58

fool

преди 5 години

До Анонимен 57"Даже българина не е толкова глупав." Българина е като тревата, като го окосиш сутринта, вечерта пак е готов за косене. Затова сме на това положение вече 30 години и става само по-зле.

57

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 58Дизелите изведнъж станаха много опасни и то само в Европа, защото така казаха зелените секта гей-фанатици.Не е вярно.Дизелите отделят азотни окиси, които са доказан причинител на респираторни заболявания, някои от които ракови.В Европа годишно умират от респираторни заболявания 460 000 човека!Защо?Защото никъде другаде не се карат дизели както тук.И дизела не стана изведнъж опасен, а откакто германските мошеници започнаха да лъжат да емисиите на таратайките им и да ги крият.

56

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 53България става сметище за стари дизели забранени в ЕС , така ще стане най-замарсената Държава е ЕС , докаде я докара ГЕРБ и ПатриотитеРазбира ти пък на теб главата.Новите дизели са изключително скъпи са поддръжка.Те джамбазите може да ги внасят, но няма кой да ги купува.Мерцедеси и БМВ-та на по 10- 12 години им искат 25-30000лв.Даже българина не е толкова глупав.

55

Анонимен

преди 5 години

Дизелите изведнъж станаха много опасни и то само в Европа, защото така казаха зелените секта гей-фанатици. Но няма проблем, ние балъците ще още и още плащаме, ще пълним гушите на НПО-тата.

54

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 45Бензиновите коли замърсяват с въглероден двуокис значително повече от дизеловите коли, а СО2 е световния проблем.Пишеш абсолютни глупости.

53

Loyko

преди 5 години

Dai mu na bulgarina da kupuva bokluci kato ne vidjal. Ami GERB e dotolkova vinoven che dade vazmoznost na bulgarina da si kupi avtomobil ...bilo to i izhvarleni bokluci ot Europa.Predi i tolkova ne mozeshe

52

Анонимен

преди 5 години

България става сметище за стари дизели забранени в ЕС , така ще стане най-замарсената Държава е ЕС , докаде я докара ГЕРБ и Патриотите

51

Анонимен

преди 5 години

и какво излиза то, след като обиколих горубляне в Италия живеят само монахиния, пенсионери и лекари. Изглежда добре за живеене, лекар във всяка къща женен за пенсионирана монахиня, малко не знам как са го направили но дела божи.Ако не вярвате обиколете Горубляне в някоя кола и патерица ще намерите за доказателство.

50

Анонимен

преди 5 години

население няма толкова колкото коли. Пред блока има повече коли отколкото хора в него. Странна работа

49

Край

преди 5 години

Един от големите недъзи на българската демокрация е ПОПУЛИЗМА.Не забраняват колите без катализатори и филтри които практически са неизправни защото бедните не можели да си позволят изправни коли.Не санкционират паркирането па градинки и тротоари "щото бедните нямат гараж и не могат да си позволят паркинг". Българина е с ромски манталитет

48

Дрън, дрън

преди 5 години

Абе нали по данни на КАТ, регистрираните коли втора употреба, т.н. "нов внос", бяха малко над 100 хиляди за 2018. Кви са тия цифри дет дават в статията, глупости на търкалета. Кой цели манипулация и защо?

47

Анонимен

преди 5 години

В 10 града в Германия ЗАБРАНАТА влиза в сила от юни за ДИЗЕЛОВИ автомобили под Евро 5 , има си интернет и гуъл за това нещо

46

ЗАБРАНА

преди 5 години

Министерсвото на Околната среда трябва да забрани да се внасят старите дизели в България , алоооооооооооооо Министирите с магарешки мозък в тва министерсво , България става сметище на стари дизели забранени вече в ЕС

45

Анонимен

преди 5 години

В София колите са относително нови, средна възраст около 11 години. Няма забрани за дизелите в Европа, както лъжат в статията.

44

Анонимен

преди 5 години

Бензиновите коли замърсяват с въглероден двуокис значително повече от дизеловите коли, а СО2 е световния проблем.

43

Анонимен

преди 5 години

Да за дълги разстояния е проблемно да караш Тесла в Бг. Но проблема не е в колата а във липсата на зарядни станции в България. На практика Телса се зарежда до 85% за 10-15мин.Хората прекосяват САЩ със електрички! 4500km. Но там вече имат зарядни НАВСЯКЪДЕ! Дори и на разни диви места по междуградските пътища вече имат паркинги със зарядни.Това ще дойде и тук. Но ще отнеме 10-15г. Просто пазара ни все още е много слаб.

42

Анонимен

преди 5 години

Ако вземат мерки софийските пътни артерии да пропускат повече трафик и да не стават огромни задръствания, замърсяването ще намалее. В момента в пиковите часове в София стотици хиляди коли работят на място, придвижвайки се малко по малко. Само че заради далаверата при новото строителство застрояват максимално и оставят едни тесни улички, по които едвам се разминават два автомобила, а тротоарите са по не повече от метър . А големи улици с пространство около тях за последно са правени при соца.

41

Анонимен

преди 5 години

Каква електрическа те гони Ако тръгна от София за Варна , трябва да нощувам в Търново за да зареждам батерия

40

Анонимен

преди 5 години

Всички екокампании всъщност са лобистки кампании в полза на някой бизнес. По-добре звучи да ти обясняват, че се грижат за здравето на децата ти, отколкото да ти обясняват, че се грижат за увеличаване на богатството на някои олигарси, продаващи нови автомобили.

39

до 36

преди 5 години

Миналата седмица се върнах точно от Италия (Милано) Карат хората предимно малки коли и то масово... като гледам едва ли да дизел