49

До 45

преди 5 години

Казваш да си направим автомобилно ТКЗС.

48

Анонимен

преди 5 години

До 43 : Има и Фабия , Дачия , Авео и т.н. за по 10-12 лева на ден . С винетка , ГО , платен данък и т.н. Сипваш гориво и караш .

47

До 44 АЗ

преди 5 години

Защо трябва да се изравняват?Май не знаеш и че при един и същи евростандарт, например ЕВРО 6, има различни категории с различни изисквания за замърсяването. Първо се делят на бензинови и дизелови, а в същото време се делят грубо казано и според теглото на автомобила. За товарните над 3,5 тона има стандарт само за дизеловите. То за България всичко това е безмислено, защото колите замърсяват много малко - в София замърсяват между 0% и 12% от максималните норми за различните видове замърсяване

46

Анонимен

преди 5 години

да попитам знаещите, запаленото сметище което замъгли магистралата на колко автомобила се равнява?

45

Анонимен

преди 5 години

Ами то нали това е целта, да минат хората на коли под наем респективно автономни автомобили, защото ще е по-ефективно, а не автомобилите да стоят 90% от времето пред блока и да се плащат един куп пари. Но у нас кога ли ще стане, пък и имам съмнения че държавниците ще се "изхитрят" пак как да дерат кожи и тотално да опорочат идеята.

44

АЗ

преди 5 години

АНОНИМЕН,Как мислиш да се изравнят нормите за замърсяване при автомобили с различни евростандарти.Ако се вземат за норма ЕВРО 6 например никоя от предишните няма да ги покрие,следователно няма да мине технически,следователно няма да се движи.И тогава ще карат коли само сети се кой.Другите ще ги сочат с пръст и ще им се "радват".

43

Анонимен

преди 5 години

Днес се загледах в рекламите на коли под наем . Има оферти за една седмица за 100 лева за ситроен с3 и форд фиеста за сто лева . За по-висок клас -150 лева на седмица . Има възможност и за промокодове и явно цената ще падне още . То при тези цени вече се замислям дали вместо да имам автомобил , да плащам 300 лв. ГО , 200 лева данък , 30-40 за акумулатор , 150-200 за кабели , свещи, масла , и т.н. 80 лева за два пъти смяна на гуми , и всякакви допълнителни ремонти , да си вземам под наем !?

42

Мда

преди 5 години

така се чисти наред, изсипваш *** си на майната си и вече е чисто.

41

Анонимен

преди 5 години

Основният проблем на дизела е че е по-икономичен.

40

Класацията

преди 5 години

Класацията по замърсяване при колите е следната:Най-много замърсяват електрическите коли, после бензиновите и най-малко дизеловите коли. Разбира се при електрическите има особености кога с колко се замърсява, но това е реалността.

39

55555

преди 5 години

До АнонименВъпросът е, че при нас са 95%.....

38

Анонимен

преди 5 години

Мрън мрън, та мрън мрън. Като ми измислят как с тия доходи да карам електричка - нямам нищо против.Ама се очаква по доходи да се изравним със средното на ЕС в периода около 2370-та/2410-та година при тия темпове. До тогава да не ме закачат. Германеца има пари - да си кара електрички. Талянеца има пари - да си кара електрички. Французина има пари - да си кара електрички. Ние тука сме бедни мишонки и ще си пердашим на дизел.

37

Анонимен

преди 5 години

С катализаторите проблемът е в това, че се крадта, а МВР нищо не прави. Никой няма да си купува по два катализатора седмично, защото му ги крадат. Отделно, че е доста скъпи за българските доходи.

36

комина на ТЕЦА

преди 5 години

Истината е ,че екологията върви с доходите-- при нас е натралена екология / насила със глоби / е ние ще и намерим цаката !!!

35

Анонимен

преди 5 години

Голямият проблем в световен мащаб е въглеродния двуокис, т.е. бензиновите автомобили, а не азотните оскиди, т.е. дизеловите коли. Азотните оксиди са проблем само в някои много гъсто населени градове на Германия.

34

нелоялна конкуренция

преди 5 години

проблема е че немските коли са най-продаваните и търсят начин да спре това .

33

Комина на ТЕЦА

преди 5 години

Да ви кажа нов катализатор на стара щайга не се слага защото е много скъп и двигателя ще го запуши много бързо ... така че при по износен двигател не е удачно да се сложи нов катализатор / по добре при познат в ПУНКТ /

32

Факт

преди 5 години

В България колите, в т.ч. и личните коли, са значително по-малко на човек от населението и се използват около 20 пъти по-малко в сравнение с Италия и около 15 пъти по-малко в сравнение с Германия. Казано по друг начин, в България на човек се падат между 30 и 60 пъти по-малко изминати километри от личните коли в сравнение с Италия и Германия. В някои градове на Германия имат проблем с азотните оксиди, а в България няма проблем с замърсяване от колите.

31

Я па я...!

преди 5 години

Да кажем" Добре дошъл" на стария дизел.

30

Анонимен

преди 5 години

До до 11 20Абсолютно съм съгласен с твърдението, че около булевардите миризмата и пушека не е за дишане, но коментара ми е, че се обвиняват автомобилите априори за виновни за замърсяването без да се отчита, че те причиняват около 3% от общото и точно това ме дразни.