19

Анонимен

преди 6 години

браво

18

Анонимен

преди 6 години

Д-Е-Б-И-ли

17

Анонимен

преди 6 години

И на караваните да проверяват спирачките на валците по 3 пъти в годината ! *** !

16

bzzzzz

преди 6 години

Нова корупционна схема.

15

baiko ne e e

преди 6 години

kakto 4ez taka vnosa 4e mine nali sa vse kalinki kato lileto minetkata sega pla6tam 15000 evro za vinetka i pak stoim da probi9t pAAT9 no 4esi vzemat parite za 4ez 60148

14

PD

преди 6 години

От единия крачол в другия. А до сега, същите които преглеждат, и ще, колите, не можеха да не им дадат НЕ преминала преглед?И сега е наказуемо, да употребяваш автомобил без ГТП.

13

Анонимен

преди 6 години

Вносителите да поемат отговорност. Прегледа преди покупко-продажбата.Няма ли преглед, няма парички!

12

МaйМyнaтa

преди 6 години

Аре не се надувайте бе автобизнеси, както всяка далавера от 90_сетте насам, така и тази ще прежалиме!! На мене и на другите, кво ни дреме за разходите на автовозите ви??!99333

11

ДО 9

преди 6 години

Прав си - но я ми кажи защо електромерите , водомерите , дограмата , инструментите и т,н. в България имат този знак ?В случая ЧЕЗ е сертифицирана от ТЮФ ?А сега де ?Защо ISO стандарта е придружен от TЮФ ?Разбираш ли какво те питам , или си мааш като жена без мъж ?

10

МaйМyнaтa

преди 6 години

Авто мафията е слаба, и неможе да диктува!! Виж енергийната група е на шест, и чакат постъпления вече.

9

lol

преди 6 години

До ВЪПРОС към ДАНСTUV е само за германия. всяка държава има (или няма) техен. стига пиши глупости че ТУВ е евростандарт...

8

ВЪПРОС към ДАНС

преди 6 години

И КОЙ ще проверява колите - Гинка или Теменужка ?В Германия и ЕС има стандарт наречен ТЮФ ?Моя съвет към Пишман Експертите и Депутатите е следния - Ако сте глупави потърсете помощ от Педагог или Психиатър .

7

българина

преди 6 години

много по просто е, в Румъния не можеш да внесеш по стара от 5 г, точка! всичко друго може да се манипулира и излъже, всяка на 5 г е по чиста 10 годишна с катализатор

6

Анонимен

преди 6 години

Да , определено се търси далаверата ,но все пак под сурдинка се каза истината - ВНЕСЕНИТЕ коли трябва да се проверяват дали са годни за употреба и тогава да се дава китап на авбоджамбазите да си пласират стоката , но понеже в началото на демокрацията това си беше далавера и до сега се караше по стария тертип , заради непрестанния внос цените паднаха и сега се търси нов повод да се вдигнат

5

жалка държава

преди 6 години

То по улиците какви криви, намачкани, без светлини,без гуми, без прагове,калници и кви ли не чудесии коли се движат, а те пак мислят нещо ново, всичко е да се граби, то да имаш кола в бг стана лукс, сини зони,зелени зони, паяци, камери с глоби по 500лв, тестове за трева хващащи 3 дни по рано, всякви гърбенки за шоферите, а минималната 500 я има я не, тея дето измислят законите ядат в ресторанти за по 200-500лв на ден, карат си пили,нашмъркани евала депутат да си в днешно време, собсвено АД..

4

Анонимен

преди 6 години

Това неминуемо ще повиши както цената на колата така и ще напълни джобчетата пак в ...КАТ.

3

Така е

преди 6 години

Отново ялова идея.При регистрация на нововнесен автомобил нали се прави първичен преглед в КАТ.Или там гледат само на рамата.

2

Анонимен

преди 6 години

Трябва да минават технически преглед, не преди регистрация, ами преди финализиране на покупко-продажба. Съответната автокъща трябва да плаща за този преглед и да си отнася последиците, ако има такива, мама-сита им крадлива.

1

Л-ШДА

преди 6 години

Айдееее, увеличете "работата" на милите служители от КАТ!