80

Анонимен

преди 5 години

Абе не ни забраняват от Европа да махаме дизелите заради това, че са замърсители, а защото те спират да ги произвеждат и трябва да си продават новите возила. Каквото ни свирят - ние това хопаме от години.

79

Анонимен

преди 5 години

Гледам в техническите характеристики на една серия Опел Астра (нова) с Евро 6, какво е замърсяването с въглероден двуокис при бензин и дизел при подобни модели.При бензиновите нивата на замърсяване с СО2 са между 147 и 172 г/км за три модификации, а при дизеловите между 94 и 105 г/км за две модификации.Кой замърсява повече?

78

До 77

преди 5 години

Кажи го на Фандъкова и бандата й.Има си измервания, има си и норми и всички те показват, че дизеловите автомобили не замърсяват повече от бензиновите с изключение на азотните оксиди, но войната е срещу дизеловите автомобили като срещу някакъв фантастичен демон. Проста математика е, че бензиновите генерират 40-50% повече въглероден двуокис от дизеловите, но когато вярваш на празните приказки на Фандъкова и бандата й, ще си за забрана на по-чистите дизелови коли.

77

Анонимен

преди 5 години

До ЕкоКакво значи вярвайте на всичко :) замърсяването се свежда до проста математика и тестове. Не е като да вярваш в фантастични богове и подобни.

76

Анонимен

преди 5 години

Много ме кефи как се цъкат яко минуси на хората които казват, че са си купили нови автомобили :)))))))))))) българина много мрази такива когато някой има нещо повече :)

75

Данък МПС

преди 5 години

Поправка - по своя замисъл Данък МПС е Данък собственост. По-скъпа кола, означава по--голям данък. При равни други условия по-новата кола е по-скъпа от по-старата, значи трябва да плаща по-голям Данък собственост, т.е. по-голям Данък МПС.

74

Данък МПС

преди 5 години

през тази година подмениха названието отстъпка с компонента и смело заявиха, че са направили нещо ново, което го е нямало досега. Е, пак излъгаха. Новото е, че за мощните нови коли на мафията, Данък МПС те си го намалиха в пъти.Това, кеото трябваше отдавна да направят е да се разделят тези два данъка и да се плащат отделно, за да знае човек какво плаща и за какво плаща. Сега за кола на стойност 2000-3000 лева плащаш по-голям данък, отколкото за мощния нов и скъп автомобил на мутрата, а това е

73

бАЙ Шили

преди 5 години

ше си карам старио Пасат дизел до умирачка. И да спрат дизела на бензинджийниците, ще го карам с олио или с отработени масла и керосин.Пробвано е! А и имам два двигателя резерв. И докато чиновниците решат да ме глобяват ше съм спестил за електричка!!! Некоя Тесла на старо....

72

анонимен

преди 5 години

Пълна глупост бензиновите коли са по опасни и вредни от дизела.В концлагерите немците са използвали пушека от аспуха на бензинов двигател зя отравяне в газовите камери .Много хора и у нас се отровиха вкара зимата колата в гаража и остави да работи двигателя да се по стопли и стопи снега (или да се по радва на някоя на задната седалка)заспи и не се събужда вече.При дизела не заспиваш дразнити очите и чустваш задушаване.

71

Данък МПС

преди 5 години

Голям хаос създадоха като смесиха в Данък МПС Данък собственост и Екологичен данък. По своя замисъл Данък МПС беше екологичен данък, но с цел да ни поощрят да купуваме по-малки коли, вмъкнаха отстъпка за екологичност за по-маломощните коли. Това стана доста отдавна, започвайки с отстъпка за наличие на катализатор за колите до 100 к.с. После въведоха по-детайлни отстъпки за екологичност според екокатегорията, а през тази година подмениха названието отстъпка с компонента и смело заявиха, че са нап

70

Анонимен

преди 5 години

Увеличение на данъците за замърсителите, а който кара пушилка спиране от движение и глоби. Който няма парко място, а си купува кола да плаща на общината. Всички дето спират на зелените площи и тротоарите репатрация. Който има по 3 коли също по-голям данък.

69

Еко

преди 5 години

Вярвайте на всичко и плащайте .

68

Анонимен

преди 5 години

хайде стига глупости в Европа.ние ще се самоизядем от регулации.а ИНДИЯ и КИТАЙ ще бълват отрови...

67

Анонимен

преди 5 години

Дизелов или бензинов автомобил няма значение при замърсяването с фини прахови частици, замърсяват еднакво малко - 24 пъти по-малко в сравнение със замърсяването от прахоляка, който се вдига при движението им. Един тролей, понеже е по-голян, замърсява колкото 3-5 автомобила. Лъжат ни, а баламите вЕрват.

66

Ала бала

преди 5 години

Не дизела е пречката .Да мият улиците прз ден два както едно време.А камионите комбайните корабите самолетите ТЕЦОВЕТЕ НА ***.Ще кежете електромобили, някой ЗАГРИЖЕНза околната среда и въздуха да спомене колко CO2 се отделя за производство на една акумулаторна клетка за един електромобил още преди да е подкаран икво правим с повредените батерий аеко загрижени .Или целта е да си на лизинга и ръст на продажбите на всяка цена.

65

оглед

преди 5 години

Че оправете си техническите прегледи бе , кой ви пречи ? Шорош ли, Тромпета ли ? На българина все някой му пречи - най вече акъла.

64

Преглед

преди 5 години

Техническите прегледи у нас са фарс. А тези дето се кефят как им пушат колите като дадат газ на ***, тези *** не разбират ли, че и те дишат този въздух, и техните деца, и техните близки .....

63

Аз

преди 5 години

Ще се наложат велосипедите като превозно средство за бедните, богатите ще си карат на петрол.

62

Mалиии

преди 5 години

Ония в Европа умирисаха държавите измамиха хорицата подобно на скрипал.Неса ви виновни дизелите.Това, че някой са си купили скъпи коли за скъпи ремонти никой не ви е виновен.Ако съм на сервизите за тия коли ще ви одера кожите.За да съжалявате защо сте ги купили.Колата е необходимост.Направете на всяка къща газ както е в дъжавите и като спрат комините тогава въздуха ще е чист.

61

Златко

преди 5 години

Искам да кажа - кога ще забраните простотията със закон ? Защото вече стана много досадна. Сега ви пречели дизелите, утре ще ви пречат вулканите. И тях ли ще забраните ?