ще види ***, нито самолети, но пък ще има да връща милиарди долари на американските банки

221

Анонимен

преди 4 години

Американците са сметкаджки и за тия самолети ще ни вземат и последният залък хляб!А уж им сме съюзници!!!Истински съюзници са ни били единствено германците.През 1936год. при посещението си в София Херман Гьоринг като командващ ,,Луфтвафе"/германското ВВС/подарява на цар Борис 24самолета втора употреба ,но добре запазени,все пак германци са ги поддържали!

220

Анонимен

преди 4 години

Поздравления за Борисов! Купи най-добрите изтребители. Напред генерал мачкай Русия, с те сме целия народ. 5 руски рубладжии нищо не променят, само църкат!

219

Анонимен

преди 4 години

Боби, ти тьп ли си или да?Пткъде измисли, че Грипен повече ни подхождал? И много ме забавлявате като кажете, че САЩ можело да не изпълняр договора... Като че ли Швеция по някакъв начин може да гарантира изпълнение.

218

Анонимен

преди 4 години

Важното е да се разкара старата и амортизирана техника, която за нищо не става. Американскаа авионика и космически технологии са германски.

217

Боби

преди 4 години

До Антон"Процеса се нарича галванична корозия (не съм сигурен за точния български превод). Ако два различни метала са в контакт единия изпълнява ролята на катод а другия на анод. Питай електричарите, те никога не свързват медна жица със алуминиева."Много точно си го превел - стоманени лагери и други носещи свръзки, монтирани във дуралуминиеви плоскости при наличие на натриев хлорид(сол от морето) като катализатор ....

216

Антон

преди 4 години

До БобиПроцеса се нарича галванична корозия (не съм сигурен за точния български превод). Ако два различни метала са в контакт единия изпълнява ролята на катод а другия на анод. Питай електричарите, те никога не свързват медна жица със алуминиева.

215

Боби

преди 4 години

До АнтонПак неточно цитирашСамолета е МиГ-29К - корабна версия и да имали са проблеми с корозията на някои места което е нормално все пак Миг-29К е първия палубен самолет за бюрото МиГ. До колкото знам са модифицирани и проблема е отстранен защото и индийците и Руснаците продължават да летят.

214

Антон

преди 4 години

През 2006 или 2007 всичките 50 индийски МиГ-29 са приземени до изясняване на причините за катастрофите на два руски МиГ-29 в рамките на няколко месеца. Оказва се причината е корозия във основата на опашните плоскости.

213

Боби

преди 4 години

До Анонимен"Алжир и су 30 ок вервай си бобенце само не закъснявай за хапченцата в карлуковци"Доставени са 58 броя за твое сведение в три транша.Ето ти снимка от чичко гугъл(надявам се сам да си редактираш адреса иначе днес бг ще го филтрира)cs417520 vk me/v417520623/32b3/bYQNQU1TOts jpg

212

Боби

преди 4 години

До ЕС форевър"нищо не разбираш моето момче, само лъжи, манипулации и мечти. А знаеш ли, че Китай отказа поръчката за С400, а тези които им бяха доставени ще ги режат на скрап."Те още не са доставени докрай на Китай и те ще почнат да ги режат на скарап ???Експерте моля те напиши линк към тази невероятна новина да и се порадваме!!!

211

Анонимен

преди 4 години

Алжир и су 30 ок вервай си бобенце само не закъснявай за хапченцата в карлуковци

210

ЕС форевър

преди 4 години

до Боби,нищо не разбираш моето момче, само лъжи, манипулации и мечти. А знаеш ли, че Китай отказа поръчката за С400, а тези които им бяха доставени ще ги режат на скрап.

209

Боби

преди 4 години

До Антон"През 2006 Алжир сключва сделка за 28 едноместни МиГ-29СМТ"Почти точна ти е информацията. Но не са ръждясали корпусите - стомана в МиГ-29 има само в основния резервуар той и носеща конструкция на центроплана и колесницитеостаналото са композити и алуминиеви сплави - а алуминия с кислорода веднага правави Алуминиев оксид едно от най-устойчивите съединения във химията и защитава всичко под негоСтарите части са били в Двигателите...Алжир Купува Су-30 като Връща МиГ-29

208

Антон

преди 4 години

Разбира се Алжир връщат "новите" МиГ-29СМТ и получават като компенсация Су-30М2, Су-30СМ и няколко Су-35. Руснаците никога не си признават вината заявявайки, че в контракта никъде не е записано, че не могат да използват стари части. Алжир си научиха урока - който търгува с мечката трябва да си отваря очите на четири.

207

Боби

преди 4 години

До ноби"само не мога да разбера. *** и пульо коментират радари, ракети, летатлен ресурс. абе няма ли военна тайна, какви са тия разгласявания"Военна тайна може да се запази максимално докато самолета влезе в бойните части - до тогава все пак има ограничен и контролируем контингент от хора които знаят сензитивна информация за техние си сфери на интереси.Влезе ли в бойните части и сумата ти хора почнат ли да се ровят в документацията ... няма вече тайни поне не основни технически такива

206

Антон

преди 4 години

През 2006 Алжир сключва сделка за 28 едноместни МиГ-29СМТ и 6 двуместни МиГ-29УБ. Общата стойност на контракта е 7.5 милиарда долара. Доставките започват в края на 2006 но алжирците откриват с изненада, че "новите" МиГ-29 всъщност са сглобени със стари части и фюзелажи останали от предишни провалени контракти. Част от въпросните фюзелажи са първоначално произведени за Ирак в края на 80-те години и са ръждясвали на открито десетки години.