22

Анонимен

преди 5 години

Болшевиките управляват в Европейския съюз. Болшевиките са Франция, Германия, Италия, Испания. България и Източна Европа са меншевиките.

21

Анонимен

преди 5 години

Водач на ТИР. Не е като да работи в ТКЗС, ЗАВОД. ОТГОВОРНОСТА И РИСКА Е ГОЛЯМ. И ако сам извън колектива, поема цялата отговорност.

20

Анонимен

преди 5 години

Тука на водеща в телевизия и плащат 8000лв. И то да ръси празни приказки.

19

Анонимен

преди 5 години

Шофьорите ще отидат да бачкат в други фирми.Шефчетата ще продадат поршетата и джиповете и ще търсят нови балами.Плащат на шофьор 1500-2000 лв. Във Франция тоя същият шофьор ще прави 6000-8000лв и шефът му ще е доволен няя да циври че ще агонизира.Охх как обичам да гледам как оядените български робовладелци плачат,плачат.Таа година няма нова ес класа ще карат тая от 2015-та мъкаа и агония.

18

Цветанов съм

преди 5 години

От собствения ми асансьор наблюдавах Борисов и Макрон по време на посещението му в България. Бяха цуни, гуни, две кратуни и Макрон, пакета ни го тури.

17

Анонимен

преди 5 години

Бизнесмания е обхванала разни тарикати. Ще шитнат камионите и ще се пенсионират.

16

Анонимен

преди 5 години

Пакетът мобилност ще го бъде за да предотврати "родолюбската" д.е.билност!

15

Байо

преди 5 години

Спирането на Тировете в краткосрочен план може и да е зле за някой, но нека да видим в дългосрочен какво може да се промени: 1. Намаляване на трафика по магистрали и първокласни шосета. Намаляване на убийства от недоспали тираджии. Запазване на пътна настилка за по-дълго време със спирането на тежкотоварните. 2. Даване на шанс на възраждане на железницата като карго транспорт, която след водния е втората най-евтина, макар в България е да е по-бавна от автомобилния. 3. Развитие на местно производ

14

Митко

преди 5 години

Ми нека предстои агония. Вие да не сте богоизбрани или извънземни? И аз съм минал през месомелачката на живота след 1989-та. Сега просто е настъпил вашият ред...

13

Анонимен

преди 5 години

амии да ползват железопътния и речния превоз по магистралите в европа е ад магистралите са претъпкани от влекачи

12

до 10

преди 5 години

И като изчезнат тировете и плащаш 40% повече да си угояваш зад ника, тогава ще те видим... *** що поскъпна мИсото бее

11

До: Активист на БКП

преди 5 години

Явно си забравил. Корупцията и кражбите в България, бяха излезли с машините си на протест срещу БСП, защото Йончева им разкри асфалтовите далавери.

10

Анонимен

преди 5 години

у супер дано приемат закона магистралите са препълнени от тирове не можеш да паркираш на бензиностанции има по 200 влекача заемат и паркплацовте за автомобилите пияндурници *** от словения полша и други държави завличат автобили при опит да паркират на определении паркинги само за автомобили

9

Активист на БКП

преди 5 години

Ами когато през август 2018 Борисов и Макрон се уговориха в София що не протестирахте ???!!!

8

Анонимен

преди 5 години

Българският бизнес живее само от нисте заплти на бачкаторите.

7

Анонимен

преди 5 години

Пакетът иде, не по жицата а по закон! Иде, не се чудете, настъпва края на "родолюбивите" превозвачи, иде!

6

Анонимен

преди 5 години

Ние няма да фалираме утре, ще фалираме постепенно за няколко години"то само с ядене не става - трябва и акъл. Как пък гръцките превозвачи няма да фалират, а само вие бълграските лапачи сте заплашени?

5

Борисов съм

преди 5 години

Каква агония бе? Толкова хубаво ни беше с Макрон, когато беше в България! Прегръдки, целувки, френски език. Нищо не разбирате.

4

House M.D.

преди 5 години

Другарят Сираков е напълно прав! Агония е да караш Майбах вместо Фантом и да не можеш да заведеш 15-годишната си любовница в -звезден хотел. Защото, ако продължиш да си купуваш Фантом вместо Майбах и да водиш 15-годишната си любовница в 6-звездни хотели, ще фалираш до няколко години.

3

Момо

преди 5 години

Правилата и законите са за всички. Защо едни се развиват, а други фалират?Защо минималната заплата в Румъния е вече с 200? над нашата минимална заплата?Ще плащате, бе! Няма само да се чудите какво да си купите!