159

Анонимен

преди 5 години

Всеки опитен велосипедист знае, че най безопасният начин да пътува е като се движи по малките и средно големи улици, при това на пътното платно най вдясно като се стреми да кара наравно със трафика като скорост(20-40км) Най защитен е като кара редом до автомобил, колкото повече мпс-та те изпреварват толкова по голям е шанса за птп за велосипедиста. Карането по тротоари е ужасно опасно за велосипедистите така и за пешеходците.

158

Анонимен

преди 5 години

Дават предимство на най-недисциплинираните участници в движението. По-диви от изскачащите откъде ли не пешеходци пешеходци и мотористи. Това е безумна идея, до такава степен, че дори КАТ е против нея. Не съм вярвал, че ще кажа нещо добро за КАТ, но ето случи се.

157

Анонимен

преди 5 години

*** СПЕЦИАЛИСТИТЕ!!!! Как на ППС ще даваш предимство спрямо пешеходеца ????Тия вече са тотално изперкали. Всички, които участват в разработката на подобна промяна в закона трябва не само да бъдат уволнени, но и да им бъде издадена забрана за изказване дори и на мнение. Тия ***, ще вземат да приемат подобен закон и ще изпопребием и без това смачкания пешеходец... И без това сега го газят навсякъде, ами мислят и да озаконят газенето на пешеходци от велосипедисти... БРАВО ГЕРБ!!!

156

П.Петров

преди 5 години

До Реалист 156Все едно да каже на се забрани шофирането, защото шофьорите карат пияни, дрогирани и без книжка!Карам кола, колело и ходя пеш понякога. По настоящия закон не е регламентирано точно и ясно предимството и поведението на велопътека(с жълти квадрати или ромбове), макар да е писано, че завващите дават предимство на движещите се направо с изричен член за отбивки/бензиностанции.Малоумно е велоалеята да слиза в подлез, особено без рампа, да има дърво в средата или просто да изчезва след велопътеката, но това са факти у нас!

155

Алекс

преди 5 години

Полудехте!На детската площадка трябва ли да си дъжим децата на ръце, за да не мине колоездач и те да му пречат?А на магистралата как ще сме - всички спираме и чакаме Еко-Био-Хипстър колоездачът да мине отсечката Ихтиман-Пловдив спокойно и тогава тръгваме?

154

Кривондел

преди 5 години

Това със знака Stop ще доведе до доста ПТП-та. опитът ми показва, че в огромната част от случаите този знак не се спазва. А също така в много случаи е сложен на такова разстояние от пресечката, че спирането преди знака е напълно безсмислено.

153

Анонимен

преди 5 години

По голяма умнотия не бях и сънувал. Велосипеда да го приравнят с трамвая. Абе тез селян.дури от мозъчна недостатъчност ли страдат. А когато тези колоездачи наистина си повярват че са трамвай няма ли да станат тролейчета в дървени саркофази.

152

Анонимен

преди 5 години

Това е глупаво предложение, няма какво повече да му се обсъжда.

151

Анонимен

преди 5 години

Борят се със замърсения въздух като правят изкуствени задръствания. Нещо не им хващам логиката. Градския транспорт не е достатъчно ефективен, а в много случаи недостъпен. Няма как да се откажат от автомобилите голяма част от хората, защото нямат алтернатива. С повишаване правата на велосипедистите няма да качат повече хора на колела, само ще позволят на група хора да се мислят за богоизбрани.

150

Реалист

преди 5 години

На колоездачите всъщност трябва да им забранят със закон да излизат на автомобилен път или тротоар, защото след мотористите те са най-големите самоубийци и само пречат на движението.

149

Анонимен

преди 5 години

В пътна обстановка, между камиони, коли, мотори, тролеи, автобуси, трамваи, при спазени общи правила за ползване на транспортната настилка, велосипедистите са най-уязвими, навсякъде на друго място важат другите законови разпоредби.

148

extremist

преди 5 години

Всички участници в движението, в това число и самите пешеходци, ще трябва да пропускат велосипедистите - ТАТЕ ОБЕЩА ДА МИ КУПИ СУДЖУК АМА ДРУГ ПЪТ

147

Анонимен

преди 5 години

До АнонименНесериозно е да го мислиш, колко такива велосипедисти познаваш, дето да искат да загубят живота си, хайде малко по-сериозно по темата, какво е недосегаемото когато и птица да те удари можеш да се претрепеш. Ще кажеш че с тези "права" сме станали безсмъртни. Съжалявам ама е доста ограничено

146

Анонимен

преди 5 години

Добре, видно е, че предложенията са правени от велосипедисти. Значи няма възрастни хора, болни, бременни жени, родители с детски колички или малки деца. Издигаме велосипедиста над всички останали. Преди да се пишат подобни предложения, трябва да има малко съобразителност все пак!

145

Анонимен

преди 5 години

Отсега може да се предвиди, че ако им дадат такъв недосегаем статут, ще има случаи на велосипедисти, които карат с висока скорост, не се оглеждат на кръстовищата и направо излизат на пешеходната пътека. При инцидент шофьорът ще е винаги виновен, макар че не е имал време за реакция. Това ще забави и затрудни много пътуването с автомобил, ще се увеличи и замърсяването заради постоянното спиране и тръгване на пешеходни пътеки - на всяко кръстовище шофьорите ще трябва да внимават и да спират 2 пъти.

144

Анонимен

преди 5 години

А пешеходците дето си гледат в смартфоните, тях какво да ги правим.., дрънна ли с звънеца ще ме съди за уплах.., аз лично спирам и почвам да си говоря сам някакви срамни приказки, барем да му отвлека вниманието от телефона и като се убедя че сме се спогледали и той ми е теглил мисленна майна, качвам се на колелото и продължавам

143

Анонимен

преди 5 години

Велосипедите всъщност могат да убиват, но не толкова лесно, колкото автомобилите. В Холандия или Дания имаше случай. Зависи от скоростта, конструкцията, здравословното състояние на пострадалия и вида на травмата. Иначе в парка има разни деца (а и възрастни), които карат бързо, без фарове, гледат назад или настрани и стават инциденти.

142

минувач

преди 5 години

да не се обиждат колоездачите, ама има много нагли от тях, които карайки по тротоара дори са готови да бутнат и пешеходците!хайде малко уважение и към нас!

141

мда

преди 5 години

Предимствата трябва да са подредени според най-слабия участник в движението- т.е. с най-голямо предимство- пешеходеца, след това -колоездача, после- моториста, следващият- автомобила, после градски транспорт(рейс, микробус, трамвай и т.н), накрая камиони, ТИР-ове. Колкото по-обемемист и голям, толкова повече трябва да се съобразява с по-малките и дребните...

140

практика

преди 5 години

каква е разликата между пешеходец и велосипедист?