Глупости българина бил беден да *** не...в прага за 7дни видях три дбипа и нито един каен или Кю 7 ...тук Досия джип до жипа моя майно льо..и си вирнали носовете никой друг не важи...така че българина не е беден българина е крадливо гадно ***....което ако е в друга държава ще мизерства щото няма да може да краде или ако си купи скъпа кола няма да може да и плати данъците и да мине преглед...България е разграден двор...
Като се има предвид доходите които получава българина и автомобилите които карат някой може да си помисли че живее много добре защото ние сме съгласни да сме гладни да нямаме жилище но кола да имаме Нищо че тя няма да има гуми и платени данъци и прочие първата работа на българина като се докопам до някой лев да се смени колата след това да си намери любовница да остави жена си и да се прави на гъзар Демек на това което не е
Защо толкова много искат българите да набиват един куп пари за нови автомобили,които реално ще отидат в германската икономика,вместо да се завъртят в нашата?
Време е да има законодателни промени относно ГТП (или изцяло да се премахне тази практика), понеже е очевидно че само се събират такси без да се прилагат критерии за емисии, безопасност и т.н. Също трябва да бъде криминализирана масовата практика на фалшифицирането на изминати километри. Относно събраните средства от синя и зелена зона трябваше да се построят многоетажни паркинги в центровете и да се изринат колите от околните улици. Всички проблеми произлизат от не работеща правна система!
До Itzoда, наистина за безмозъчните гъзари автомобила е социален статус, на тях принципа им е от глад ум.ри, но гзар бъди, а са повечето от останалите е инструмент, средство за работа, спестяване на време. Не е сериозно в 21 в. автомобилът да е лукс, но всъщност има планове на управляващите за ограничаване на правото на свободно придвижване чрез ограничаване на автомобилите чрез манипулацията - нямаш пари - не караш кола.
Българие няма проблем с автопарка, а с доходите, които местоза заплати отиват в сметките и апартаментите на гроб - цецо, Цецка и компания. С румънците не можем да се сравняваме, всяка година ги гледам в гърция с 10 г по-нови коли от нас, не повече от 6-7 годишни са им автомобилите.
Точно това трябвА да направят!Автомобила е социален статус, който няма необходимия доход няма да има автомобил. Но, от друга страна си представете че няма достатъчно консуматори на гориво ..... Няма акциз няма ДДС???
Оправете стандарта на живот първо и после ми говорете за стари коли аз ако имам пари дали ще карам 30 годишна кола
Напълно съм съгласен.Автоджамбазинът първо трябва да закара колите на ГТП и чак след това да продава на вътрешния пазар.
Повечето стари бензини са газифицирани. Въпреки, че lpg то води до много азотни окиси, няма как да пуши повече от дизел.
България и Румъния ще създадат обща работна група,.../лъжа е че двете държави могат да създадат каквото и да е без разрешение от ЕС/България и Румъния имат тежък проблем с автомобилния парк заради свободния внос на стари коли от Западна Европа..../значи проблем с авто парка,понеже автомобилите били стари, но работещи.........а ако бяха нови ???????? /Забраната е само за почти новите дизели,които имт живот още 20-30 години,но бяха забранени на Запад,и за да не се купуват от българи и румънци,
Момчета, ся е моментът да си купим по едно БМВ е92 330Д или 335Д и да си караме докато се овъртиме в някой стълб! Веднъж се живее! После евроджендърите ше ни спрат тока и идват дженди електричките с чипове и ограничители на скоростта и... потентността!
И още нещо, какво сте се хванали за дизелите като удавници за сламка? Всеки ден като вися в задръстванията има поне няколко бензинови , които пушат и смърдят повече от Трабант. Къде са рекламираните станции , които щяха да измерват газовете на колите и да ги спират от движение? Сигурно стоят в складовете или беше само една за пред медиите?!
Проблемът на българинана не е толкова невъзможноста да си купи нов автомобил, колкото гъзарския манталитет. Аз самия попадам в тази категория. Имам възможност да си купя нова Октавия, но не...заглеждам стари Беемветата за същите пари из Германия и Италия. От чиста суета и робуване на марките.Много българи могат да си позволят нова кола от не толкова престижна марка, но е по-лесно да се мрънка. Разбира се и държавата, с правилата си, защитава интереса на джамбазите, а не на купувачите на нови.
Къде точно премахват дизеловите коли в Германия, че не мога да се сетя? Да, има ограничения за достъп до центъра на някои градове /под Евро 5В/, но това не означава пълна забрана на тези коли. Стига сте дрънкали глупости господа политици, а вземете мерки хората да могат да карат нови коли.
Няма нужда да се мисли да направят минималната работна заплата 2бона и никой няма да кара стари коли
Горанов да вземе да си прибере задълженията на Артекс към държавата. Мисли само глупости. В Румъния колите са на технически преглед на две години, а тук рекета е ежегоден.
В Чехия колите минават на преглед на две години, но като видях как го правят и какво проверяват малко коли у нас ще могат да го изкарат.
Естествено е румънците да предложат това. Техните доходи са много по-високи, а и произвеждат коли. Елате в Русе в събота вечер. Доста заведения са пълни с румънци, защото за нас са скъпи. Болшинството коли са от Букурещ. Не съм чул българи да ходят по заведенията в Букурещ. Днес по обяд в града всяка трета кола бе румънска.
Удрят вноса на твърде стари и замърсяващи коли у нас