До 36Ползваш дадена услуга, плащаш. После защо транспорта ни бил стар. Ми как да е нов като балканския селянин мрази да плаща когато ползва услуги. Я си вървете пеша като сте много отворени.
Така беше преди 60 години, не преди 30 години и е написано заради номер 29 и неговото "ползваш услуга и плащаш". Услугата пътуваш 1 спирка и пътуваш 10 спирки не са една и съща услуга и цената трябва да е различна.
Ай ще ви скоча на пенсиите аз какво ми давате примери от 50 години как било колко стотинки било. Я елата малко в реалния свят!
До БатманМи няма от къде другаде да се купува преди 10 години какво ми правиш глупави сравенения?
Цена на пътуване с градският транспорт в София преди години, когато все още имаше и кондуктори: Княжево - Първа градска болница 6 стотинки с едно прекачване от трамвай 5 на тролей. С трамвай 9 от последната му спирка в Лозенец до Патриарх Евтимий - 4 стотинки. Ползвах услуга и плащах, а не както е сега, ползваш не ползваш - все 1,60 лева плащаш.
Преди доста години в София се плащаше според броя спирки, които путуваш, а имаше и билет с перкачване, ако с градският транспорт не може да стигнеш с едно превозно средство до твоята спирка. Пътувал съм и със цена от 2 стотинки за малък брой спирки. Както се казва - плаща се според услугата.
До фъндъкЛогикат е че ползваш услуга за която се плаща. Като не ти харесва върви пеша. Няма значение за колко спирки се качваш.
Добре може ли някой да ми обясни кое по-точно от това ще струва 88 милиона? Освен софтуера който определено не струва и четвърт милион, ще има ли някакъв хардуер който да вдига толкова цената?
Защо да плащам един фъндък при условие, че ползвам автобус за две спирки разстояние?с един фъндък мога да измина 30 спирки разстояние по една линия, но мога и две спирки.Къде е логиката? Няма логиката, защото тук действа голямо ЗЛО, което несправедливо и неточно калкулира цени на билети и карти.
Нещо толкова елементарно и просто, като това да се въведе зареждане на карта за градкския през и-нет не може да се направи! Трябва да има назначени служители, ламарирени будки и какво ли не, но това да зареждаш през и-нет е мисия невъзможна, връх на технологииите за столична община, някаква неимоверна иновация от космическотот бъдеще! И за това ще се изръсят 90 милиона, а преди време една варненска ИТ фирма показа как може да се прави и за 20 хил. лв!
Управлението на градския транспорт в София е огледало на некадърността на герберската администрация. Това и-нет, смартфони и прочие, нищо не означава за СГС, София е нацвъкана от будки, в които стоят сърдити лелки, продаващи карти, билети и талони. Парите им ги подаваш, като в чейнч-бюро и ти хлопват кепенците, с мотив, че са в почивка през 15 -мин. Никакви иновации, никакви нови технологии, смърдящ раздрънкан транспорт, чиновник зад гише, управление и безумие.
До Мирис на...Ами хайде за да няма корупция, вземи го ти. Взимаш два програмиста и правите мобилна аплиакция ... за 88 милиона ХАХАХАХА
До БатманЕми пред 10 години телефоните не бяха на това ниво. Не знам какво точно сравняваш....
Толкова сме изостанали че няма и на къде. В Англия си купувах такива карти преди 10 години и не само дневна. Там има и карти които ти важат и за метро, градски автобуси и влакове заедно. И не си ги купуваш от телефона ами ти ги дават на гише.
Купуваме еднодневна карта за градския транспорт през телефона