20

Камила

преди 5 години

При това ви казвам: По-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство.

19

Анонимен

преди 5 години

Много го мразят тоя Марешки,бе!Ама много,и бензинаджии,и аптекари!

18

123

преди 5 години

Етанола се изпарява много по-бавно от бензина. При студен двигател има голяма вероятност етанола да влезе в цилиндъра в течна фаза и да измие масления филм по цилиндъра. От там по-бързо износване.

17

Анонимен

преди 5 години

Според спецификацията на дизеловото гориво на Лукойл съдържанието на метилови естери (FAME) е до 7%. Толкова е и максимумът за дизелите на Фолксваген, непредназначени специално за работа на биодизел, напр. 1.9TDI помпа-дюза.

16

бай Кольо

преди 5 години

Затова на всичките си коли досега слагам само бензин 98 октана, или 100. Каквото има. И в България, и в Белгия, където живея в момента. Прекалено скъпи са тези коли, за да зареждам ла.на. Разбира се, след това колата ти се отплаща с една идея по-нисък разход и една идея по-добър вървеж. Зареждането на обикновен А-95 никога не е имало смисъл, за мен поне.

15

Анонимен

преди 5 години

Нали трябва да се пълнят гушите на земеделците. Имитират дейност и гушат едни пачки. С дизела нещата са още по-страшни - пак заради плащанията от ЕС се отглежда рапица и се духа биодизел в дизеловото гориво.

14

до Кочо и нещо не е

преди 5 години

Както беше казал един мой приятел-задаваш отговори.Горивото на ЛУКойл в България,Сърбия,Македония и Косово е едно и също,но там хората карат повече именно това е заради БЕ. Малко бензиностанции продават повече от 10т гориво на ден и това са основно на АМ "Тракия". Смените в една бензиностанция са поне 4 и и стават поне 20души.На Марешки персонала е един продавач.Помниш ли как Марешки обясняваше,че някой му слагал сяра в резервоарите.Просто продава Евро 3 или 4, но това е по-добре за колите.

13

Анонимен

преди 5 години

В повечето страни на ЕС съдържанието на биоетанол в бензина е до 5 процента.A, от 2019 ще е 9 процента.Разбирай двойно по-зле сме,но едно е ясно всичко е "коректно".

12

:):)

преди 5 години

Златев нагъл си то е ясно, но полоеината от теоята сметка отива в герберска сметка ,конкуренция, - нефопускане тръгване на конкурентна рафинерия в Плевен- монопол на данъчни складове и огранипаване външен внос на евтино гориво.сега разбра ли сметката на Марешки

11

Кочо

преди 5 години

Продължение... Около Пловдив заредих догоре на един Лукойл, колата мина 300 км. с около 140 150 и лампата светна. Ясно е че горивото е било дефектно, но след това при зареждане разхода винаги е бил много по-висок от дори този в Сърбия. Поне с литър на 100 отгоре. Аудито също бензиново с 80 л. резервоар споконо минавам 700 750 км. без да му е светнала лампата, в България на магистралата 500 и светва. Какви простотии говори булката, че нашия бензин ставал, на сърбите е в пъти по-добър.

10

Анонимен

преди 5 години

До Нещо не е такаКолко бензиностанции в България продават дневно по 50т гориво?Сигурно няма и 10.

9

Кочо

преди 5 години

Определено горивата в България са същите като в Европа. Аз лично съм карал 3 различни модели и марки коли към България от Германия. Стари кошници един Голф дизел, Опел бензин и Ауди бензин. Какво забелязах, и при трите имаше огромна разлика в разхода. Най-готино ми стана с Опела, в Германия със 140 на магистралата 6.5 на 100 бензин, в Сърбия заредих догоре на Унгарската граница и до София около 600 км ми изгоря малко над половин резервоар, да кажем 40 45 литра.

8

Бай Иван

преди 5 години

Бе то преди време и на аптекарите, не им излизаше сметката. Но шибваха 30% надценка и богатееха на наш гръб. Сега гледам явно имало начин и други аптеки продават на ниски маржове целящи големи обороти.

7

Нещо не е така

преди 5 години

Бензиностанция с 10 колонки, има на дневна смяна 2 души при колонките, две продавачки, които продават и други работи освен горивата и един общ работник - общо 5 човека. През нощната смяна, са само двама - един на колонките и една продавачка. Aкo продават средно на ден по 50000 л гориво (210 литра средно на час от една колонка), то по сметките на Златев, 8 ст. на литър за заплати е 4000 лева на ден и 120000 лева на месец. За 14 човека персонал, това са по 8571 лева на човек за заплата за месеца.

6

Анонимен

преди 5 години

уважаеми господин номер четири вие ще получите среща вие ще получите жена но няма да можете да бъдете сигурни нито в срещата нито в жената че е жена да не ви казвам повече на Какво е способна сигурността

5

Анонимен

преди 5 години

Подгответе се за основен ремонт на двигателите. То ако можеше с вода да работят двигателите преди нас хората които са живяли щяха да ги карат. Само че не са били толкова прости за да си развалят моторите. А колкото до качеството на БГ горивото автомобила ми красноречиво говори. Когато дойдох в бялата държава в която живея от 20 години и заредих с тукашното гориво автомобила ми сякаш сдоби криле. Такава бързина и мощност сдоби че чак не ми се вярваше. А си мислех че мотора е издъхнал.

4

Анонимен

преди 5 години

новото гориво което ще започне да се произвежда това гориво което ще бъде бистро като вода и ще се пени като Швепс това бъдеще което очаква новият прогрес това предполагаме че съществува Развива се добре и очакваш Само едно очаква човечеството да спре да произвежда в Пловдив и след като няма възможност дори за едно здраво дете

3

Анонимен

преди 5 години

Карайте колело, искате или не искате ще се научите да карате ако не искате да живеете в пустиня. Я изгледайте някое клипче за Дания как движат хората.

2

Анонимен

преди 5 години

Не по 9 и по 29 ще сипвате, той тоя бензин да не извира изпод земята бзкрайно 1% на няколко милиона барела петрол на ден знаете ли колко прави на година спестен петрол.

1

Дойчланд

преди 5 години

При нас Германия има два основни вида бензин (изключвам премиумите) - нормалния Е5 с 5% биокомпонент и Е10 с 10% биокомпонент, който е малко по-евтин. За всяка кола има общодостъпна информация дали може да работи с Е10 или не. Ако колата ти е пригодена - сипваш Е10-ка и си караш без проблем. Ама БГ-журналистите винаги търсят сензация и гледат да направят драма дори от най-малкото.