30

V

преди 5 години

А днес бг ни разправяше че леон еар е кофти а българия он еар не била кофти компания :) Нищо че два полета за една седмица не стигнаха до крайната цел на бг он еар :))) Ся се оказва обратното .Леон еар си е наред ,а бг он еар не е ;)

29

Анонимен

преди 5 години

И какво очаквате да обяви етиопската министърка на транспорта? Че пилотите са били с ниска квалификация ? По начина по който транспортираха и дадоха данните на френска компания за разследване явно си личи че няма да научим истината. Дори и да свалят самолетите от употреба полетите и безопасността ще загубят.

28

Анонимен

преди 5 години

Факторът СТРАХ ще погребе Боинг 737 МАX 8. Дори и да оправят софтуера, хората вече са преубедени и няма да се качват на тези самолети. Единствен шанс за Боинг е да направи малки козметични промени и да му смени името. Иначе няма шанс.

27

Анонимен

преди 5 години

Очевидно става въпрос за комбинация от грешки на сензори и софтуер, които водят до това, че системата на практика забива самолетът с носа надолу и той се разбива. Не се случва винаги, но ако за 5 месеца е станало 2 пъти, следващата катастрофа можеше да е в гъсто населената Европа, т.е. да има потенциално много жертви. А и следваща катастрофа щеше да фалира Боинг и след него и САЩ директно. Затова спирането беше най-доброто нещо. Обаче се надявам Боинг да си платят на всички засегнати.

26

Анонимен

преди 5 години

Проблемът е сериозен, затова и целият свят реагира толкова бързо и толкова остро. Е и за да се насладят на единствените санкции, които могат да наложат на САЩ, но това е друг въпрос. Както по-долу обясняват, Боинг са променили съществено как самолета лети. Промените в окачването водят до това, че при излитане, в определени случаи двигателите избутват носа нагоре, затова тази система го компенсира, насочвайки го надолу. Само че, тя дава дефект и го насочва надолу, когато не трябва. Което е лошо.

25

Анонимен

преди 5 години

Видиш ли МАКС, МЕГА, СУПЕР, ЕКСТРА, ГИГА, бегай и не купувай.-А ако видиш Сухок Суперджет да купуваш ли? Или Магистральний самолет 21-го века?

24

ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА

преди 5 години

Ще купуваме Airbus - Европейско производство, и от F-35 и 16 ще се откажем,няма да пълним гушите на тия от Другия край на света - да си гледат работата

23

мм

преди 5 години

Голям удар по реномето на Боинг е цялата тази история ,ще се наложи да използват всички държавни апарати да накарат някой да си купи вече Боинг.Ако бяха тестови самолети *** дойде ,но да пуснеш нещо с дефекти в официална употреба е просто недопустимо

22

Анонимен

преди 5 години

Сложили бъгав софтуер, кой изобщо има смелост да се качва на тези измислени самолети? Видиш ли МАКС, МЕГА, СУПЕР, ЕКСТРА, ГИГА, бегай и не купувай.

21

Атакист

преди 5 години

След като Боинг се оказа летящ ковчег, самолетните компании трябва да се насочат към купуване на единственият добър пътнически самолет, без аналог в света! Руския Ту-154!

20

ХА-ХА-ХА-ХАААААААААА

преди 5 години

Отменени са поръчки за 500 Милиарда Долара на Boing :))))Ембарго на САЩ - да фалира Boing ХА-ХА-ХА-ХА-ХААААААААА

19

Страхил

преди 5 години

Кремълските троляги, само да ви питам. Как ви плащат - на ръка в брой или по дебитна карта ? Иначе е ясно, че ви набират и плащат в руския център на Шипка 6. Вървите само тука и в Блиц. В дневник и други сериозни сайтове, нещо не вървите.

18

Страхил

преди 5 години

Кремълски троляги, стига злобяхте ! Боинг са най - ползваните пътнически самолети. Естествено ще има и най - много инциденти с тях. Що няма инциденти с росиянски самальоти ? Ами щото ги ползват само в Русия и бившите съветски републики. Аре сега легайте да спите и за утре измислете по - добри опорни точки.

17

Анонимен

преди 5 години

Полека лека ще се окаже и че американците много добре са знаели за проблемите, ноооо нали, $$$$$И естествено глоби няма да има. Нищо че 2.0ТДИ на VW ги смляха на фона на 6.0 литровите си пушещи бангии.

16

Анонимен 1

преди 5 години

С едно малко допълнение. На новите транспортни и пътнически самолети центъра на масата е зад фокуса на подемната сила на фюзелажа а на старите е пред. Предното центроване дава аеродинамична стабилност на машината но се заплаща с няколко допълнителни тона товар на крилата, защото опашката се натиска за компенсация на изместената маса. При задното центроване подемната сила на опашката е допълнителен бонус, но машината се стабилизира от бързодействащи електронни системи без които е неуправляема

15

шматка

преди 5 години

Сега да кажа на отворковците по долу.Самолети от всякакви производители са падали.Сложни машини и най малките грешки са фатални.

14

Анонимен

преди 5 години

Боингите падат падат от небето...

13

Анонимен

преди 5 години

"При военните е същото-техниката от Студената война е без забележки,докато всичко след 2000-та е проблемно.Що ли?"Защото до 2000г. се залагаше повече на механиката и аеродинамиката, а електрониката имаше само спомагателна функция! А сега блъскат техниката с една камара безумни електронни системи, чиято функция е да изместят човека и механиката от уравнението и цялата тази глупост я наричат "прогрес"! Затова и боингите им почнаха да падат като круши!

12

Анонимен

преди 5 години

Американците само на думи и в американските филми са силни. Рамбо сам победи цялата виетнамска армия. Така е, във Холивуд САЩ са най-великите и най-силните. Реалността обаче е точно обратната. От кравар нищо не става.

11

АнонимеН

преди 5 години

До Анонимен 11БЛАГОДАРЯ РАЗВЕСЕЛИ МЕ :D