До аз-ътВдигане на цените по линиите до Елин Пелин, Ихтиман, Своге и Перник, защото са много влакове и БДЖ губи най-много пари там.
единствения начин ЖДЖ да се спаси е да стане частно. И да се спрат 95% от линиите. Никой не е казал, че до всяко село, копанка и дере за 5 баби трябва да има влак.
Най-големите търтей работят в БДЖ. Познавам една лелка, дето бачка като началник-гара на една малка спирка. Дневно минават 4 влака и единственото и задължение е да продаде 20/тина билета. А трябва и нощем да дава нощна смяна, идея си нямам какво прави тогава... И затова получава маса пари и ранно пенсиониране. В Германия на такива гарички няма хора, а билетите си ги купуваш от автомат. Ама вие сте Българи-Юнаци, нали така?
След фалита на Кремиковци БДЖ нямат печалба от рудата и въглищата за комбината. Химко също фалира и няма какво да превозват и нова загуба.
БДЖ нямат пари за резервни части и нямат пари за нови влакове. Тировете им взеха тпварните превози, а автобусите пътниците и ще трябва да се закрият. Селата също се обезлюдиха от емиграцията.
Като купим за милиарди левове "нови" втора ръка самолети и те ще са като мотрисите на БДЖ постоянно в ремонт,а новите самолети ще имат и гаранция...
Какво ли още ? Не е само влакчето !БДЖ на ужасите !КТБ на ужасите !АЕЦ БЕЛЕНЕ на ужасите !България на ужасите ! СОБСТВЕНИКЪТ НА ГЕРБ е подредил пъзела !
Мингийците да не са обстрелвали и него с камъни и дърве!Влакът е символ на прогреса!А те не желаят такъв!
Приключението "БДЖ": Влак пламна в движение, а пътниците – пеш