15

Анонимен

преди 5 години

Робите нищо не им трябва, копувай трошки и си троши главътъ простъ.

14

Браво бе

преди 5 години

А някой шАфИори и за 56 години не могат да се научат да управляват автомобил!

13

Анонимен

преди 5 години

Хората за 1 час се научават да карат самолети, а тука в България не можем да си обучим шофьорите сума ти време, даже София имат недостиг на такива.

12

Хм

преди 5 години

До АнонименВсъщност тия самолети не се управляват трудно.И пилотите спокойно биха могли да бъдат заместени от машини,ако не бяха нестандартните ситуации.

11

дедо Ви

преди 5 години

Айде по сериозно "За да управляваш Boeing 737 са ти нужни 56 минути и таблет"!!!!!!!!!!!!!Ако това е вярно да те е страх от полет с такъв самолет

10

Факт

преди 5 години

Има и още нещо.В новите самолети(и др. техника) американско производство се залага възможност за дистанционно управление,т.е. по всяко време управлението да може да се поеме от център в САЩ.Ясно е какви възможности дава това!Обаче има и съответните негативи за ползувателите...Най-вероятно и с "нашите" Ф-16 ще е така!

9

Факт

преди 5 години

Каквото и да си говорим,в крайна сметка става въпрос за едно и също нещо-за пари!Обучението на пилотите е скъпо,а броя-голям.Икономисва се от всичко,включително от безопасността.В съвременните условия се предполага,че пилотите,желаейки да запазят работата си,сами(и за своя сметка) ще потърсят(и намерят) начин да повишат квалификацията си.Това е общо взето вярно,НО за белите пилоти и тия от Япония,да кажем.Другите явно не схващат принципа,че спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи

8

мдааааа

преди 5 години

До lol до 1все едно да караш курсове за мотопед , а да ти дадат да караш онези огроооомните двуетажни камиони Казваш щом е на колела , все ще се оправи човек . Колко му е да уцелиш един небостъргач с Боинг , след като си се учил да летиш на Чесна

7

Анонимен

преди 5 години

Пилотите са напълно прави. В какво трябва да се състои този обучителен курс за тази система- как да играеш канадска борба със щурвала за да не те забие системата в земята ли? Това са хора, които имат хиляди часове със 737 зад гърба си, не е нормално да ти инсталират система, която е толкова проблемна, че чак да минаваш специален курс как да й противодействаш.

6

АнонимеН

преди 5 години

ОТ ФРАНЦИЯ КЪДЕТО ПРАТИ БОЙНГ ЧЕРНИТЕ КУТИИ ОБВИНИХА ПИЛОТИТЕ!!!БРАВО НА ДРУГИТЕ ПИЛОТИ , ЧЕ ЗАЩИТИХА КОЛЕГИТЕ СИ И КАЗАХА ИСТИНАТА, ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В САМОЛЕТА А НЕ В ПИЛОТИТЕ!!!ОТ КРАЙ ВРЕМЕ КОМПАНИИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ ОБВИНЯВАТ ПИЛОТИТЕ САМО И САМО ДА НЕ СЕ ОБВИНИ САМОЛЕТА :D ПРЕДЕЛНО ЯСНО Е , ЧЕ СА ДЕФЕКТНИТЕ САМОЛЕТИ ОТГОВОРНИ ЗА КАТАСТРОФИТЕ!

5

lol до 3

преди 5 години

технически погледнато, самолетите са били изправни. проблемът идва от разминаването м/у система и пилот. и по-точно неразбирането на пилотите, тъй като не са били уведомени, че е жизнено важно да са на 100% наясно с новата система. те за това и мълчат от Боинг, понеже не смеят да си признаят, че явно новата система се оказва много по-важна, отколкото са предполагали.

4

Анонимен

преди 5 години

"От Boeing все още отказват да коментират твърденията на пилотите."Ами ще отказват от Боинг да коментират твърденията на пилотите. Нали информацията идва от първа ръка- хората които всеки ден управляват продуктите им. Докато от Боинг мислят с каква пропагандна кампания да облъчват населението за да се изкарат велики, пилотите са тези, които хвърлят светлина върху камикадзе-системата им.

3

Анонимен

преди 5 години

Аре бе, да. Не били счупени самолетите, а курсовете излязоха виновни.

2

lol до 1

преди 5 години

не е вярно. почти всички от атентаторите, за които се допуска, че са управлявали самолетите, са изкарали курсове за пилоти на американска земя. не за пътнически самолети, но все пак за пилоти.

1

ined

преди 5 години

За да се подготвиш да уцелиш небостъргач с помощта на Boeing ти трябва само Microsoft Flight Simulator