75

Анонимен

преди 5 години

Ако забраним изобщо колите и се върнем към каруците, ще е най-екологично.

74

Анонимен

преди 5 години

Каквото и да ви говорят, става дума за пари. Просто този, който финансира и подстрекава цялата тази псевдоекологична кампания против дизелите, ще спечели огромни пари.

73

Анонимен

преди 5 години

Да ме прощават немските пхихопати, но не би ли следвало да си унищожат продукцията, вместо да я продават и да продължават да тровят хората?

72

Анонимен

преди 5 години

Пак препечатвате руски сайтове и пишете пълни глупости!Нови автомобили,произведени в Германия....превишаващи 40 ПЪТИ НОРМИТЕ за отработени газове!?!?!?!?!?!40 пъти по-високи норми нямаха дори стандарта Евро -1.Това можеше да се случи САМО с бракмите, произвеждани в ссср!Застанете до един нов дизел на Мерцедес или БМВ, няма да усетите дори, че мотора работи, абсолютно никакви вредни емисии, SRC катализаторите си вършат а работата ПЕРФЕКТНО!

71

Анонимен

преди 5 години

Дизел, който харчи 5,5 на сто замърсява точно толкова колкото бензинов двигател, който харчи 9 на сто. Крайната сума на емисиите при изминаване на равно разстояние е еднаква, дори може за дизела да е малко по-добра.

70

Анонимен

преди 5 години

Подготвят ни за приемане на административни мерки, с които да ни накарат да си купуваме нови автомобили, ама на мен не ми увеличават заплатата като на депутатите - няколко пъти по стотина лева годишно. Просто едно лоби е решило да ни накара да плащаме повече, за да притежаваме автомобил - сега води кампания в медиите, която ще подготви стадото да приеме това, което ще гласуват по-късно политиците.

69

Айдеее, пак се почна

преди 5 години

Мине не мине и току преведат някоя манипулативна статия,без никакво покритие,че и тоя, къде е превеждал изобщо няма и грам представа от материята,но....тряя се изкарват парици....Една кола, без значение на какво гориво е, ако мотора не е изряден, ще вади и метални стружки,не само пушециПроблема е,че сме отчайващо бедни и сме принудени да купуваме и караме на хората ***, не вярвам някой , ако има достатъчно пари, да си купи стара морга.....

68

Ю кортес

преди 5 години

В София виждам повече луксозни нови коли от колкото в мюнхен

67

Анонимен

преди 5 години

Замърсяването от колите не е проблем в България, за разлика от Германия, но винаги може да се направи още нещо, за да е по-чист въздуха. На първо място държавата трябва да спре кражбите на катализатори, за да може колите в България да са с изправни катализатори. Сега човек може да избира - да остави ли катализатора, за да му го откраднат и в най-неподходящия момент даму го откраднат и да осатне за известно време без кола или сам да го свали без допълнителни щети по колата, както при кражбата му.

66

Анонимен

преди 5 години

В София по улиците има около 50 пъти по-малко коли движещи се по улиците в сравнение с голямите градове в ЕС съответно няма замърсяване от колите, което да е над нормите. Колите са 50 пъти по-малко поради факта, че немците ги използват около 10-15 пъти повече и имат почти два пъти повече коли на човек от населението. В обратна посока е фактора лоша организация на движението в София, което увеличава движещите се коли по улиците около 2-3 пъти. Затова в София няма наднормено замърсяване, а там има

65

Анонимен

преди 5 години

Трябва и в България данъка да е като в Германия - според замърсяването с СО2. Колите на газ бълват ли много СО2, както съм чувал?

64

Българин

преди 5 години

Айде пак спекулацията журналистическа!? А защо не информирате читателине си колко е мин обема на бензинов двигател в америка (дето се оплакват толкова) ааа??? Дори най манипулирания дизел не може да се сравни по замърсяване с американските бензини, дето започват от 3л и още са на карбуратор!!!Това, че пропагандата над муриканските овце мина успешно, не означава, че всички останали пием вода от пералнята!!!Дизела (новия/поддържания) е и ще бъде винаги по-добрата алтернатива от бенз. ДВГ!!!

63

Анонимен

преди 5 години

Бензиновите замърсяват повече от дизеловите коли и затова в Германия данъка за бензиновите е по-висок, а там данъка е според замърсяването с СО2, което е най-важното замърсяване. В България наднормено замърсяване заради колите няма никъде. Ситуацията в Германия и в България е много различна и трябва да си много изкуфял, за да повтаряш като папагал за дизелите.

62

РУССКИЙ ОККУПАНТ

преди 5 години

До Анонимен 62Ми продай я на НАДИН ! И почвай банкета !

61

Анонимен

преди 5 години

абе не харесвам дизелите, още повече пък немските, японски *** дойди, ама немските са тояги

60

Анонимен

преди 5 години

Реално погледнато истинския дизел не чак толкаво вреден.Вредни са сегашните изгЪзеци наречени дизел!Тъй като при тях общото с дизел е само горивото,всичко останало е много,много различно.

59

Анонимен

преди 5 години

От Март месец се опитвам да си продам дизеловата кола,засега без успех.Най - евтината кола от класа си в мобилето Веднъж да я махна , банкет ще дам

58

Анонимен

преди 5 години

Авто къщите във Варна са тъпкани с дизели .Търговците убедително казват , че това е колата на живота ви . Имат желание да изчистят дизелите и да заредят бензинови коли , но за сега са задръстени .Моите познати които караха дизели ги продадоха още миналата година В момента всеки казва, че няма проблеми със дизела , но дали ще е така след 6 месеца или една година

57

Щерю

преди 5 години

Да, ама където не пуши мръсен дизел - лятото дъжд не вали...

56

Анонимен

преди 5 години

До DMУсетил съм се колега,ама ти можеш ли да извадиш 60 каймета на куп и да си вземеш нов автомобил,дето после поне 10 г. проблеми няма да имаш? защото аз не мога,въпреки,че дохода на семейството ми е около 5 000 лв на месец!