A междувременно VW плащат ли плащат...Само ако си Made in USA имаш лиценз за убиване на всичко живо.
Трябва да има някакво ограничение на ъгъла на катерене ,за да не се влиза в срив на потока .Но то не трябва да е по този начин .Пилота трябва да получи предупреждение за ъгъла на изкачване спрямо тежестта на самолета ,и той да вземе решението . По малко електроника е по добре . Но си трябва индикатор който да го предупреди
--------Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво--------да бе да .учили са в чалготеките и са питали тяхните кога ще донесат рушветите та да им пишат някоя тройка
нещо с тез ай ти спецове нещата не се получавст от първия път. Само че ако в Бг се ос.ра.ха с винетките , там в САЩ със самолетите си е трагедия, гинат хора стотици заради не свършена работа
It спецовете са в дъното на крематориума. Де не е умишлена грешка зс цел контрол на популацията.
..."сеактивирала"..."Носът на самолета се наклонил напред"... (напред или надолу?)..."разнесал"..."преди то да изгуби сигнал"..."преземени"...Не забравяйте, че говорим за български журналисти, които са изучавали задълбочено в университет българска лингвистика, филология и знам ли още какво. Щом най-образованите са тотално неграмотни, правете сметка какво очаква държава с 1400 години история, която тотално бе закрита само за 30 години. Скоро ще е турски вилает и НИКОЙ НЯМА ДА НИ СЕ ИЗВИНИ!
Повреден сензор кара системата MCAS да нареди на автопилота да наклони носа надолу. Сензора е дефектен и си мисли че машината губи височина.Пилотите просто е трябвало да изключат автопилота.Софтуерен упдейт ще реши проблема.
отдавна е ясна причината за пеоблемите на новият Боинг ...товае новата система МCAS Която се включва и подава грешни сигнали на бордовия компютър ...от там следва накланяне носа надолу и забиване в земята ! това не е само до софтуера ....самата система дава няккакви проблеми ...от Боинг са знаели за че има такъв проблем но са решили че не е смъртоносен и са го пренебрегнали .....виждаме резултатите !
137 метра много мистично число за знаещите, само ще ви кажа че Артър Л. Милър има книга наречена 137.
Очевидно автопилота се включва и променя курса преждевременно в някакво много рядко съчетание на много обстоятелства. Затова има две катастрофи при десетки хиляди излитания и кацанияЗа съжаление е трудно всичко да се предвиди. Мир на праха на загиналите
С краварска кошница за прехвалени ягоди не се ходи. Какъв е тоя софтуер който сам да накланя носа на самолета към земята и то на височина само от 137 метра.. Компютъра може да предупреди но не и да взима решения. Решенията се взимат единствено от пилотите не от една платка направена от някой който не е знаел защо се е родил. Сега какво ще правят ще пренаписват софта или ще го елменират това недомислие. Избиха стотици хора без капка срам и съвест. Това са краварите от сбирщината.
"Насочи го нагоре!", викал пилота на етиопския Boeing 737