Така пак на един боинг през 2001ва му се откъсна опашката при опит да се освободи от турболенция. Боинг веднага обясниха как пилотите трябвало да се обучават да не използват рязко стабилизаторът.-Само че въпросният случай не беше с Боинг, а с Еърбъс 300.
Предпоследния абзац - въпросния самолет вече веднъж са го връщали обратно към живота, *** 2рия път не се е получило.С боинг явно работата е като при докторите - докато не напълни едно гробище хора, никъф доктор не е. Тъй им е тръгнало и с 727 и с 737 ...
И Локхийд не е правил лоши самолети. Локхийд Констелейшън е най-добрия витлов самолет, а Локхийд Трайстар беше легенда, когато постъпих в авиацията.
Тоест знаело се е, че самолета се държи неадекватно, но не са го спряли?-Къде прочете, че самолетът се е държал неадекватно?
До УМЕНФ-16 не са на Боинг,а на Локхийд Мартин.Впрочем Локхийд също са правили граждански самолети,но аварийността е достигнала такива размери,че се прехвърлят изцяло на военна продукция,където нещата са доста по-различни.
Добре, че не се налага да купуваме самолети за гражданската авиация, че нашите родоотстъпници щяха да ни заробят с още милиарди за тези американски кошници.
Oпитахте ли със стохастични модели, характерни за експанзията на насекоми? Прегледайте фракталното изразяване на близкия хаос.
Тоест знаело се е, че самолета се държи неадекватно, но не са го спряли? Нещо глоба от типа каквото спретнаха на VW ще видим ли? Или то щото са САЩци, всички престъпления са им простени?А от това излиза, че ако не го спрат или преработят изцяло, въпрос на време е да се качи поредния екипеж, дето с изненада ще установи, че за разлика от 737-4, въпросния 737-макс8 иска при излитане да се разбие в земята, а те никак не могат да му попречат.
Винаги когато самолетът има противопокасно поведение, се обвиняват пилотите, че намали достатъчно опит. Така пак на един боинг през 2001ва му се откъсна опашката при опит да се освободи от турболенция. Боинг веднага обясниха как пилотите трябвало да се обучават да не използват рязко стабилизаторът.Един американски пилот обяснява как за 10 години с един същи Боинг, всеки полет системите покавали различна грешка. За справка Julie Clark в интервю за FlightChops.
За елероните и задкрилките чувал ли си? това са едни работи зад крилета, които при излитане и кацане се отварят - при излитане създават по-голяма подемна сила а при кацане - съпротивление за намаляване на скоростта. Когато ги въвеждат за пръв път те не са синхронизирани и едните се отваряли по-бързо от други, като създават нестабилност в управлението.
Трагедията се повтаря – преди 50 години Boeing е в същата криза