26

Ггг

преди 5 години

Нашите измислени чорбаджии ще отслабнат. Те не са за съжеление. Да фалират повечето и да си наврът камионите в з......те.Жалко за шофьорите, че по-възрастните могат да останат без работа. По -младите ще отидат в чужди фирми. Ще ги осигуряват реално и ще получават достойно европейско заплащане. ФАЛИТ за бай ***, да си знае дали другия път ще подбива цените в Европа.

25

Анонимен

преди 5 години

Иначе колегите от Чехия Словакия Унгария Полша Словения и половината от Румъния се прибират на 3 седмици у дома докато ние и макетата и половина румънци на 3 месеца а и заплащането при тях е по високо с 300 до 600 евро повече

24

Анонимен

преди 5 години

Ако бг компаниите се регистрират във Франция, няма да имат никакви проблеми. Само, че ще трябва да плащат като французите.

23

Анонимен

преди 5 години

Проблемът на европейците е, че нашите превозвачи им правят зверски дъмпинг. Родните капиталисти засилват шофьорите по чужбина, при това на фиктивни минимални заплати, след това ги разцъкват по цяла Европа по месец и отгоре, без да се връщат. При това не се спазват нормите за почивка, спане и т.н. На нашите хора това им изнася, тъй като накрая взимат огромна заплата, несъизмерима с мизерията в БГ, но режимът на работа е нечовешки и се съсипват хората.

22

Анонимен

преди 5 години

До малоумник32RAZBIRAM VI.EDIN LEKAR UCI MNOGO GODINI,A NE POLUCAVA NISHTO/EDIN SHOFIOR UCI TRI MESEZA I VZEMA V PATI POVECE OT LEKARA.NA ZAPAD LEKARITE POLUCAVAT POVECE OT MINISTRITE.

21

Анонимен

преди 5 години

"Европейците" пак ни го набиха четвъртит,с контрагайка!като добавим и всичко онова,което търпим и продължаваме да търпим заадитях,не виждам смисъл от престоя ни в ЕС!

20

Кравата Пенка

преди 5 години

Мууу - Вот на недоверие до 24h

19

Анонимен

преди 5 години

Ми те колегите в Европа въртят геврека за 3500 евро до 4500евра но всеки петък си остават камиона в гаража и уйкенда си е със семейството а ние почнахме с 1100 евро през 2007 г а сега е 1900евра от тая година и на след 3 месеца в Европа се прибираме за 1 месец ако се намери сменик пък ние си обичаме професията но ненавиждаме условията и Макрон се изяви да ни ги подобри но уви това не се харесва от нашите работодателите мафиоти

18

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 13.Кое ще е прекрасно за българските шофьори - това, че ще си загубят работата? Българският транспорт ще загуби каботажа и ще уволни излишните шофьори. Те най-вероятно ще вършат същата работа, като започнат в западни транспортни фирми, така че печалбата от транспортиране вместо в България ще отива в Западна Европа, а България ще намалее с още хора, щото веднъж установили се на запад, те повече няма да се върнат.

17

Анонимен

преди 5 години

Не упреквайте Борисов - човекът просто не разбира това, което е договорил с Макрон. Не бива да имате големи очаквания към една про.ста мутра. Сигурен съм, че е имал желание да направи нещо, ама толкова си може.

16

Дъртий

преди 5 години

Ха собствениците на тирове, кво сакат ве? Да ви осигурят монопол в ЕС и да цакате западните превозвачи с робския труд на бг шофьори? Това да не ви е едновремешната партия-майка, да ви дава под сурдинка всичко. Имате изграден колективен пазар и ще се съобразявате със законите му, а не с вашите мутренски разбирания за бизнес.

15

ХОРОСАН

преди 5 години

Ама намерете си свястна работа бе, ***-или. Като не ви бива в нищо друго освен да въртиш геврека си ваш проблем.

14

до 16

преди 5 години

Цветан Цветанов към Бойко Борисов : - Шефе имам една добра и една лоша новина с коя да започна ?-Ами давай първо добрата, че отивам да поритам мачле в Бистрица и да не ми разваляш настроението.-Добрата новина е че отново спечелихме изборите.-Браво, Цецо знаех си че си добър. А лошата ?-Лошата е, че пак никой не е гласувал за нас.

13

Анонимен

преди 5 години

До 15 Това че някой знае англииски не е достанъчно да се взима за европеец.Ще се познае по делата.

12

Ф.С.В.

преди 5 години

Герб тотално се провалиха - Те дори показаха с председателството в БГ - че са по европейци от европейците - и са по рестриктивни чиновници от всички чиновници взети заедно в Брюксел - Сега стола почва да се клати !1

11

Анонимен

преди 5 години

До 11 Нищо не си разбрал.България не е прецакана.Парите ще продължават да си прибират партиите на които са камионите.Шофьорите ще си взимат същите пари.. Разликата е в това, че ще има повече писане за по добър контрол на фирмите фонтови от България.

10

Анонимен

преди 5 години

Хахахах, повечето от българските евродупедавци не знаят добре английски, и за това за Макрон не е било никак трудно да ги метне - уж им приема исканията, ама всъщност малко променя текста и ги вкарва по друга форма!Хахах, нека българите да се научат какви хора пращат в европарламента, защото те не гледат какви способности имат, знаят ли английски и т.н., а пускат бюлетинката по партиен принцип!Ами ето ви го партийния принцип - прецакани както винаги

9

Анонимен

преди 5 години

Борисов още онзи ден каза "да не бием фанфарите". Ясно му е на човека какво е договорил с Макрон и знае, че хич не е за фанфари.

8

Анонимен

преди 5 години

Дано да си остане така ще е прекрасно за нас международните шофьори че от 11 г ни държат минимум по 3 месеца в кабината на камиониа като заложници и докато не намерят сменик за 1месец не ни пускат за България дано тоя път спечелим и ншест заложниците

7

Анонимен

преди 5 години

Шумно рекламираната в понеделник вечерта "абсолютна и безусловна капитулация" на плана "Макрон", срещу който протестираха българските превозвачи, се оказа пирова. Часове по-късно засегнатите фирми разясниха, че много от приетите текстове на практика ще затруднят още повече тяхната работа и отново заплашиха с протести. Така че в случая става дума или за нескопосана пиар акция, или управляващите са били подведени какво е гласувано в европарламента, или изобщо не са разбрали за какво става дума.