До Анонимен 65Буров отдавна го казал. Ако знаеш кой е. "Българинът не обича да си плаща". Това е в началото на миналия век. Ей толкова няма еволюция.
До Анонимен 80Таксата е за да можеш да вървиш през парка безплатно, без да ти пречат безплато паркирани коли.
Бай *** вчере слязал от магарето, обаче си купил за 2к някака димяща трошка и вече решил че е баровец, и той на ГТ не може да се вози - било унижение.Така и не разбрахте, че една страна е богата не когато и бедняците карат коли, а когато и богатите се возят на ГТ.Това е критерият. България е ко чи на. Не само по този критерий, а и по всички други.Толкова много простаци няма никде по света.Концентрирани на едно място.
Не може в Столицата да няма и селяни, но специално за София мисля, че критичната точка отдавна е преината.
Днес си пътувах с градски транспорт доста, стигнах невредим, утре ще взема колата да видя как е. И ще напиша. И искате или не, приеха го.
До !!!Някой май не е ходил скоро до Лондон, за да види какво се казва истински тлъсто задръстване в центъра. 'Няма проблеми с трафик'... виждал си ги тия градове само на магнит за хладилник. :(
Как Лондон ,Париж и Рим, все суперградове са пълни с мотори а селска София е пълна с трошки . От Март до Ноември времето си е супер за мотор.Няма проблеми с трафик и паркиране. Даже и забрана за стари коли в центъра и заплащане за достъп до центъра на час,трябва да се въведе. Всяка кифла ходи с кола до кафето, да си снима чинията...пълна простотия.
Градовете в Европа с малка гъстота на населението като на София, не правят велоалеи и не дават предимства на градския си транпорт пред колите, когато това създава задръствания. Там не налагат забрани за паркиране и платено паркиране, а строят паркинги и усвояват паркоместа по улиците.
А такса за ходене в парка ще има ли? Правителството изпуска огромната възможност да цоцка от посетителите направо не знам как не са се сетили досега.
Какво ще правим сега, а? Къде ще паркираме??? Какво да правим с колите си и с животите си? Как ще изглеждам в очите на околните без количката си? Страх ме е от това, което следва!!!
Фандъкова и бандата й в общината, направиха от един нормален град, град със задръствания и с проблеми с паркирането. Знае се, че всяка нова платена зона за паркиране увеличава проблема с паркирането, но така ГЕРБ ни дои още два пъти.
До До 67 константинЕми карай си по тротоара, където можеш да блъснеш пешеходец или по улицата, където можеш да бъдеш блъснат от кола, няма проблеми.
Няма град в Европа с параметрите на София - брой жители, гъстота на населението и брой коли на човек от населението, който да залага на велосипеден транспорт или да имат проблем със задръстване, паркиране или замърсяване.
Общината какво ще прави с крадените... така де, усвоените от заплащането пари? Ще има ли нагледен отчет после за какво са били изхарчени?
До КонстантинСтимулира се единствено краденето и изгонването на хората от столицата, никакъв градски, никакви велосипеди.
Проблемът не е толкова в това, че ще се плаща за паркинг, е в това, че няма къде да паркираш. Отделно цената и времето за паркиране е проблем, ако не е съобразена с доходите и нуждите на хората, а е съобразена с мутрите.
До ЧиновникБлагодаря, аз съм от София, нямам село, където да отида. И да свикнал съм да паркирам там на аванта, защото откакто съм се родил, ВИНАГИ там паркирането е било безплатно. Нещо, което човек от София (на какъвто вие се преструвате), би трябвало да знае.
Безплатен обяд няма! Няма и безплатен паркинг на ст. "Васил Левски"