Екстра,екстра. Скоро ще си купя едно натокано Ауди а4 tdi -140 коня . Ще му махна филтри и катализатор и ела да видиш какво става по кръстовищата-ще му скъсам гумите от форсажи и вътрене....ихаааааа
***, *** български народ! Прав е РИМ: Хляб и зрелища. Защо трябва да се трудиш за да се образоваш? Та колко по-лесно е: " Радка пиратка" + две бири или "Кой ги мама разклати тез червени домати ". Готино, убо на душата И: ни трябва зор да си даваш. Краднеш тук и там, далаверка завъртиш и опаааа, " Мерджана " бръмчи в двора. КЕФФФ. Че българите бяха образовани, с морални достойнства, трудолюбиви ... майната им.Сега е демокрация.Кот можеш граби и се кефи!
В България има интересна ситуация. В София колите са със средна възраст около 11 години, в провинцията 22 години, но някои Край..ности като говорят за София, цитират възрастта на колите в провинцията. Второто интересно нещо е, че в България няма статистика за броя на колите по населени места, а ги има само по области, а към София-област включват и колите от Софийска област. При това няма и статистика по частни коли за до 9 човека, за да се сравни с това, което дават като брой в другите държави.
В някои градове на Германия имат наднормено замърсяване с азотни оксиди и затова там в някои части има забрани за някои дизели. В България няма такова нещо. Хайде стига си ни плашил! Дизеловите коли по принцип са по-малко замърсяващи от бензиновите. Най-големият замърсител е въглеродния двуокис, а с него бензиновите замърсяват много повече от дизеловите и не случайно до скоро немците говореха за чистия дизел. Сега ЕС ще ги глобява за азотните оксиди, но скоро ще ги глобят заради СО2 и бензинови
Какъв сервиз си бе? Крадат ги катализаторите, а МВР досега май нито един такъв крадец не са хванали. Естествено, че ще сложат тръбичка, вместо да хвърлят сума ти пари за нов катализатор, който на другия ден пак ще бъде откраднат.
Зорлем набутаха в дизела био съставка щтото няма какво да я правят. Сега пък бил вреден. Дизела с рапичното олио върви ама пуши. Почти всичките *** ги слагат в дизела
Проблема не е в дизела, а в това, че масово им се махат катализаторите и фап-филтрите а на тяхно място вместо да се монтират нови се вграждат тръби. Освен това им се бърникат чиповете да може да се излъже мотора да работи без катализатор. За по-евтино.
Като се каже нещо против старите банигии - веднага трупа негативи. Наистина ли още не сте се сдобили с прилично нови екологични коли. Това значи че никога ами никога няма да имате такива коли. Ви сте си за един хубав градски транспорт и за нова НО служебна баничарка.
От рафинериите излизат като горива бензин и дизел.За сега няма технология дизела да се преработи като бензин.Какво си мислите-че ще го изхвърлят ли?Новите коли нарочно са по калпави като да се карат по 2-3 години и после-за скрап.Нищо,че това е в ущърб на природата,нали клиента плаща!
Продажбите на нови коли спадат драстично и в Европа.Затова трябва нещо да я раздвижи.Сега е в ход кампания срещу дизеловите коли-заради по високите емисии на азотни окиси и твърди частици.Проблемите са вече решени с филтри за твърди частици и с други методи за намаляване на азотни окиси.Постигнати са резултати на емисии на азотни окиси 10 пъти по ниски от нормите за 2020-та година!Така ,че кампанията против дизела приключи.Сега започва такава срещу бензина.Трябва да се продават нови коли,я!
Какво намаляване на цените на дизелите. Идете на мобиле.де и проверете, цените на дизелите не са мръднали. Просто някои медии се опитват да промиват мозъците по нечия поръчка. Идеята за поевтиняващите и вредни дизели, които изчезват от Европа, трябва да се набива в канчетата на гражданите с непрекъснато повтаряне, докато започнат да я приемат без да се замислят.
Българите имат шанс да се снабдят евтино с прилични коли обаче това трябва да се съчетае с драстично притискане с ВИСОКИ данъци на старите дизели - пълна забрана за коли без катализатори и фап филтри.София в момента провежда експеримент - могат ли всички бракувани коли на Италия да се съберат в един град - за сега успява за сметка на градинки/тротоари/площадки.
Някой вярва ли, че гражданите ще спечелят от намаляването на цените на дизелите в ЕС ? Ясно е, че разликата ще отива в джоба на търговеца, който докарва колата в България. Единственият вариант, който виждам аз е същите тези чуждестранни автокъщи да си направят клонове в България и директно да ги карат и продават тук !
Подобни кампании може и да имат някакъв резултат на запад, където човек с нормална заплата може да си позволи нова кола. Но в България, при българския стандарт, човек със средни доходи колкото и да иска, не може. Все едно да се опиташ да накараш всички да се хранят основно с черен хайвер, щото е много здравословно.
До АнонименТи в големите БГ градове влизал ли си скоро че да ми говориш, че нямало прекомерно ползване на таралясници...
Наднормено замърсяване заради автомобилите в България няма и не се очертава да има, освен ако нормите не се понижат драстично. В Еаропа няма ограничаване на дизеловите автомобили, както лъжат тук. Има ограничение само за по няколко части от малко на брой улици в центровете на малък брой градове. Проблемът им е, например в Германия, че ЕС ще ги глобява за наднормени нива на азотни оксиди, което при тях е резултат от многото автомобили и голямата им употреба, все неща, които в България ги няма.
Кампания - вече поне десетина вариации на тази статия под различни заглавия видяхме само в това издание. Има бизнес, който ще спечели милиарди от спирането на дизелите и от ограничаването на възможността за закупуване на стари автомобили и подхранва истерията. А журналистите пишат това, за което им плащат.
До АнонименТой ще се подмлади, но като ни докарат ЕВРО 5 VW-тата с манипулиран софтуер и по-вредни от старите, каква е ползата?
Дизелът в Европа умира, а у нас "пали" с пълна сила