Ако София беше 2х по-голяма движението щеше да е като в Бангладеш. Има едни хора, които контролират движението и ако те не си вършат работата става като... ми както е сега.
В София няма нормален градски транспорт. Това е основният проблем. Мръсен, изпотрошен, миризливи.
Борисов и Фандъкова съсипаха София.Строител ата им мафия унищожи всичко. Само Иванчева се опита да ги спре, но те я оковаха. Факт.
Първо да се подобри градският транспорт. Откакто Картофека и гробарите са тук - колко нови МЕТРА трамвайни линии има. Затвориха Шестицата, трамвая до Дървеница?!? А какво пречи шестицата да остане и да бъде продължена до Южния парк? Нали така деца и младежи ще стигат до парка - махаме трамваи - ясно е , че хората ще пътуват с коли. Искам да няма служебни коли - всички на велосипеди и то тандеми!!!
Вие сериозно ли мислите, че един руски от падък ще ви даде добър съвет?Москва най-малкото е пример за подражание. Това е един силно дотиран град, в който се наливат неброени милиарди.
Два милиона на велосипеди - това да не е Пекин. Главният архитект и учителката от Самоков нямат капацитет да управляват София. Когато тези двамцата, заедно с всичките замове на кметицата, общинските съветници и служителите от Общината паркират велосипедите си на Московска - тогава и аз ще сляза от колата. След като София ще е град на пешеходците, ЗАЩО СТОЛИЧНАТА ОБЩИНА УВЕЛИЧАВА СЛУЖЕБНИТЕ МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ НА ОБЩИНАРИТЕ????????? Целият площад "Св Ал Невски" е паркинг за общинарите!
Картофа да каже защо Ремонтът на Граф Игнатиев не приключи на 1 октомври, както бе обещано.Откраднаха се 86 мило а за 952 метра и не е стигнал до никъде.АЯмите си зеят. Само около пл.Гарибалди има стотина метра, които са почти готови на около 50 %
Точно с това поколение/вижте постванията в сайта/няма как да стане.Такива като 4 са повечето.Напъват за терминал 2 но за там трябва да имат пипе за да успеят,а повечето са с мозъка на този. Накъде бе пъпчиви ,голобради неудачници?Жална България с такива ,,чада".Ще хленчите непрекъснато как в Дания,ХоландияШвеция ,Норвегия и т.н. било хубаво ,но там велосипеда е в помощ ,а не проблем.Да има и кръгово и светофари умнико ,но там хората са истински,а тук всичко е на нож и Вежди е прав за ,,зелето"
А след като сготвиха кметицата, в Младост денонощно вилнеят нерези с бетонпомпи. А бойко си харчи лептата и му дреме.
Москва не е София, макар че имат някои градоустройствени сходства. Голяма грешка ще се направи, като се даде преимущество на велосипедите и пешеходците. Автомобилът вече се наложи като транспортно средство в рамките на града и лишаването от права на тези водачи ще доведе до повече конфликтни точки. Вместо това трябва да се помисли да се устроят крайградските зони в рамките на агломерацията за велоспедисти и пешеходци. Всеки трябва да си знае мястото.
Виж какво, Здравков:- От както си гл. архитект на София, проблемите с движението стават все повече, защото правиш точно обратното на това, което трябва да се прави - да се строят подземни и многоетажни паркинги в центъра и по кварталите, а не да се усложнява изкуствено паркирането! И Москва не е най-удачният пример за това...- Предприемачите и шофьорите също са хора!
Главният архитект на София Здравко Здравков(предшественика му Диков) и Фандъкова превърнаха София собственост на строителната мафия.
"Превръщаме градовете си от "градове на автомобилите и предприемачите" в "градове на хората", каза главният архитект на София Здравко Здравков."От първото изречение и вече лъжата е на яве. "градове на хората" върнете тогава кмета на Младост, а да не може не от ПП нещо си там и сега нашите ора ще махнат и въздуха от там!
Обещано: София – град на хората и велосипедите