До моето село има два изоставени жп кантона, нека Владко с цялата администрация да дойдат и от там да управляват
Каква е заплатата на Владимиров, и не трябва ли да е обвързана с постигнатите резултати. Според мен 250 лв са му много
НКЖИ да купи 50-те процента на БДЖ, за да може да я продаде цялата по-скъпо!!!Ръководството на железницата няма нужда от сграда в центъра на София.
Схемата е следната:1. Откъснаха апетитната хапка - "товарни превози" от БДЖ, която печели - сега пълни частни джобове;2. Оставиха "пътнически превози" да самофалира, за да го източат до дупка.А, при едно добро управление можехме да имаме много добър жп превоз. Може и да не вярвате, ама в един момент всеки си получава заслуженото!
Aма работливите хора са само в столицата ли? Те тия от малките по-цял ден лежат и затова не получават достатъчно...или щото работят по-малко или отказват щото им се работи за чест и слава.
Това е вече схема. Имаше преди време интервю с едно *ч*си, което богслови бб, защото му бил дал "много хляб, завинаги". Е това си е схема!!! Днес Топлофикация тръгна да звъни на всичките си "длъжници" заради огромните фактура за МАРТ 2018. И кога аз, потребителят, ще мога да имам възможност да си отстояван правата, а не под формата на "ама това каза ЕВРОПА" да съм жертва на *** лобизъм и то от хора, които ние сме избрали да гласуват от и за мен!!!!! Революция хора, това е нужно....или??!?
Нека да го разпродадат. Готвят ремонт на вагони и локомотиви за няколко стотици милиона, с ясното съзнание, че скоро няма да им трябват, защото ги заменят с други мотрисни влакове. Как кредиторите гледат на това, да се източват двойно, тройно по-високи суми от неизплатеното задължение към тях. Да пратят ръководството в някой друг град където имат сгради, например Пловдив или Горна Оряховица.
Не е ли Мутрафона, този който трябва да се.грижи за държавата?????Подари Булгартабак,сега БДЖ....щом стопанина НЕ става за нищо да ходи да друса щембака на терена или по-добре в затвора!!!!!
Обявяването на централата на БДЖ за продан е част от мерките, които недоволните кредитори предприемат, за да си съберат вземанията.=и какво ще "съберат"? кой ще купи тази сграда? какво ще я прави, като я купи?а може ли да купи паметник на културата? и колко обществен негативизъм ще събере този "купувач"?дайте имената на кредиторите , да ги видят хората
До ББ Е МУТРА И .......пий си хапчетата и не пиши глупости. Като не си плащат заемите, да им взимат имуществото. След като не могат да си управляват финансите - да ги закриват. Не е нужно работещите да плащат транспорта на мързеливите хора от малки градчета/села, возещи се за без пари с тия влакове.Да си вдигат цените на билетите, а не да работят на загуба, само защото изпълнявали социална функция..
След запора: ЧСИ взима сградата на БДЖ в центъра на София