Цената пада защото нашите джамбази отиват там с автовоза и купуват на едро десетина коли, за което им дават отстъпка.
Последната градска кола за семейството, я взех директно от застраховател във Франция преди 3-4 години - малко рено на 34000км, 2010г, със сериозен удар отзад, за 1700 евро - около 5000 лева ми стъпи всичко да я пусна на пътя в БГ. От тогава е навъртяла 65000 и имам сменен един маншон...
Мисля, че за да сме в джаза е редно да ни вдигнат резко заплатитееее! Аре бре една хилка отгоре кво ви бърка...нема обеднеете. Аллоооу чорбаджиите, на вас говоря бе...лакомии! Скоро нема има кой да ви работииии...па мрънкяте че караме трошляка на европата и ви опушваме въздуха. *** то май верно трея ви опушимееее...как си треа!
Ако колата е в добро състояние (дизел),ходова част, съединител, двигател и на километра а показва 250000км.бъдете сигурни че ще изкара още 250000км.
За да успокоя малко собствениците на нови возила ще им кажа че ако возилото са го взели от България то не са получили това което се ипредлага на купувача в една Германия например. Както с шоколада, праха за пране и другите му там. Във всеки автомобил има стандартни елементи като амортисьори, алтернатори и още куп други които се предлагат от различни производители с различно качество. Колите у нас са с части като за нас.
Една кола щом е на 300 хиляди от Европа, значи досега е карана на дълъг път редовно, съответно е много вероятно и да е поддържана. Има и друго, че щом е изкарала до 300 хиляди, значи няма детски болести и производствени дефекти, а при тази на 80к могат тепърва да се проявят.
Защото дизела е облаган с тарифи, екотакси и др., освен това годишната регистрация на дизелова кола е по-скъпа, така, че има смисъл само хора, които карат по 25-40 к км на година да го купуват - основно фирмен транспорт.
к'ви сте вии, че ше ми давате акъл бе! Я съм разбирач. Разбирам от всичко и знам всичко и пия ракия!
Няма дизелова кола, внесена от Западна Европа, която да е на 10 или повече години и да не е на минимум 300 хиляди километра, просто няма шанс, каквото и да ви убеждават.
Ако една кола е обслужвана и поддържана редовно няма значение на колко години е!Относно системите за сигурност всяка кола след 2005 има достатъчно.И не ми излизайте, че нова Дачия е по-добре от Германска кола втора употребазакупена от представителство или от частно лице първи собстеник там.Просто пазарът ни е беден и се вкарват ударени и коли от моргите.Не може един голф 5 да струва тук 6-7к лева, а в Германия да са 5к евро с TUV и да очакваме, че ще са читави.
Наскоро в Бамберг гледах един Мерцедес на 560 хиляди км, 2007г беше МЛ-350, някакъв кюрд беше собственика, искаше 10 Хил евра преди пазарлъците, таралянкал го до Диарбекир по два пъти годишно за баклава Байрям и Коч Байрям и те така.... вътре миришеше на крака. Сигурно някой автоджамбазин от Враца ще го купи и ще го пусне на карс.бг за "на 98.000 км, без забележки, като нов - 24.990лв напълно обслужен, нов внос"
Стереотипи и заблуди при купуване на кола на старо. Не им робувайте!