78

Анонимен

преди 5 години

До ???Proektanta mnogo dobre si e napisal, problema e che vsichki obichat da filosofstvat i da tarsqt greshki... 4% sa 2,29 gradusa. 4% oznachavat che na razstoqnie 100 metra, razlikata v nivata v nachaloto i kraq e 4m...

77

Шофьор

преди 5 години

Да вземат адекватни мерки докато не е станал инцидент,защото това кръгово е опасно,всеки ден минавам от там и видимостта е много малка,зимата и не само ще бъде плачебно!

76

Анонимен

преди 5 години

На Великият Български "Гражданин" все нещо му пречи или някой му е виновен.

75

В Бургас има подобно

преди 5 години

А новото кръгово в Бургас - до кат да не е с по-малък наклон!

74

???

преди 5 години

"а наклоните в него били до 4%"*4% от какво? Да не би проектантът да не прави разлика между процент и градуси. Май ще да е от новото поколение - учили-недоучили и най-вече некадърни.

73

Грую

преди 5 години

Ибах тая математика - 6м денивелация ако е 4%, кръговото какъв диаметър трябва да има? 150м?

72

Идеално

преди 5 години

Сега там ще може да провеждат национален шампионат "Варна Дрифт Чалиндж".

71

До 74 соц. ...

преди 5 години

Обикалля си, но не си гледал. Примерно кооперацията, в която живеех, е построена през 1957 година и не се различаваше по хубост от съседните кооперации построени преди 1944 година. Тракия експрес стигаше за 1ч. и 55м. до Пловдив преди 1989 година, сега най-бъзия влак стига за 2ч. и 47м. Същото е и с другите еьпресни влакове. Дойде демокрацията и българските влакове станаха с най-ниската скорост в Европа. Инфраструктурата, живеех в София, ж.к.Младост,разкошна инфраструктура, но дойде демокрацията

70

RGPA

преди 5 години

Айде стига сте се жалвали, варненци! Елате да видите кръговото на околовръстното и Черни Връх в шопланд... тогава ще си говорим.

69

соц. кадри

преди 5 години

Да наоколо се вижда всичко изградено от великите български инжинери и архитекти, всички красиви сгради са от преди 44г. После панелки и грозни административни сгради. Метро започнато и до никъде, магистрали до никъде, ЖП транспорт с най ниска скорост в Европа, трамвайни трасета ужас пак най-ниска скорост в Европа, Всички големи градове са инфраструктурен ужас, София е трагедия нищо работещо и иновативно не се прилага, стеснения шикани и т.н. Доста съм обиколил и видял и сме 30г. назад. Реформа

68

Анонимен

преди 5 години

Минавам всеки ден оттам, в момента не е проблем, но зимата ако има задръствания може и да има инциденти.

67

иво

преди 5 години

Целият нов булевард е на вълни. Гарантирана кражба от ГЕРБ. Целият широк център е пълен с изоставени селски трошки и огромни дупки, синя зона няма да има. Гарантирана *** от ГЕРБ.

66

Општината

преди 5 години

Инженерите от општината зашто са дали сагласност? Проектанта е имал дадена задача за проектиране.

65

До 64 Соц. ...

преди 5 години

По-добре да бяха възложили задачата на някой соц.кадър, те поне си разбираха от работата, но почти всички вече са пенсионери и сега проектантите са кап.кадър, млади, нагли и неграмотни.кап.кадър - капиталистически кадър, ако не си се сетил

64

Анонимен

преди 5 години

Всичко може дас е постигне при наличието на желание, тук явно е нямало такова.

63

Ken

преди 5 години

До соц. кадриИдеЙ да не е някой братовчед на Прометей ?

62

Анонимен

преди 5 години

така като гледам, можели са просто да направят кръговото на едно ниво, а да оставят къщите на друго. кво им пречи да направят един наклон на пътя, не на кръговото, а тротоара да е няколко метра по-нависоко и да се слиза със стълби примерно ??

61

ХАХА

преди 5 години

Я няма такива тикви по света просто! Да бяхте намерили 1, само 1 проектант, но който да МОЖЕ! Вместо това намерили 10, които не могат!

60

A

преди 5 години

Плачевното е ,че всички малки улички край този булевард са надупчени като швейцарско сирене и нищо не се прави по въпроса.

59

соц. кадри

преди 5 години

Докато се позволява на допотопни "експерти" и проектанти от соц. време да се опитват да правят модерни неща така ще е. Учих две години в наш държавен университет, тотална загуба на време тия са си някъде в 70-те години, но са със самочувствие и титли. Един обикновен преподавател в чужбина е с повече знания и модерни адекватни идей. Преместих се в чужбина, като завърших карах стаж идвам тука и започват да ми обясняват как това неможело, онова не ставало и т.н. а хората от 15г го прилагат. Реформа