240

Боби

преди 4 години

До Анонимен"Атака на висока скорост на свръх ниски височини под радарното покритие тогава 30/60 метра си е баш рожба на колхозната мисъл Бобиното"Летенето под радара първи наложено от обстоятелствата го възприемат Американците във Виетнам. След това заради това летене губят много самолети - заради 37мм СССР оръдие от ВСВ създадено въз основа на 40мм Бофорс ползван от всички и немци и Японци и съюзници37мм оръдие изведнъж се превръща във втория символ на войната във Виетнам след С-75 ЗРК

239

Боби

преди 4 години

До кратко и ясноФ-4 има 4 поколенияпървото е пълна скръб даже няма оръдиеВторото или ф-4Е вече има всичко, но леките МиГ-21 го побъркват а ракетите АИМ-7 Спароу е доста лесно да се измамят.Третото - Германците си поръчват Ф-4Ф който е и най-маневрения защото е максимално олекотен но няма Спароу ракетиПоследното Ф-4 2000 е със съвременна електроника и бомби но 2000 показва кога е модернизиранМиГ-23 е директен отговор на Ф-4МиГ-23МЛ/МЛД е отговор срещу първите Ф-16 неуспешен като цяло

238

Анонимен

преди 4 години

Атака на висока скорост на свръх ниски височини под радарното покритие тогава 30/60 метра си е баш рожба на колхозната мисъл Бобиното ...не Иракски Кой да им каже че става и с ръкети клас томахок ( там скороста е по ниска де ) това че в колхоза издялаха копие 40 години по късно ( калибър) е друга бира

237

кратко и ясно

преди 4 години

русофилстващите ги остъй бетер тапаци и от фобите ... а по скат да кажем на кратко само алфа бълва по тъ,пи работи ...Ф4 си е бая прилична машина за избиване на миг 23 ки 29 вече му идва повечко но има шанс и срещу нея заради радара и ръкетите най вече Но там е важен конкретния модел и времеви одрязък

236

Анонимен

преди 4 години

Италия също има Торнадо( поне тогава имаше ) това че заради глупост останаха извесно време без Ф16 е чисто политическа глупост заради финансови шукарии ...Проблема на Торнадо е че е същия клас като Су34 и Су30 ...Преди всичко бомбер и съвсем зле файтър Су 30 е по добре на тема файтър но пак е зле

235

General Wesley Clark

преди 4 години

Има едни коментатори в ТВ СКАТ, офицери от ПГУ В Турция--бъркаха две години Ф-104 СЪСВеликолепния джет Ф-4 ФАНТОМ...Как може да объркаш Ф-4 със СтарФайтер ??Ф-4 и сега е по-добър от МИГ-29 . Нищо че е набор 1960 г. А Миг-29 от 1977 г.

234

Боби

преди 4 години

До кратко и ясно продМиГ-23 е авариен и поради факта че реално пилотите летят на 4 различни самолета аеродинамично качвайки се на МиГ-23МиГа се държи по различен начин при 4те основни положения на крилото 16/30/45/72 градусаУсещате се че още не е измислена електродистанционната система за управление първоначално приложена на Ф-16 и Всеки летящ на МиГ-23 е или Маниак(в добрия смисъл на думата) или Въздушен АС или ***.

233

Ф16v с B61/12

преди 4 години

Всъщност ни ги подариха воленчо САЩ малко ли оръжейни поръчки направи тук Арсенал бичи на 3 снени норнално е да върнем жеста а и Самолета си е добър...Това че може да забие и ядрен удар над кремъл при нужда Кара в раша да реват но то си е техен проблем Гледай си дюстабанлиството и несе обаждай

232

Боби

преди 4 години

До кратко и ясноФ-104 старфайтър и МиГ-19 са титуловани Летящи ковчезиЗащо МиГ-23 е толкова авариен в началото на експлоатациятаосновната носеща рама към която са закачени двете крила се е произвеждала по еди каква си технология но в метала е останал Водород. Който както се оказва разрушава метала при претоварване - МиГ-23 прави вираж и чупи крилаОткриват проблема късно(след 7-8 години) - решението е уникално - Изпичане във "фурна" на въпросния детайл

231

Боби

преди 4 години

До кратко и ясно"Интегриран в крилата корпс не е летялто крило бобиното"Интегриран в крилата КОРПУС не е ЛЕТЯЩО крило бобиното???МиГ-29 за транспортиране се разглобява на 5 частиЛяво и дясно обособено класическо крило(полукрила)ляв и десен стабилизаторПлосък корпус генериращ подемна сила към който са прикрепени два мото-гондоли и кабина с радарЗа това и МиГ-29 и Су-27 изглеждат от страни като разтеглена букава "S"Аеродинамично плоския корпус и двете полукрила са и въпросното летящо к

230

Анонимен

преди 4 години

Сбогом на оръжията!Големи познавачи на амириканските самолети.А и никой не ни ги подарява,а ги плащаме за сметка на един най-нисък стандарт на живот!На гол тумбак Ролс Ройс,че и шофьор с бели ръкавици.И утре ще ги пратят на изток за интересите на производителя.А нашенските прасета под ножа.Чакат ни дълбоко замразени задокеански от резерва им.Благодарим на Биг Брадър,шоуто тепърва започва.

