При това ви казвам: По-лесно е камила да мине през иглени уши, отколкото богат да влезе в Божието царство.
Етанола се изпарява много по-бавно от бензина. При студен двигател има голяма вероятност етанола да влезе в цилиндъра в течна фаза и да измие масления филм по цилиндъра. От там по-бързо износване.
Според спецификацията на дизеловото гориво на Лукойл съдържанието на метилови естери (FAME) е до 7%. Толкова е и максимумът за дизелите на Фолксваген, непредназначени специално за работа на биодизел, напр. 1.9TDI помпа-дюза.
Затова на всичките си коли досега слагам само бензин 98 октана, или 100. Каквото има. И в България, и в Белгия, където живея в момента. Прекалено скъпи са тези коли, за да зареждам ла.на. Разбира се, след това колата ти се отплаща с една идея по-нисък разход и една идея по-добър вървеж. Зареждането на обикновен А-95 никога не е имало смисъл, за мен поне.
Нали трябва да се пълнят гушите на земеделците. Имитират дейност и гушат едни пачки. С дизела нещата са още по-страшни - пак заради плащанията от ЕС се отглежда рапица и се духа биодизел в дизеловото гориво.
Както беше казал един мой приятел-задаваш отговори.Горивото на ЛУКойл в България,Сърбия,Македония и Косово е едно и също,но там хората карат повече именно това е заради БЕ. Малко бензиностанции продават повече от 10т гориво на ден и това са основно на АМ "Тракия". Смените в една бензиностанция са поне 4 и и стават поне 20души.На Марешки персонала е един продавач.Помниш ли как Марешки обясняваше,че някой му слагал сяра в резервоарите.Просто продава Евро 3 или 4, но това е по-добре за колите.
В повечето страни на ЕС съдържанието на биоетанол в бензина е до 5 процента.A, от 2019 ще е 9 процента.Разбирай двойно по-зле сме,но едно е ясно всичко е "коректно".
Златев нагъл си то е ясно, но полоеината от теоята сметка отива в герберска сметка ,конкуренция, - нефопускане тръгване на конкурентна рафинерия в Плевен- монопол на данъчни складове и огранипаване външен внос на евтино гориво.сега разбра ли сметката на Марешки
Продължение... Около Пловдив заредих догоре на един Лукойл, колата мина 300 км. с около 140 150 и лампата светна. Ясно е че горивото е било дефектно, но след това при зареждане разхода винаги е бил много по-висок от дори този в Сърбия. Поне с литър на 100 отгоре. Аудито също бензиново с 80 л. резервоар споконо минавам 700 750 км. без да му е светнала лампата, в България на магистралата 500 и светва. Какви простотии говори булката, че нашия бензин ставал, на сърбите е в пъти по-добър.
До Нещо не е такаКолко бензиностанции в България продават дневно по 50т гориво?Сигурно няма и 10.
Определено горивата в България са същите като в Европа. Аз лично съм карал 3 различни модели и марки коли към България от Германия. Стари кошници един Голф дизел, Опел бензин и Ауди бензин. Какво забелязах, и при трите имаше огромна разлика в разхода. Най-готино ми стана с Опела, в Германия със 140 на магистралата 6.5 на 100 бензин, в Сърбия заредих догоре на Унгарската граница и до София около 600 км ми изгоря малко над половин резервоар, да кажем 40 45 литра.
Бе то преди време и на аптекарите, не им излизаше сметката. Но шибваха 30% надценка и богатееха на наш гръб. Сега гледам явно имало начин и други аптеки продават на ниски маржове целящи големи обороти.
Бензиностанция с 10 колонки, има на дневна смяна 2 души при колонките, две продавачки, които продават и други работи освен горивата и един общ работник - общо 5 човека. През нощната смяна, са само двама - един на колонките и една продавачка. Aкo продават средно на ден по 50000 л гориво (210 литра средно на час от една колонка), то по сметките на Златев, 8 ст. на литър за заплати е 4000 лева на ден и 120000 лева на месец. За 14 човека персонал, това са по 8571 лева на човек за заплата за месеца.
уважаеми господин номер четири вие ще получите среща вие ще получите жена но няма да можете да бъдете сигурни нито в срещата нито в жената че е жена да не ви казвам повече на Какво е способна сигурността
Подгответе се за основен ремонт на двигателите. То ако можеше с вода да работят двигателите преди нас хората които са живяли щяха да ги карат. Само че не са били толкова прости за да си развалят моторите. А колкото до качеството на БГ горивото автомобила ми красноречиво говори. Когато дойдох в бялата държава в която живея от 20 години и заредих с тукашното гориво автомобила ми сякаш сдоби криле. Такава бързина и мощност сдоби че чак не ми се вярваше. А си мислех че мотора е издъхнал.
новото гориво което ще започне да се произвежда това гориво което ще бъде бистро като вода и ще се пени като Швепс това бъдеще което очаква новият прогрес това предполагаме че съществува Развива се добре и очакваш Само едно очаква човечеството да спре да произвежда в Пловдив и след като няма възможност дори за едно здраво дете
Карайте колело, искате или не искате ще се научите да карате ако не искате да живеете в пустиня. Я изгледайте някое клипче за Дания как движат хората.
Не по 9 и по 29 ще сипвате, той тоя бензин да не извира изпод земята бзкрайно 1% на няколко милиона барела петрол на ден знаете ли колко прави на година спестен петрол.
При нас Германия има два основни вида бензин (изключвам премиумите) - нормалния Е5 с 5% биокомпонент и Е10 с 10% биокомпонент, който е малко по-евтин. За всяка кола има общодостъпна информация дали може да работи с Е10 или не. Ако колата ти е пригодена - сипваш Е10-ка и си караш без проблем. Ама БГ-журналистите винаги търсят сензация и гледат да направят драма дори от най-малкото.
Биоетанолът в бензина – опасен за колите. Сега е 8%, ще стане ли 9?