26

До 25

преди 6 години

Прав си, бях забравил за кръговото кръстовище на Руски паметник. Там открай време движещите се от площад Македония към Княжево и обратно са с предимство пред навлезлите в кръговото, докато идващите покрай болницата на МВР и от Петте кьошета са без предимство.

25

Анонимен

преди 6 години

До MunchoМуне на руски паметник как е?

24

До 23 Muncho

преди 6 години

Не е така.Ако на кръстовището няма знаци, всеки, който навлиза в кръстовището е с предимство (дясно стоящ) пред движещите се в кръговото коли и затова винаги се слагат знаци Път без предимство или Стоп за пътищата влизащи в кръговото. Аз дотолкова съм свикнал, че е така, че не гледам за знаци и някой ден ще се опаря, ако на кръговото няма знаци.

23

Muncho

преди 6 години

Тоя не е добре май с ***.Няма кръгово в което дясностоящия. т.е. който влиза да е с предимство пред тоя дето вече обикаля вътре.

22

Aman

преди 6 години

Добре ще променят законите, ама кой ще обърне внимание на КАТаджиите, които използват правилата на пътищата и ограниченията да събират рушвети,а не да се грижат за безопасността по пътищата ? Нито един КАТаджия не гледа да спаси животи на пътя а да източи портфейлите на хората. Това трябва да се промени..

21

манолов

преди 6 години

как да разбирам това стратиев ,хем да се премахне правилото на дясностоящия при кръгово кръстовище ,хем да не се премахва?

20

Факт

преди 6 години

Всяка промяна в Закона по предложение на бивши или настоящи служители на КАТ, винаги е водела до влошаване на положението по пътищата на България. КАТ трябва да изпълнява закона, а не да го пише. Сега КАТ пише закона, а после не го изпълнява.

19

Спазвайте ЗАКОНА

преди 6 години

МАсови убиици чрез МВР и КАТ принуждават милиони БЪлгари да носят със себе си тежко терористични лични и други документи. с нарочно вградени исключително опасни съоръжения позволяващи следене,увреждане ,манипулиране и зомбиране ..ОСновния ЗАКОН ЗАБРАНЯВА Подобни престъпни техники ..

18

АМАН от престъпници

преди 6 години

ЗАКОНА ЗАБРАНЯВА ЛЕПЕНЕТО НА ПРедни стъкла на отвличащи вниманието на водача СТИКЕРИ.УБИИЦИ НА ВЛАСТ чрез КАТ Принуждават милиони водачи да лепят тежко вредни хологрмани оръжия на предни стъкла..ДА се докладва КОЯ Престъпна групировка плаща на КАТ И МВР/или на други престъпници/ ЗА продажбите на холограмни оръжия.НАд 4 000 000 българи са трайно увредени от холограмни оръжия и холограмни отпадъци поети при опити з а отлепяне на вредните стикери.

17

АМАН От престъпници

преди 6 години

Всичко записано с ЗАБРАНЯВА Се в ЗАКОНА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО Пътищата от 1969 година е ЗАПИСАНО С КРЪВ. С УБити и РАНЕНИ.НАгли пресатъпници на власт в София цакат милиони водачи с все по жестоко вредни проекто наредби НАРУШАВАЩИ ЗАКОНА.ЗАКОНА ЗАБРАНЯВА движението с включени фарове против мъгла освен в случаите на гъста мъгла и силен снеговалеж.НАркоманите от КАТ принуждават водачите да НАРУШАВАТ ЗАКОНА И ДА КАРАТ С ВКЛЮЕНИ ФАРОВЕ вкл против мъгла ДЕНЕМ в слънчево време.

16

До 14 Абе

преди 6 години

Според ЗДвП8. "Кръстовище" е място, където два или повече пътя се пресичат, разделят се или се събират на едно ниво.*Според мен кръговото отговаря на дефиницията за кръстовище - два или повече пътя се събират, а после се разделят. Колкото до спирането в кръстовище, кръговото е по-особен случай на кръстовище, защото то може много лесно да се блокира за дълго време от навлизането на ППС в него. Затова се слагат знаци, осигуряващи предимство на ППС, които са навлезли в кръстовището, а сега иска

15

Анонимен

преди 6 години

Няколко са нещата, които трябва да се променят в закона. Първо, трябва да се намери начин как да се накара КАТ да заработи. а това е най-важното, в пъти по-важно от всичко останало взето заедно. Второ, трябва да се намери начин за персонални санкции за хората, които отговарят за строежа и поддръжката на пътищата, а пътищата не са в нормите. Третото е пак персонални санкции за всеки, който поставя или оставя пътни знаци и маркировки, които не са адекватни на пътя - най-често след ремонт на пътя.

14

Абе

преди 6 години

Щом кръговото е кръстовище.....мислете бе.Разрешено ли е на водача на ППС да навлезе вкръстовище, ако обстановката ще го принуди да спре вкръстовището и да възпрепятства преминаването презнего?Всеки чел нещо си и хоп кръговото било кръстовище.

13

СМЯХ

преди 6 години

В Европа строят ускорителни и закъснителни ленти при всеки изход или вход от пътя, а ние тука слагаме пътен знак с който ограничаваме скоростта до 50км./ч. Неравности и дупки по пътя? Няма проблем - слагаме знака за неравности. Прав участък от магистрала на мост, където уж е възможно заледяваня - слагаме знак за ограничение 70км./ч. От 140 км./ч скоростта се ограничава веднага с 50% до 70км./ч. Абсолютна предпоставка за ПТП. За тия като Алекси Стратиев обаче това не е проблем.

12

Анонимен

преди 6 години

Дори и така да си остане закона, ако почнете да налагате повсеместни наказания за неспазването му, ще е много по-добре, отколкото да правите някакви промени и после пак всеки да си прави каквото си иска, защото КАТ не си вършат работата.

11

Анонимен

преди 6 години

Винаги правите най добрият закон и след време се разбира, че не е доизмислян както трябва.То не бяха конфискации на автомобили, номера, книжки и какво ли не.Всичко отпада после в съда и държавата плаща после съдебни разноски и обезщетения.И това е само защото рани умници се упражняват на проба грешка а сметката накрая я плащаме ние.Който си е сложил подписа да си носи отговорността после пред народа.

10

Морски

преди 6 години

И защо никъде не пишат че зетя на Цветан Цветанов е заловен в Перу с 380 кг.кокаин на стойност 200 милиона.В момент на превозването му.

9

Истината

преди 6 години

Алекси, заради вашето нищонеправене и стоене на сянка, гробищата са препълнени с преждевременно разделили се с живота си хора.

8

Анонимен

преди 6 години

Струва ми се че промените отнасящи се до "извън правилата за движение и наказанията" са прах в очите за отчитане на дейност...

7

???

преди 6 години

нещо се обърках от този Стратиев. Казва, че в Закона за движение по пътищата ще са изискванията за ГТП пунктовете, какво обучение да се прави и т.н. Значи в Закона за пътните превозни средства ще трябва да е сложено какви са знаците и маркировките и правилата за движение и паркиране, нали така? За Закона за водачите на пътни превозни средства остават правилата, на които трябва да отгваря едно ППС, нали така? Това се арзбира от стратиевщината.