44

Киро кардана

преди 6 години

Най не екологични са бензиновите коли!Малолитражките имат малък живот на мотора поради постоянните високи обороти и голямото износване а големите мотори горят много гориво особенно градско .Имат много електроника и при неизправна горивна и запал.с-*** замърсяването става огромно.Целта е да купиш бензинова кола да я караш 7-8 г.и всичко да е леш и купувате следващата.А аз производството на една кола се изразходват огромно количесто енергия вода и материали което не е изобщо ЕКО!

43

Анонимен

преди 6 години

Чудя се как шантажираха Европа с толкова явен лобиски закон?

42

До от провинцията

преди 6 години

Кое ти еко бе!?Като карам зад такъв *** на газ като твоя,от смрад не се диша!

41

Shark

преди 6 години

До дедо Ташункo. Това няма да стане скоро. Така говореха и за Ладите, Москвичите и Трабантите, но все още ги виждаме по пътищата. Точно обратното ще стане. В Германия цената на дизелите ще падне и ще ги докарат тук, на ниски цени. Това, че сме гробницата за коли на Европа е друг въпрос. Но няма друг начин, ще падне цената на дизеловите коли, също и на самия дизел. А дизела няма как да бъде тотално спрян, защото с него вървят автобуси, камиони и т.н.Това пак са някакви *** евроизмишльотини

40

Анонимен

преди 6 години

Ташунко ли си,Машунко ли си ,като не пишеш май си по умен!!

39

дедо Ташунко

преди 6 години

Хора, не купувайте дизели. Хвърляте си парите на вятъра. Навсякъде по света идва забрана за тях. И в България ще дойде, рано или късно.

38

Ха,ха , ха ...

преди 6 години

умниците да си направят една елементарна сметка - колко са дизеловите автомобили в света ;) Как ще накараш хората да не си карат автомобилите след като ги произвеждат и продават ???? Тия глупости със разни забрани и други , падат след едно групово дело в съда .

37

От провинцията

преди 6 години

Карам си на газ и моя 19 г таралясник е по-екологичен от най -новите и скъпи дизели! Защо не стимулирате колите на газ, поне за България това е възможен еко вариант.

36

Кифладжията

преди 6 години

Докато богоизбраното племе властва над света ще ви слагат ограничения, забрани и ще ви дерат кожите за повече и повече пари, под предтекст, че било екологично. А за колонизиране на космоса (Хахахаха!) ще гледате само по филмите.Кажи ми, кажи, бедний народе,кой те в таз рабска люлка люлее?

35

@

преди 6 години

Не карам дизели, шумни са, каквото и да ми разправяте. Но...С тези изисквания за дизела виждам повече политика, отколкото екология и икономика.Да кажем че спрат производството на дизелови леки автомобили.А тировете? А автобусните превози? А дизеловите мотриси за влакове? А корабите?Един кораб контейнеровоз на Маерск гори средно 15-20 000 тона дизел на ЧАС.Докато човечеството е ултра консуматорско общество, не може да се освободим от дизела. Няма алтернатива като евтино масово гориво.

34

Калимъдю

преди 6 години

Кой печели от т.н. дизелгейт?Ами петролните компании и най-вече държавата.Бензиновите коли карчат средно с 40% повече литри,а както наем акциза на бензина е и по висок.След като през платените медии наплашиха простолюдието сега еврочиновниците се готвят да събират акцизи,за европроекти т.е. за крадене. Аз каращия от 17г дизел съм 100% за.Тогава дизела не бе особенно популярен и цената му бе 20% под тази на бензина.С нетърпение чакам да се върне това. Ха дано ,ама на дали.Не е луд тоз дето.......

33

Анонимен

преди 6 години

Е като слагате солени глоби за всякакви замърсявания, това с какво помага на екосистемата бе ЕВРОТЪПАЦИ. С големите печалби ще си плащат и природата да го д.уха. *** ***.

32

Анонимен

преди 6 години

Продавайте си печките до като имат цена. Селскостопанската техника няма бъдеще в градски условия. Дизелаци карат тия които крадът нафта, инъче няма смисъл да подържаш шумен трактор-комбайн с цена на колконка 2.40

31

БЕРИЯ

преди 6 години

Да спрат най-напред всички състезания с мотори, автомобили и камиони даже и тогава ще приказваме за вредни емисии !

30

China

преди 6 години

Вече има измислена екологично чиста технология, но хората не искат да я ползват. Няма да има никакво вредно влияние за околната среда, а и ще се отразява добре на здравния статус на хората. Рая на земята ще настъпи. Става въпрос за предвижване с велосипед.

29

Паметлив

преди 6 години

Какво беше Дизелгейт?Ами американски номер да ограничат вноса от Европа на качествени коли!САЩ НИКОГА не са имали читав дизел за леки коли,а и с камионите имат проблеми,щом повечето им фирми бяха изкупени от европейски производители(дори Рено!).Накратко-дизелите им са ***,което обяснява случилото се!Впрочем,сигурно пък 5-6 литровите им бензинки с разход от 20/100 са суперекологични,ха-ха.Тия още на карбуратори карат!

28

Мда

преди 6 години

Към многобройните убийствени бе.зумия обзели Европа напоследък,се добави и дизелното!Ако проблемът се свежда до замърсяването в градовете,то има просто и елегантно решение-забрана за шофиране на дизел в населените места!Дизелите ще са хибридни-в града на ток,навън-нафта.Решават се едновременно и двата проблема.Впрочем дизелът замърсява най-вече при натоварени режими,което лесно може да се избегне.Но трябва да забравим за каране с 200+ на евтини цени и коли по 2,5 тона!

27

Анонимен

преди 6 години

До ЕнергияКакво стана с българина изобретил двигател на вода?поредната комунистическа лъжа

26

anonimen

преди 6 години

onq den karax sled edin opel benzinov izvinqvaite ma novite dizeli zamarsqvat v pati po malko ot nego toi pu6e6e i miri6e6e na izgorqlo maslo usmardi celiq pat

25

ГНП

преди 6 години

До Анти Дизел-Карай си Голфчето 2 (нищо лично към марката) на готварска газ и не се бъркай в теми , дето нищо не ти е ясно!