Ми на мене как не ми липсва сцеплението на гумите в завой? Пък и аз съм минавал през Своге, даже и в мокро време?
Пътната настилка по точно асвалтовото покритие в износващият слой трябава да има добро сцепление с гумите. Това правило не се спазва от нито един който строи пътища. А й няма как да го спазва защото този износващ слой ако се спази точно по рецепта няма да му останат никакви мангизи за присвояване. По лесно е да се забърка малко асвалт с примеси които нито един съвестен изпълнител няма да забърка но при вас може. 50 % от катастрофите стават на завой защото сцеплението на гумите с асвалта липсва
Ми пътищата и в Сърбия, и в Гърция, не са по-добри от нашите. Миналата седмица ходих до Сандански - прекрасен път. За сметка на това през Кресненското дефиле ще се избият да се изпреварват. Иначе асфалта беше перфектен. Карам от 32 години и помня какво значи лоши пътища.
Пътищата са си нормални.Карайте с 90-110 и няма да имате проблеми. Искате да карате със 150.... Ами не можете. Дядо му бил офчар, баща му цял живот пътувал с билетчета от 6 ст, това остава в гените. Като не може да ти щрака мозъчето със 150, ще караш с 90. Кола не се кара с бицепси, а с рефлекси.
По данни на болниците, броят на загиналите в катастрофи е два пъти по голям от този който ушеф обявява. Що така бе корумпета?
Ремонтите на пътищата не са за шофьорите а за пълнене на джобове и партийни каси !Така че не мрънкайте, няма кой да ви чуе !!!
За големият брой загинали в катастрофи, са виновни само и единствено гладните корумпирани трудоустроени непрокопсаници на държавна хранилка, които не посочват истинската причина за катастрофата и смъртта, а шкембето пише несъобразена скорост. В Германия 30 процента от загиналите в катастрофи, за в следствие на лоша пътна настилка, а в България този процент е 0,1. Даже от две години загинал в катастрофа, е само тогава, когато трупът е в колата. За да може да лъжат още повече.
ПЪТЯТ ли трябва да се съобразява с шофьорите или ШОФЬОРИТЕ трябва да се съобразяват с пътя?Значи, през един завой за няколко години са преминали без проблеми милион автомобили и когато милион и първия катастрофира, виновен е пътя.На крива ракета, космосът и пречи.
*** ние и пътища ли имаме ? В България пътищата служат, единствено за забогатяване на едни хора близки до властта ! Дали ще е Тиквата или друг е без значение, важното да е на власт.
В закона е записано: Скороста трябва да бъде съобразена с пътната обстановка....На, калпавия и неразумния шофьор, пътищата му били виновни.
И да има и да няма хубави пътища все е тая. Когато караш с не съобразена скорост, много ясно, че ще пострадаш. Трябва култура и съобразителност...
Абсолютно вярно е написаното в статията. Освен мислещете се за безсмъртни и каращи с по 200 и повече км. в час, проблем са и лошите пътища! Половината магистрала Тракия е затворена заради огромни неравности по дясната лента но същото вече се получава и по наскоро пуснати в експлоатация участъци от тази магистрала - например около разклона за Нова Загора!
Как Япония купува 5то поколение ф35 за 90 милиона долара а ние се чудим за 4то поколение ф16 за 160 милиона евро, защото 2 милиарда лева за 6 самолета е толкова
За тази война и жертвите по пътя най голяма вина имат 80% ***.Пътищата няма как да бъдат като тези в Германия,Холандия или Швейцария.
Уроците след Своге: Скоростта убива, но лошите пътища – също!