110

!!!

преди 4 години

билетите да се плащат за изминато разстояние или за пропътувано време._________________________________________________________________пропътувано време ??? пропътувано време ??? пропътувано време ???

109

Пламен

преди 4 години

До dfoijНещо си зле със сметките, взимаш годишна карта и плащаш по 1лв на ден или айде да излиза 1.5 ;)

108

Анонимен

преди 4 години

я за трети или четвърти път ще крадат милиони за билетна система...на се ли наядохте бре?

107

Анонимен

преди 4 години

Пътувах с 604- нов автобус.Климатикътбе пуснат до точката на замръзване ,съссилна струя на въздуха.Общественияттранспорт е да върши работа по най-добрият начин,а не хората да търпятприщевките на шофьора.Навън45 насянка.Да се купуват автобуси, коитоне лъхат директно,освен за седалкитеи да се въведе етикет за С на салона.

106

Тъп шофьор в градски

преди 4 години

Много е вярно това че градскя транспорт закаснява това не е че повечето хора ползват личните си автомобили .А че няма определени платна за градския транспорт от Черни връх до Графа стигам за 2 мин дадени са ми 6 минути заради задръстването и навсякъде е така ако има бус ленти на всеки булевард с две платна в едната посока транспорта ще бъде много по бърз от сега

105

Анонимен

преди 4 години

Преди 1989 година картата за всички линии за 1 месец беше 5 лева, сега същата карта е 60 лева, т.е. 12 пъти повече. Само дето заплатите ни не са 12 пъти по-високи, а много по-малко. През 1988 година средната заплата беше 252,08 лева, през 1989 беше 274,33 лева, а сега се движи от 948,25 лева през 2016 година, когато беше приета текущата тарифа, до 1135,18 лева през 2018 година. През 1988-1989 години с една средна заплата можеше да си купиш 50-55 месечни карти, а сега 15-19 карти (2016-2018).

104

dfoij

преди 4 години

За да стигнеш до метрото 1.60, в метрото 1.60, и след това до работата 1.60...5 лева в едната посока...Връщането още 5 лева...Това е ако си редовен

103

Анонимен

преди 4 години

Разгеле че сомалийците отдавна кацнаха на Сириус.

102

???

преди 4 години

Проблемът не е толкова в цената на билета, а в това, което ти дава този билет. В нормалните държави с един билет може да смениш няколко превозни средства в рамките на определено време, а в София плащаш ли плащаш, но това не пречи да се твърди, че билета в София бил по-евтин от билета, с който може да смениш няколко превозни средства. Проблемът е в времето и възможностите, които ти дава градския транспорт. Времето е повече, най-често в пъти повече, отколкото с кола, а отделно ако има да пренасяш

101

Анонимен

преди 4 години

да се направи билета за вишки линии и метро по 20 лева на mesecc или 240 на година за да могат да си го позволят хората

100

Анонимен

преди 4 години

Който иска бързо, удобно и евтино придвижване, го прави с кола.Който иска бавно, неудобно и скъпо придвижване, използва градския транспорт.Това е реалността в София от поне 10 години.

99

Анонимен

преди 4 години

И защо да не си предават билетчетата,това е вид солидарност,която одобрявам.А бедните и пенсионерите как ще се справят със скъпия транспорт?

98

???

преди 4 години

Как ли ще се придвижва един човек отиващ на работа в София, даже и без да му се налага по пътя да води 1-2 деца на училище? Ако се движи с градски транспорт има примерно следния избор: - 15-20 минути пеша до метрото, пътуване 20 минути с метро, после чакане 10-15 минути на автобус и пътуване още 20-30 минути с автобуса- 2-3 минути до най--близката спирка на автобус, чакане 10-15 минути на автобуса, пътуване 60-70 минути с автобуса- 20 минути пътуване с кола

97

Анонимен

преди 4 години

Най-добрият надземен обществен транспорт са трамваите, но не и за Фандъкова и бандата й, които закриха много трамвайни трасета.

96

Анонимен

преди 4 години

Автобусите от ж.к.Младост преди години бяха на 2 минути или на 2,5 минути сутрин и вечер, сега са на 12-15 минути и се пътува няколко пъти повече време с тях, примерно до Орлов мост. Е, ще ползва ли някой автобус, който ще чака десетина минути, а после ще пътува с него 1-2 часа до Орлов мост? Метрото е хубаво нещо, но не винаги върши работа, даже в повечето случаи не става. Затова хората са с колите си, за да могат бързо да се придвижват - нещо, което градския транспорт не може.

95

OIJOisd

преди 4 години

Откакто Лайнъкова направи билетчето със закръглена сума 1.69.16.666 не използвам градски транспоерт, а си карам дизеларката...Едва ли замърсява повече от американските тецове на въглища, заради която е глобяват България от ЕС

94

Анонимен

преди 4 години

Ако градският транспорт стане безплатен, всички автобуси/трамваи/тролейбуси ще бъдат претъпкани.Със сигурност личните автомобили ще намалят драстично, няма да има и задръствания.

93

Анонимен

преди 4 години

Градския транспорт,особено трамваите вече идват на 10-15 мин.,а в неделя дори на 20'.Не стига,че разредиха транспорта,не стига,че вдигнаха незаслужено цените(и после се чудят защо хората пътуват с личните си автомобили),ами са се хванали за 1 или 2 билетчета,които някой ще преотстъпи на друг.Пътувам редовно и най-много веднъж на ден някой да си преотстъпи билетчето.Поредицата от безумия на СО продължават.

92

OIJOisd

преди 4 години

Големи некадърници...аз ви казвам че ако се сложи кондуктор във всеки автобус и билета е 1 лев, ще има по-голяма събираемост...Гарантирам ви..1.6 не плащам...ако си беше 1 лев, го давам...

91

Сава Томов

преди 4 години

За да се подобри наземният транспорт е необходимо да бъдат изградени нови пътни артерии, да се направят колкото се може повече безконтактни трамвайни трасета, които да не висят по сфетоварите, да се оптимизира сегашната пътна карта, така, че да свързва колкото се може повече метростанции. Кога, кога, кога? Кога ще доживеем разширението на Околовръстното от Люлин до Бъстон, кога на Гешов ще има кръстовище на две нива, кога Сарахаров ще има разширение до Дружба и Каблешков до Мола, кога, кога?