Ами да си вдигат цените - кой им пречи?!?!Да не би бат бойко да им казва на колко пари да возят??А за бус лентите - те са си за автобуси! Бакшерите да си карат като нормални коли!
хайде сега и малко рекламна кампания на алтернативи в коментарите... хахаха... По темата... това е БУС лента, не е ТАКСИ лента... ТАКСИ което решава кога да работи, лъже че е на адрес (след това поръчвам от същата компания и ми идва тоя *** след 2 мин), не взимат на кратки курсове, а да не говорим какво става ако завали дъжд... става "Мисията невъзможна" за такси... Градски транспорт хубав, МОЛЯ!!!!! искам си го, плащам си го...
За бус лентата са прави, ако се разреши само за таксита ще е в интерес на целия трафик. За цените не виждам къде им е проблема, да ги надуят до 5 лв за километър и да чакат някой да се качи при тях. Крайно време е да пуснем и Uber на пазара
Твърде са *** да го разберат - искат гарантирана печалба, но не си дават сметка, че не държавата е клиент, а потребителя. Няма значение какво ще разреши държавата, ако няма кой да ползва - пак ще са бедни. А това, че услугата е ужасна - в колите мирише, кара се опасно, отказват се курсове и т.н. няма значение.
Хора които масово нямат книжки, документи, не вземат къси курсове, карат опасно и като цяло са некоректни поне по 10 параграфа просто нямат право да се правят на интересни. И сега има съвестни шофьори които изкарват пари, но разбира се по-лесно е с по-малко курсове на висока цена - тъкмо да видите как работи елементарния принцип на търсенето и предлагането и както сте с по-високи цени, да нямате оборот. Стария виц важи с пълна сила - имам човек да оправи България ама няма кой да кара таксито
след 10-на години ще разправяме за бакшишката професия както сега за навивачите на часовници, огнярите, спирачите и файтонджиите. Опитите на бакшишите да се окопаят в регулация и протекционизъм само ще ускорят *** им!
Съгласен съм нека има Юбер. Веднага хвърлям жълтата кошница и вземам една нормална кола и ще си карам. Ама нали вие "умните и красивите" ни казахте че една нова Дачия е по хубава от един 10 годишен Мерцедес.
Аз само да попитам, когато колите станат автономни какво ще стане с Шишо бакшишо ? Спарк колите са само 30 броя в София, а и местата за връщане и зареждане на автомобилите са твърде малко, за да бъдат истинска алтернатива на таксиметровите услуги.
Интересно! Аз също искам увеличение на заплатата. За сведения всички таксиметрови коли карат с газови бутилки, а цената е 1,05лв по бензиностанциите. Просто хората няма да ползват такситата толкова колкото ги полжват сега!!!!!!!!!!!!!!! Сбъркана държава това е !
До 52"почти във всяко семейство вече в София един от членовете му кара такси". ама верно ли бе? значи в София бакшиш:клиети съотношението е 1:2? не са ли малко множко баншунгерите по тая сметка?
Като се техни стоянките и бус лентите, защо отказват да взимат на малко разстояние? Нами имат минимална тарифа независимо от пробега? Нали уж исканията им са на базата на твърдението че са обществена услуга? Един такъв неоправдан направо ми се скара че му губя времето от Плиска до Универсиада. От летището отказват до Дружба.
За мен е по-добре юбер отколкото бакшиш с жълта кола с една торба документи и още нещо ако един документ е изкаран по 2-рия начин винаги струва двойно а в някой случай много повече ... само че на държавата не и отърва да има юбер и разни платформи ,тези документчета в жълтите коли бая народ хранят фалшиви или не ...дано да има юбер искрено ви го пожелавам ,а и многодруги платформи ,писнало ми е от тази бумащина и жълт цвят още едно време преди да станат жълти бях против и стачкувах !!
Нищо не ти разправям-- аз откакто карам такси ти сигурно не си бил роден или си бил в детската иначе нямаше да даваш такива обяснения---никой не ти говори за кой- кое , как го минава при таксита ,автобуси и обикновени собствени превозни средства --казвам ти ,че при такситата по закон за да се движат с табела какво се иска и че за юбер не се иска т.е тази конкуренция не е истинска ,това кави контролни органи има и дали има корупция и как някой не знае да чете ,а кара не е в моята сила да го пр
Тъ ли съм какъв съм е все тая-- за да е на пътя този с този автомобил е минал всички прегледи и има всички документи---- как го е направил ти кажи , а всички коли дето се движат по пътищата да не би да са идеални и как са се снабдили с документи ,,,нали и юберите ще действат по същия начин ти ли точно ще гарантираш ,че те ще са изрядни...
До 1Аз на такси не съм се возил от години. Предпочитам като излизам да не пия и аз да карам, защото таксиджииската услуга е на прекалено високо ниво и аз не я заслужавам.
И в момента има конкуренция на такситата в София, казва се Spark. Нови коли, чисти и излиза с 50% по-евтино. Разликата е че сам си ги караш, което е може би и причината да не могат да ги ограничат все още...
Ако реално се прави ГТП, такситата в софия ще станат 500, защото останалите са неподдържани и опасни.Всички знаем лл минавате ГТП, било то и на 6 месеца...тея ги разправяй на някой не от тук
До До 45--46Бакшо, пука им и още как. А ако не искаш да вадиш психотестове и други документи, които айде да не се правим на луди са само формалност винаги можеш да зарежеш таксито и да караш за юбер. Ама колата трябва да е чиста, ти също, още по-гадното е че клиента може да остави негативно мнение ако нещо не му хареса, което на всичкото отгоре има и последствия. Айде сега ми кажи пак как не ви пука за юбер. Иначе е въпрос на време да се върне и тогава мизерниците от вашата професия ще изчезна
Таксиджии на протест: Искат високи тарифи, а и в бус лентите