21

Утре

преди 6 години

Да ама не....

20

ФАКТ

преди 6 години

Заплати -2000 лева . Това са реалните заплати,които всеки работещ Трябва да взема !!! Икономистите, Институциите ,синдикати НАРОЧНО мълчат , затова колко трябва да получава работещият българин !!! До кога ще мълчите и ще гледате СЕИРА на българите ????

19

Ти да видиш...

преди 6 години

Що да не поискат? Общината пита ли някой дали да направи билетчето по 1.60 лв.?Не.Пазарна икономика.

18

MaйMyнaтa

преди 6 години

Софийските бакшиши, и сега си возят така!! Пpocто искат да си е законно, що им се връэвате

17

Ех

преди 6 години

И ние искаме работодателите са ни увеличат заплата с 20%

16

Реалист

преди 6 години

Цените в превозвачиските бизнеси по целият свят,не се определят от никого.В условия на ,,пазарна икономика'' или ,,фри-маркет'',всяка компания сама си определя цените,в противен случай това се нарича ,,монопол на картела''.Или симбиозата на ,,власт-пари'',така наречената в миналото ,,мафия'',си казва думата.Но това не е само с такситата,това е и с транспорт,горива,строителни материали,храни,дървен материал,всичко което се внася,и не изисква труд,се контролира от партиите,..за това е големият бой

15

Цветан Караилиев

преди 6 години

И на това има решение-колкото се може по-рядко да се ползува такси.Така наречения бойкот.Бързичко нещата ще дойдат по местата си

14

UBER

преди 6 години

Uber ще ги оправи, само искат, а ни возят в каруци и усмърдяни коли. За климатик да не говорим, че много им скачал разхода на гориво. В Uber се качваш, колата е новичка, а и да не е чисто нова e na 5 години максимално. Чиста е със сигурност, защото, ако му сложат лоши отзиви на шофьора и ще го изключат от системата. Но няма накъде това е бъдещето, драги ми бакшиши...Uber

13

217

преди 6 години

Пазарната икономика в България се нарича картел.Или може би картел е силно казано, но и картел.Всеки гледа другия в съответния бранш и предлага на същите или близки с незначителни разлики цени.Това не е конкуренция камоли пазарна икономика.

12

Шишо

преди 6 години

До 3Как да стане Нови Чисти и Комфортни с по ниски цени.Това нещо може да си го учил в някой Свободен университет но в реалната икономика нещата не могат да се получат по този начин.

11

Fck

преди 6 години

Икво от Орлов мост до дружба няма да е 8 а 14 лева така ли. Ми то по хубаво да си бичиш пеша...2 часа и нещо и да си вземеш една бира за изпът. А за лятото колело! Да не говорим ,че последните автобуси вечер са буквално "без пари". Та бакшишите все повече щеги отбягваме

10

Asus

преди 6 години

На светофар защо всички въртят броячите а уж на км е цената

9

Аз

преди 6 години

А безплатен сeкс не искат ли, като са почнали?

8

Шишо Бакшишо

преди 6 години

При 1 лев на километър,печалбата/чисто/ ще е поне 80 стотинки.

7

Анонимен

преди 6 години

Ами то в някои случаи по добре с такси, отколкото с тези цени на Фендъкова!

6

Анонимен

преди 6 години

ЛЕЛЕ ЦЕНИТЕ СТАНАХА КАТО В СЛЪНЧЕВ БРЯГ

5

Жо

преди 6 години

АКО ПУСНАТ нощни автобуси до летището, бизнесът с такситата ще фалира.

4

Анонимен

преди 6 години

Нагли ,прости ,агресивни ,безмозъчни , алчни

3

Анонимен

преди 6 години

Мдаааа, тия май сериозно искат да фалират. Покрай метрото работата им намаля и те вместо да привличат клиенти с комфортни и чисти коли и с ниски цени, хем возят клиентите в кошници смърдящи на цигари, хем вдигат цените. Е, нищо... ние чакаме 3 лъч на метрото.

2

Шишо

преди 6 години

Лекарства да си купуват с увеличението до края на дните им _|_