229

кратко и ясно

преди 4 години

Ф104 с варияции ф110 са си пословична пръчка без съмнение най калпавата американска машина Но е хуваво да се сравни и с аналозите илинпоне блиски по задача машини Миг 23 и 25А само 23 и само в Бг прави почти 30 катастрофи Нищо чудно че Бая по стария миг 21 я наджиявя на всякъде Както и Ф5 надживя ф104

228

Боби

преди 4 години

До Анонимен"Ирак като слиша ссср военни инструктори тъй ще е Колхозната школа що собствен аскер е загробила си е пословично"Точно защото ИРАК не слушаше СССР военни инструктори правече такива идиотщини.МиГ-25 и МиГ-31 в СССР/РФ се наричат ВЪЗДУШНИ КОРАБИ - Изтребител никой професионалист не ги нарича - Наричат ги ПРЕХВАЩАЧИ а за МиГ-31БМ - Многоцелеви самолети но никога ИЗТРЕБИТЕЛИ(пропускайте какво пишат журналята в масовите медии)МиГ-31 има излетна маса до 46 тона = 2,5 * МиГ-29(18т)

227

Анонимен

преди 4 години

корпс= зле написано КОРПУС а квантите си ги дръж при боряшника

226

Боби

преди 4 години

До кратко и ясно"Еврофайтър ,Ф35 а и последния модел на Ф15 също са ги правили бобчо какво му е лошото на руски двигател СЛАБИ СА не стига тяга и ги форсират ..."Изтегли си официалното видео на Ле Бурже когато Рашките представиха Су-35ССлед това си изтегли и видеото с ф-35Когато споменатите от теб по-горе самолети извършат дори малко доближаващ се пилотаж до този на Су-35С ела ми се обадиПП съвременните версии на РД-33 и Ал-31/41 също като Американските се експлоатират по състояние

225

Herr Otto Schmidt

преди 4 години

Знам че АМЕРИКАНСКИТЕ Ф-104 или Ф-110 беше ''СтарФайтер'', които в Германия паднаха около 30 самолета през 60-те и 70-те години , и ГЕРМАНИЯ и писна си направи сама ''ПАНАВИА ТОРНАДО'' , И ПОСЛЕ джойн-венчър с Италия и Ю КЕЙ - Еурофайтер Тайфун - от 1984 година . А най-працакана беше Италия, защото САЩ и спряха Ф-16, и Италия се наложи да работи със Тауфуни само .

224

Анонимен

преди 4 години

Ирак като слиша ссср военни инструктори тъй ще е Колхозната школа що собствен аскер е загробила си е пословично

223

Анонимен

преди 4 години

До кратко и ясно"Интегриран в крилата корпс не е летялто крило..."Кратко и ясно пак се излагашКОЛС - Квантова Оптическа Локационна Станция - Пасивен инфрачервен РАДАР с лазерен далекомерДА Б-2, МиГ-29/35 и Су-27/30/33/34/35 са схема летящо крило а изтребителите и със системата генериране на вихриЗа Ф-15/16/18, МиГ-19/35 и Су-27/30/33/34/35 напливите пред основното крило са въпросните генератори на вихриФ-22, Ф-35 и Су-57 се спори още къде в класификациите да ги сложат заради СТЕЛТ форма

222

кратко и ясно

преди 4 години

Еврофайтър ,Ф35 а и последния модел на Ф15 също са ги правили бобчо какво му е лошото на руски двигател СЛАБИ СА не стига тяга и ги форсират до безобразие Което води до ужасно много повреди и много нисък ресурс Иначе нищо им няма

221

Боби

преди 4 години

До Анонимен"то щото пък до тогава няма Ф5 свалил поне 3 бр миг 25 доказани ако вярваме на Иранците и 11 бр бобиното ...:)) точно пък миг 29 някой да чака ха ха ха"Това че след революцията в Иран техните ВВС губят огромна част от компетентностите си е вярно. Но е вярно че Иран с пот и Кръв ги възстановява сам без чужда помощ. Ирак получаващ оръжие от цял свят прави още по-големи глупости - например Височинния МиГ-25 да се ползва на малки височини срещу свръхманеврения до появата на Су-27 Ф-5