14

Анонимен

преди 5 години

A междувременно VW плащат ли плащат...Само ако си Made in USA имаш лиценз за убиване на всичко живо.

13

V

преди 5 години

Трябва да има някакво ограничение на ъгъла на катерене ,за да не се влиза в срив на потока .Но то не трябва да е по този начин .Пилота трябва да получи предупреждение за ъгъла на изкачване спрямо тежестта на самолета ,и той да вземе решението . По малко електроника е по добре . Но си трябва индикатор който да го предупреди

12

да бе да

преди 5 години

--------Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво--------да бе да .учили са в чалготеките и са питали тяхните кога ще донесат рушветите та да им пишат някоя тройка

11

Анонимен

преди 5 години

нещо с тез ай ти спецове нещата не се получавст от първия път. Само че ако в Бг се ос.ра.ха с винетките , там в САЩ със самолетите си е трагедия, гинат хора стотици заради не свършена работа

10

Анонимен

преди 5 години

It спецовете са в дъното на крематориума. Де не е умишлена грешка зс цел контрол на популацията.

9

малко цитати....

преди 5 години

..."сеактивирала"..."Носът на самолета се наклонил напред"... (напред или надолу?)..."разнесал"..."преди то да изгуби сигнал"..."преземени"...Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво. Щом най-образованите са тотално неграмотни, правете сметка какво очаква държава с 1400 години история, която тотално бе закрита само за 30 години. Скоро ще е турски вилает и НИКОЙ НЯМА ДА НИ СЕ ИЗВИНИ!

8

гошо

преди 5 години

Повреден сензор кара системата MCAS да нареди на автопилота да наклони носа надолу. Сензора е дефектен и си мисли че машината губи височина.Пилотите просто е трябвало да изключат автопилота.Софтуерен упдейт ще реши проблема.

7

бг смешки 2

преди 5 години

отдавна е ясна причината за пеоблемите на новият Боинг ...товае новата система МCAS Която се включва и подава грешни сигнали на бордовия компютър ...от там следва накланяне носа надолу и забиване в земята ! това не е само до софтуера ....самата система дава няккакви проблеми ...от Боинг са знаели за че има такъв проблем но са решили че не е смъртоносен и са го пренебрегнали .....виждаме резултатите !

6

Анонимен

преди 5 години

137 метра много мистично число за знаещите, само ще ви кажа че Артър Л. Милър има книга наречена 137.

5

Анонимен

преди 5 години

Очевидно автопилота се включва и променя курса преждевременно в някакво много рядко съчетание на много обстоятелства. Затова има две катастрофи при десетки хиляди излитания и кацанияЗа съжаление е трудно всичко да се предвиди. Мир на праха на загиналите

4

Анонимен

преди 5 години

Софтуерът на Блок 70 читав ли е? За един преател питам.

3

Милен Илиев Минков

преди 5 години

Междунароният- съд,...Е, божията- власт,.Запомнете- това.....

2

Анонимен

преди 5 години

С краварска кошница за прехвалени ягоди не се ходи. Какъв е тоя софтуер който сам да накланя носа на самолета към земята и то на височина само от 137 метра.. Компютъра може да предупреди но не и да взима решения. Решенията се взимат единствено от пилотите не от една платка направена от някой който не е знаел защо се е родил. Сега какво ще правят ще пренаписват софта или ще го елменират това недомислие. Избиха стотици хора без капка срам и съвест. Това са краварите от сбирщината.

1

Анонимен

преди 5 години

Който се вози на краварско хвърчило да се моли на господ.