11

Hafen die Wahrheit

преди 6 години

Лампичката свети ли? Поне Павлов е ваш човек!

10

Гурбетчия

преди 6 години

Много правилно, държавата защитава ПРЕВОЗВАЧИТЕ,а не шофьорите.Какво да говорим повече?

9

Анонимен

преди 6 години

до 4 и по кой друг начин се уреждат?Ами нишите да се уреждат, като черногорците или като хърватите все малки държави по малки три пъти от БГ

8

Анонимен

преди 6 години

Държавата защитава и шейнарите. Дядо Мраз от Москва с шейната се катурнал и едно от джуджетата паднало зад борда.

7

Анонимен

преди 6 години

Не съм против министъра , но нека да се помисли и за такива като мен, които не могат в колектив да работят и да са безотговорни. Когато си частник носиш си отговорността сам и не търсиш партията.

6

Анонимен

преди 6 години

В ЕС освен от Франция, Германия има и хиляди частни камиони и от Македония, Хърватско,Словения, Австрия ,Унгария. Много по малки държави от България НО В ТРАНСПОРТА, МНОГО ПО УРЕДЕНИ.

5

Анонимен

преди 6 години

ДО 2 НЕ СЕ ГАВРИ МАКРОН С ТУРСКИТЕ ТИРАДЖИИ. ЗАЩОТО ТЕ СА СИ СОБСТВЕНИЦИ И ТЕХНИ ГЛОБИ И ДРУГИ РАЗХОДИ СИ ОТИВАТ ПО ИМЕННО НА ФИРМАТА. И е таман..Тука при нас не е таман, в България фирма "пунтика и пластика червен байрак" оод как ще и сложиш глоба ако стигнеш до съд.Тогава в съда идват "гнилите ябълки " така ли разбираш конкуренцията.

4

Hafen die Wahrheit

преди 6 години

Що Франция не се изгаври с турските ТИРАДЖИЙЕй още един всезнаещ! Това е вътрешна политика на ЕС. Турция и нейните шофьори се уреждат по друг начин. И, заради това Ердоган се натиска за ЕС!

3

Анонимен

преди 6 години

до 3 НЕ ЧЕТЕШ ЛИ 100 000 ПРЕВОЗВАЧИ!!!!КАМИОНИТЕ С ТИР регистрация са под 1000. Това показва че другото извън камионите са на ЯСЛА. И ЗА ТАЯ ЯСЛА ОТИВАТ НАЙ МНОГО ПАРИ.2 Милионите собственици на такъв превоз от ЕС. НЕ ЖЕЛАЯТ ТАКА НАГЛО И МАНИПУЛИРАНО ДА ГИ РАБОТЯТ СОЦИАЛИСТИ - КОМУНИСТИ ПА БИЛИ ТЕ МНОГО УЧЕНИ, МНОГО СИНЕОКИ ИЛИ СВЕТЛОКОСИ.3 АКО те започнат протести , какво ще правите, С ПЛЮНКИ ЩЕ ВИ УДАВЯТ.

2

Анонимен

преди 6 години

Целта на Макрон, Меркел и Сие е друга. Тях хич не ги интересува кога, колко и с кого спят нашите шофьори. Целта на цялата операция е транспортните фирми да се преместят от България във Франция или Германия и да оперират оттам. Да плащат там разходи, данъци и осигуровки. Да си харчат и реинвестират печалбите там, не в България. Да привикат шофьорите и да ги назначат в регистрирани там фирми. Тираджии се търсят под дърво и камък. Готови, обучени, опитни, ра

1

Анонимен

преди 6 години

Що Франция не се изгаври с турските ТИРАДЖИЙ? Щот Ердоган не е Боррисов!