84

Д 84

преди 5 години

Точно така е. Ако се вдигне средната скорост до примерно 30 км/час, колите ще са тройно по-малко, а ако се вдигне до 45 км/час, ще са 5-6 пъти по-малко по улиците.

83

Анонимен

преди 5 години

До АнонименAко в продължение на два километра няма светофари, задръстването ще е в перпендикулярните преки.

82

do 83

преди 5 години

Е как без светофар до всяка Била и Кауфланд??? Та те си плащат за да им сложат.Факт че е при добра организация, ако работя на 5км от вкъщи, мога със средна скорост от да кажем 40 , за 7-8 минути да стигна, да паркирам на паркинг и колата ми да изчезне от градската мрежа.Вместо това същото това разстояние аз го взимам за 20-25 и докато колата ми "изчезне" от пътя симулирам трафик... При тройно време на нормалното могат х3 автомобила да стигнат, за по малко индивидуално време.

81

Анонимен

преди 5 години

Основна причина за задръстванията са светофарите. Ако в продължение на 2 км няма светофари. може да минеш това разстояние, примерно за 2 минути с 60 км/час. Ако там сложат 2-3 светофара, средната скорост пада на 15-20 км/час и вместо за 2 минути, минаваш това разстояние за 18-24 минути, т.е. за 9-12 пъти повече време. Това означава и 9-12 пъти повече коли движещи се по улиците на София. Затова на някои колите им изглеждат много. Някъде светофарите са необходими, но в 90% от случаите са излишни.

80

extremist

преди 5 години

ТАКСА ТИКВИ КОГА ЩЕ ИМА

79

extremist

преди 5 години

ТИКВАТА ГИ РЕЖА ЗАЕДНО С КОРЕНИТЕ

78

Oleee

преди 5 години

Тия, че са *** - *** са. Ама гражданите на София, докога ще търпят тия идиотизми ? И ще продължават да вярват на глупостите им ...

77

До 77 ооо

преди 5 години

Мислят, та пушек се вдига. Затова така "разшириха" Малинов, че от двулентов, стана еднолентов, а това е най-натовареният булевард в 120 хилядния Младост, свързващ Младост с Цариградско шосе и по него минават над 70% от колите влизащи и излизащи от Младост. Малинов трябваше да го направят с по 4 ленти във всяка посока, без бус-ленти или с по пет ленти, ако сложат и бус-лента, като на кръстовищата трябваше да има и допълнителна лента за ляв завой. Вместо това - една лента плюс бус-лента и лента за

76

Радков...

преди 5 години

Ахаха, няма такъв "капацитет" - рева 2 минути как новите острови пречели на колите и в заключение каза, че ако стане по-добър градския транспорт ще почне да го ползва!

75

ооо

преди 5 години

Експертите, когато позволиха и позволяват застрояване балкон в балкона да са мислили. тия такси да си ги плащат те сега. Типичния пример е строителството на Гранд Каньон в Младост. Към бул.Малинов задръстването в пиковите часове и сега е огромно, при отварянето на комплекса ви е бедна фантазията какво ще стане. Експертите дали са наясно колко са се на.рали с този строеж? И към днешна дата нито община Младост, нито столична община са отговорили какви мерки са взели за трафика

74

Анонимен

преди 5 години

Платено паркиране няма в подобни на София градове по света.Прага е с размерите на София, дори като население.Само платен паркинг те оправя. Всичко останало е зони. Даже се плащат само с монети на автомат. Паркирането е брутално трудно, но поне е добре организирано, ако искаш да си плащаш за масов паркинг.

73

gio

преди 5 години

този да спре да дава примери с държави с пъти над нашия ГДП. Ако отиде в Сингапур ще види, че упоментата системата работи, и се ползва главно от работещите, но няма сграда без подземен паркинг. Англия ситито достъпно само за таксита и повечето хора ходят с метро.А тук дупка до дупка и такси за всичко без да виждаш да се инвестира в нещо, но от общината ти казват средна цена на ремонта на дупка 100+ лв. и след 2 месеца два пъти по-голяма, мерси. В гр, транспорт смрад.

72

Анонимен

преди 5 години

Цариградско шосе - стигаш до Орлов мост и после накъде? Минаваш през Центъра, а Цариградско шосе е едно от най-натоварените. По света натоварени булеварди не ги правят на паркинги, за да грабят пари за сини и зелени зони. Например, защо се паркира на бул. Патриарх Евтимий или на бул. Васил Левски в частта му между Попа и НДК? По-добре да си бяха останали двупосочни, както бяха преди години, и без да се паркира по тях.

71

Анонимен

преди 5 години

Вместо да решават проблемите, фандъковци събират такси за некадърността си. Платено паркиране няма в подобни на София градове по света. Платено паркиране има в много по-гъсто населени градове, с много повече автомобили.

70

Поручик Ржевски

преди 5 години

Всяка голяма столична артерия свършва някъде в нищото и продължава в тясна улица. Няма нужда от такси, има платен паркинг в центъра, може да се увеличи и готово

69

сс

преди 5 години

значи за всички неща в държавата идеята на управляващите е да се вземат едни пари, тях не ги интересуват другите неща, наблюдават някаква сфера и измислят такса, данък глоба за да вземат едни пари това е боли ги фитила за жертвите по пътищата, вместо да подобряват определени неща те знаят да санкционират такъв им е милиционерския акъл...

68

Анонимен

преди 5 години

Само богатите ще могат да влизат в центъра.

67

Анонимен

преди 5 години

66, Америка и Европа са два различни свята. В Америка всичко е разчертано и планирано с оглед масова употреба на автомобили. В Европа, с нейните натъпкани градове от столетия, това трудно може да стане.

66

Анонимен

преди 5 години

Мечтата на всеки сдобил се в власт е да ограничава, да налаг глоби и такси, т.е. да се прави на велик, вместо да си свърши работата. Това става и в България .

65

Анонимен

преди 5 години

В допълнение - София в момента е един скъп град, а не е ясно на какво отгоре. Цените (наеми, транспорт, магазини) са безумни за държава като нашата, в същото време насреща не се предлага кой знае какво. Жилищата не са някакви кой знае колко читави (особено новото строителство и панелките), инфраструктурата е плачевна за ЕС стандарт, транспортът не е уреден. А общината продължава да бичи глоби.