Хората за 1 час се научават да карат самолети, а тука в България не можем да си обучим шофьорите сума ти време, даже София имат недостиг на такива.
До АнонименВсъщност тия самолети не се управляват трудно.И пилотите спокойно биха могли да бъдат заместени от машини,ако не бяха нестандартните ситуации.
Айде по сериозно "За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет"!!!!!!!!!!!!!Ако това е вярно да те е страх от полет с такъв самолет
Има и още нещо.В новите самолети(и др. техника) американско производство се залага възможност за дистанционно управление,т.е. по всяко време управлението да може да се поеме от център в САЩ.Ясно е какви възможности дава това!Обаче има и съответните негативи за ползувателите...Най-вероятно и с "нашите" Ф-16 ще е така!
Каквото и да си говорим,в крайна сметка става въпрос за едно и също нещо-за пари!Обучението на пилотите е скъпо,а броя-голям.Икономисва се от всичко,включително от безопасността.В съвременните условия се предполага,че пилотите,желаейки да запазят работата си,сами(и за своя сметка) ще потърсят(и намерят) начин да повишат квалификацията си.Това е общо взето вярно,НО за белите пилоти и тия от Япония,да кажем.Другите явно не схващат принципа,че спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи
До lol до 1все едно да караш курсове за мотопед , а да ти дадат да караш онези огроооомните двуетажни камиони Казваш щом е на колела , все ще се оправи човек . Колко му е да уцелиш един небостъргач с Боинг , след като си се учил да летиш на Чесна
Пилотите са напълно прави. В какво трябва да се състои този обучителен курс за тази система- как да играеш канадска борба със щурвала за да не те забие системата в земята ли? Това са хора, които имат хиляди часове със 737 зад гърба си, не е нормално да ти инсталират система, която е толкова проблемна, че чак да минаваш специален курс как да й противодействаш.
ОТ ФРАНЦИЯ КЪДЕТО ПРАТИ БОЙНГ ЧЕРНИТЕ КУТИИ ОБВИНИХА ПИЛОТИТЕ!!!БРАВО НА ДРУГИТЕ ПИЛОТИ , ЧЕ ЗАЩИТИХА КОЛЕГИТЕ СИ И КАЗАХА ИСТИНАТА, ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В САМОЛЕТА А НЕ В ПИЛОТИТЕ!!!ОТ КРАЙ ВРЕМЕ КОМПАНИИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ОБВИНЯВАТ ПИЛОТИТЕ САМО И САМО ДА НЕ СЕ ОБВИНИ САМОЛЕТА :D ПРЕДЕЛНО ЯСНО Е , ЧЕ СА ДЕФЕКТНИТЕ САМОЛЕТИ ОТГОВОРНИ ЗА КАТАСТРОФИТЕ!
технически погледнато, самолетите са били изправни. проблемът идва от разминаването м/у система и пилот. и по-точно неразбирането на пилотите, тъй като не са били уведомени, че е жизнено важно да са на 100% наясно с новата система. те за това и мълчат от Боинг, понеже не смеят да си признаят, че явно новата система се оказва много по-важна, отколкото са предполагали.
"От Boeing все още отказват да коментират твърденията на пилотите."Ами ще отказват от Боинг да коментират твърденията на пилотите. Нали информацията идва от първа ръка- хората които всеки ден управляват продуктите им. Докато от Боинг мислят с каква пропагандна кампания да облъчват населението за да се изкарат велики, пилотите са тези, които хвърлят светлина върху камикадзе-системата им.
не е вярно. почти всички от атентаторите, за които се допуска, че са управлявали самолетите, са изкарали курсове за пилоти на американска земя. не за пътнически самолети, но все пак за пилоти.
За да се подготвиш да уцелиш небостъргач с помощта на Boeing ти трябва само Microsoft Flight Simulator
За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет