18

Анонимен

преди 5 години

Мале, Мале щом опряхте и до кварталните майстори, явно голям глад е подгонил "регистрираните"сервизи!

17

Анонимен

преди 5 години

не разбирам, ако ми изгори фар и си го сменя, понеже аз не съм сервиз и не мога да си дам гаранция , то значи колата става опасна?Или ако си сменя някой филтър?Има 240 опасни, които трябва да се махнат!

16

До 16

преди 5 години

Те оригинални части ти свалят и ти слагат менте ти за едно масло се притесняваш.

15

Анонимен

преди 5 години

Ами на мен преди 10-тина години в Балкан Стар се оказа, че изобщо не ми бяха сменили маслото на скоростите с ново, но ми взеха 500 лв. Често в официалните сервизи работят имамници и некадърници. Не случайно им взеха лиценза и вече официален сервиз е Силвър Стар.

14

Сссс

преди 5 години

Колата си личи по външния вид дали собственика и се грижи за нея. А в кварталния сервиз каквито части му дам такива ще ми сложи защо аз съм до майстора и му вися на главата.

13

Анонимен

преди 5 години

Вие не можете да разберете една работа. Колкото и да спирате на Асан цигарите, няма да си купи шоколадена торта, щото няма кинти. И колкото и да му извивате ръцете, ще ближе витрината, ама няма да си купи. Ами и ние искаме нови коли, бе, ди.ваци! Сетете се що не ги купуваме! Оправете държавата и всички ще караме евро 6 и ще си сменяме маслата на оторизиран сервиз. То не може хем да скубеш, хем да грабиш, хем да вземаш, хем да прибираш, хем да крадеш. То няма какво повече...

12

ай сиктир

преди 5 години

Абсолютно лобистка статия обслужваща интересите на марковите сервизи и понеже явно клиентите са им малко поради високите цени се пишат глупости. Как си представяте, че близо една четвърт от автомобилите са опасни, а са минали годишен преглед . Сигурно има и такива които минават проформа, но едва ли са милион и половина както твърди "експерта" цитиран в статията.

11

Бръм

преди 5 години

Глупости, всяка година минават на ГТП..... гарантирано :)

10

Анонимен

преди 5 години

Дива работа е автомобилното лоби. Не им вървят *** в България и се чудят, данъци ли да вдигат, години ли да забраняват, вноса ли да спират, сервизите ли да затварят. Само и само да си купим нов брак. Ми няма да стане.

9

MaйMyнaтa

преди 5 години

До 7Въпросът ми беше риторичен, един миксер или работи, или в кофата

8

Анонимен

преди 5 години

Айде, сега се почва пропагандата срещу дребните сервизи. Сега ще почнат да обясняват, че ако не ти се смени крушката на фара в официалния сервиз, колата ти ще се взриви, особено ако е на повече от 10 години. Носиш кола на квартален сервиз и всички ще те гледат, все едно си престъпник. Само гледайте филма.

7

Анонимен

преди 5 години

До MaйMyнaтaКогато в България има повече от 60 човека, които могат да си ги позволят ...

6

Анонимен

преди 5 години

Хората карат коли за под 6000 лева масово. Хубав ремонт на един автомобил е поне 4-5000 лева.

5

Анонимен

преди 5 години

Мега неграмотна статия. 4200000 коли делено на 6700 сервиза прави 626, което означава че на сервиз се падат по 626 коли на година, ако всяка кола се води по веднъж годишно на сервиз. При средно 250 работни дни се пада по 2.5 коли на ден, което си е направо малко. 1 човек в сервиз обработва по 3-4 коли не ден без проблем. В големите сервизи минават по 10-20 коли на ден.

4

трън

преди 5 години

Проблемът не е в сервизите, а в годишните прегледи.

3

Анонимен

преди 5 години

на управниците всичко им пречи , сервизите са виновни , касовите апарати също , на 5 год години да сменяме касови апарати , те крадът народа е виновен , не се търпи вече , нова година с нови данъци, ами отворете един завод и ли цех ,да работи този народ , стига сте ни истезавали , искате 9 то септемврийска революция и ще има управия,

2

MaйMyнaтa

преди 5 години

А сервиз эа миксерите на Мъск, кога ще има

1

Анонимен

преди 5 години

в бг има повече сервизи от колкото коли.Буквално в моя квартал има най-малко 20-25 сервиза