Не са само 16, всички плащаме за глупос та на скачащите по площадите. Застраховки, токове, газове, липса на бъдеще - това всички го плащаме ежедневно. Разликата е, че някои про митаци го бъркат с развитие.
... Айде пак Държавата... ХахахаааНа *** все некой му Пречи...ксто на дрът у'' '' '. козината.*** те си мислят, че държавата това е нещо абстрактно! Държавата това сме всички ние. За това има избори и ние гласуваме кой да ръководи тази държава, защото не е възможно и удачно (а е и скъпо) да се правят референдуми за всяко управленско решение. Не ходят да гласуват, после крякат като скопени йopдеци!
Основните хвалби на Борисов са пътищата. Оказа, че са толкова калпави, та веднага, след като се `усвоят` парите, пак трябва да се правят.Хем пътищата им скапани, хем горките невинни някой друг им е виновен.
Ей комунисти и демократи дето съсипахте страната да ви е, заради вашия егоизъм страдат всички.....
Не съм инженер,но 22млн.ми се виждат страшно много за 2-3км.второкласен път. По реално е 2-3 милиона.Това са парите за половин година на 2500човека в нашето предприятие.
Ако не бъде намесен ГЕРБ в случая тогава КОЙ е виновен. сигурно Орешарски. Нали техни фирми са поддържали пътя? Щом се каже някаква истина се започва вой до небето, че били червени. Луди ли сте, какви сте. Има ли поне една магистрала, дето след като я направиха да не почва ремонта след месец?
... Айде пак Държавата... ХахахаааНа *** все некой му Пречи...ксто на дрът у'' '' '. козината.
По пътя има много дефекти. За това говори факта, че са подавани много сигнали. И накрая герберските фирми така му направили ремонта, че сигналите за лошия път не спрели.. Ама какво им пука. За тях хората нищо не значат. Важното е да лапат и да са на власт.
Най-опасното нещо на пътя са водачите. На перфектен ремонтиран прав път без дупки този шофьор е метнал хората в дерето. Червените *** обаче няма как да не намесят ГЕРБ, търсят под вола теле. Ясно какво ще намерят там отдолу! Смучете го!
До Изнервенвсичко може да се случи, но смисъла на предпазните съоръжения по пътищата е да се минимизират жертвите, разбираш ли колко е парадоксална ситуацията, предполага се че ако на един участък е разрешено движението с 40 на превозни средства до 10 тона, мантинелите би трябвало минимум да задържат превозното средство
Какъвто и да е пътят, ако шофьора беше карал със СЪОБРАЗЕНА скорост, едва ли щеше да се стигне то този изход. Щом има видим спирачен път, това е! Може пътя да не е бил добър, ама шофьора не вижда ли, че не е всичко в ред. И тогава би трябвало да кара с двойно тройно увеличено внимание и да намали скоростта!
До 52 червен анонимник. И ти си се изпразнил тъппо ей така, без да знаеш каква е причината за трагедията, без да знаеш дали има дефекти по пътя, без да знаеш кой правил ремонта. Аман от "разбирсчи" и олигоффрени-плювачи.
то даже пътя след ремонта стана по зле, там специално надолу в дерето имаше дървета, които бяха изсечени и дерето остана оголено, ако дърветата си седяха сигурно щяха да задържат автобуса
И как реши тази коза, че държавата е виновна? Ами ако на шофьора просто му е прилошало или е карал бързо в пороя, това вина на държавата ли е?
Когато в строителството се краде много ,резултатите са катастрофи и жертви. Повече кражби, повече жертви.
Ех как оплюха този участък дето кой знае колко лентички са му ***. Сривате престижа на човека-слънце така. Целия държавен апарат прави магистрали, а то се оказва, че и магистралите не ги бива.
докато в закона съществува формулировката несъобразена скорост, ще е така, АПИ нема да носи отговорност никога, ще минат ще турат едно ограничение 40 и това е, ще си измият ръцете
От тези 23 милиона, ГЕРБ са откраднали поне 22,5 милиона, а с останалите 500 хиляди са имитирали ремонт. Резултатът от ремонта на ГЕРБ е 16 загинали и 18 ранени.
16 души платиха за нехайството на цялата държава!