,,Кои са 15-те най-евтини нови коли в България? .......'' Не на нас ги пробутвайте ,,най-евтините'',предложете ги на Парламента,хем евтини,хем икономични.Похвала от Народа да видят.
И *** почва да хвали таралясника по форумите, че го е взел без пари(и дал още толкоз за ремонти). Пък хората купуващи нови коли са балъци.
Липсва ми фиат типо 2016г., има в мобилето нови за под 20 000лв. И си заслужав парите на фона на 4R 95к.с. има и комбита.
Така е, *** предпочита 10-15 годишен ''премиум'', който е изхвърлен в някоя европейска държава и със екстри, половината от който не работят, и веднага след покупката влиза в сервиза. Глупавите европейци масово карат из града евтини нови автомобили и ги е яд, че са се прецакали като са продали ударения 10 годишен таралясник на ***, защото сервиза им е неизгоден.
Нищо не казахте за новата Махиндра.. Общо взето, болшинството народ тук по тая изтерзана земя не може да си позволи дори това извращение на автомобилостроенето.. Без заеми, разбира се. Евтиното винаги излиза по-скъпо!
В България, като частно лице няма нищичко, което да те накара да си купиш нова кола. Нито цена, нито данъци, нито застраховки. Не ти я признават като разход. Това дето се разваля в новите коли не влиза в гаранцията, даже неща които не се износват толкова бързо като амортисьори примерно. Във фирмените сервизи те гледат като кокошката която снася златни яйца и се държат както едно време по сервизите. Като свърши лизинга ти предлагат 1500лв. ДГД
> Може ли да питам феновете по-отдолу какъв ремонт правихте на Е класата за 10000 лева?Няма чак 10, но е към 8, главно с превантивна цел. Смяна на маслото на автоматика, на диференциала, всички филтри и течности, ролки и ремъци, смяна на водна помпа, термостат, на развален компресор на климатика, подгревни свещи, дискове и накладки (около 1500 лева със смяната), всичко ново по предницата, 2 чифта хубави летни и зимни гуми 225/55/16 (2 бона).
quattro В4, 2,6 от 1994 на 800 000 км ще надживее всички изброени нови. Таралясняци от класа.
айде,айде бавни,евтини коли за бедняци.вие само щото само бугати вейрон карате.смяна на масло -15000 долара.И още 30000 долара за гуми.И тва го правите два пъти в годината а имате поне 5-6 бугатита нали така?
Бавни, слаби, нискотехнологични щайги за бедняци! Караш и си постоянно притеснен за безопасността си.
Тойотата,ситроена и шкодата са смислен избор.Сузукито и Ладата трябва да се видят,че старите ръждясваха много...Може ли да питам феновете по-отдолу какъв ремонт правихте на Е класата за 10000 лева?Споменахте закупена за 10000 (би трябвало да е в добро състояние) и още 10000 ремонт?
Има и други оферти.Почти нови автомобили върнати от неизплатен лизинг от клиенти.Повечето от тях са в състояние близо до новото.Цените са като тези само,че автомобилът е по-скъп.Лошото е че са комбита в повечето случаи.
До 19Абе пич. Ти имаш ли умисъл в това което пишеш?Щот от твоите драсканици нищо не схванахте.Сори мен , ама не употребявам психотропни вещества.
До Владимир ЗидаровШматчо,не ми фали пежо което е било катастрофирало и срязано на две с флекса и сте го внесли като ,,скрап,, в документите и после сте я заварили колата отново цяла и китнали и я боядисали та опааа-нов внос!
До 13Може и от Щъркоклек да съм но за разлика от тебе съм купувал две коли от магазина и им знам номерата.Особено на дилърите на руски коли.Обявяват цена а когато отидеш да купуваш се оказва че допълнително има една дузина такси и простотии които се начисляват допълнително.В Спортна зала Варна и.иота ми каза че трябва да платя и 100лв транспортни разходи освен всички други добавки към цената.Вярвай на сайтове щом искаш
Кои са 15-те най-евтини нови коли в България?