42

Анонимен

преди 6 години

Всеки западаен град има карта точно от такъв тип и не само на метрото и на целия градски транспорт. Тук служителите в градския транспорт обаче са толкова бездарни и задръстени , нямат акъл за пет пари. Което нормално - кадърните хора работят за много повече пари в частни фирми.

41

Анонимен

преди 6 години

Аз лично много рядко ползвам софийското метро, и винаги имам момент на объркване когато го правя , тази карта внася яснота ,така че за хора като мен е добра.Предполагам че хората които ползват всекидневно метрото вече имат други претенции за подробност.Както виждам по надолу от коментарите на очевидно всекидневни ползватели.Поздравления за добрата карта от моя гледна точка.

40

Реалист

преди 6 години

Това, от което има нужда е да се направи карта, която да може да я гледаш на смартфона си или на компютър, да можеш да "осветиш" и "оцветиш" дадена линия и разбира се там да са и всички улици в София, а не само маркиране - тук е ж.к. Люлин, а там е ж.к.Младост. С малко размисъл, всеки човек ще се сети какво приблизително му трябва в една такава карта. В самото метро, рядко ти трябва нещо друго освен последователността на спирките и евнетуално връзка с други линии на метрото, каквито в София няма

39

Мрт

преди 6 години

Не мисля, че тази карта е много по ясна и рабираема, не са означени всички линии и улици. На оригиналната карта на градския транспорт липсват означенията на спирки, само това и е кусура.

38

Реалист

преди 6 години

Не знам защо хвалите картата?! Картата е направена в стила на передишните неразбираеми карти, с "малката" разлика, че е отрязъл автобусният и тролейбусният транспорт от картата и плетеницата от линии е станала разбираема. Някой хвалещ картата ще ми каже ли как човек, който не познава София ще отиде до ж.к.Западен парк според тази карта? Ще отиде в ж.к.Люлин разбира се, а не в ж.к.Западен парк и такива неща има много по тази карта. Това, от което има нужда е да се направи карта, която да

37

Стеф

преди 6 години

Браво на човека.Защото Столична община не можа да намери време и да положи усилие за нещо толкова елементарно се намери свестен човек,който да го направи без пари.

36

Пешо

преди 6 години

Абе София си е София - друг свят.... да видите в Бургас каква неразбираема карта има - не ти е работа , има да припка чиляк като бай ти *** след влака - зер килимчето му вътре... друг е въпроса , че линиите са адски неудобни и опропастиха старата мрежа , работила толкова години

35

Най сетне

преди 6 години

виждам смисъл в организацията на градския транспорт. На схемата е много добре, дано да има начин и на място да се маркира посоката и движението за да се случват качествено връзките в метрото и с електротранспорта. Хубаво е такива карти да са достъпни под формата на брошури по хотели, летища, гари и спирки. Лошо е, че по схемата не може да се прецени достъпа до цели квартали в София, което често са непреодолими пеша разстояния и дори въобще липсва пешаходен достъп

34

Експерт в общината

преди 6 години

Само да ви светна, че за официалната карта, която виждате в метростанциите сте платили, като данъкоплатци, над 40 000 лв. А тази карта, която е много по- добра, човекът я е направил безплатно. За к'во говорим изобщо?

33

:)

преди 6 години

Браво на човека, явно не е от лейките на Боко.

32

king_for_a_day

преди 6 години

28, нищо не пречи, просто това са различни формати. Иначе на полезните за туристи карти из чуждите градове обикновено сякаш основната карта е точно с улиците, спирките на метро/автобуси (но само спирките!) + визуално представени основните забележителности. Картата е подробна и ориентацията на улиците е точна (нестилиз.). На гърба и обикновено има по-малки карта като тази от статията с градски транспорт, които са стилизирани (затова завоят след СУ, за който колегата по-долу спомена не е грешка).

31

До 14

преди 6 години

А проблемът на 20% е, че по подразбиране слагат себе си в подходящата група, но доколко и дали мястото им е там, защото така им се иска, това е друг въпрос.Колкото до картата, може само да сме благодарни на автора за ентусиазма и отделеното време!Добре би било картата да се качи за известно време в Нета с възможности за коментари и предложения. Като се махнат недобросъвестните от тях, със сигурност ще има още стойностни и разумни предложения към автора. Сега на ход са институциите.

30

mdaa

преди 6 години

До РадиНе знам кое е отделно, но от Лозенец до Летището ще отидеш директно, ако не се прекачваш. Просто ще минеш през Обеля, Люлин и два пъти през центъра за "по-пряко".

29

за Виена

преди 6 години

Виена е град с огромна култура, към който се стремят хора от цял свят. Нормално е туристите да понаучат нещо на немски, това си е обща култура (но има и табели на английски). А в България още много трябва да се стараем, за да идват някой ден и да искат да учат български (все пак и немския е доста по-разпространен). Ще се съгласите, че няма какво толкова да вземат от тукашните нрави...Като се приближим поне малко до виенската действителност може да имаме претенции идващите да учат български.

28

Анонимен

преди 6 години

И какво пречеше като фон на каратата да има реалната карта на града ? Така хептен лесно ще се ориентираш къде спираш, къде излизаш и реално къде си. ?Това е задължително за човек ,който за първи път е в града и не е запознат с плана му !

27

king_for_a_day

преди 6 години

21, на старите карти по самите метростанции им няма нищо, добре са наложена върху реалната карта с улиците и според мен няма нужда да се сменят. Тази карта очевидно има друга цел - да бъде малко и стилизирано указание за гости на града, разпечатвана на малки флаери (или показвана на малък екран на моб. тел.), така както почти всеки нормален град с метро има такива, които се получават в самото метро, в хотелите и т.н. на гърба на карти със забележителностите и т.н.Неясните табели са друга бира.

26

Анонимен

преди 6 години

Английски език има в по-новите мотриси. като се сменят станциите ти казват името на спирката на български и че е време за слизане и после на английски - Нешънъл палас оф калчър - Чейнджинг или нещо от този род.

25

Ради

преди 6 години

Браво! Супер е картата - много ясна и полезна. Само единствено мисля, че би било по добре втория лъч (Обеля-гарата-Лозенец) да е с друг цвят, а не син, защото който не знае, че това е отделна линия, остава с впечатление, че това е една голяяяма линия, с която едва ли не ще се завъртиш и на летището ще отидеш.Иначе е страхотна, поздравления за инженера :))

24

До 13

преди 6 години

Явно е от скоро. Преди 3г бях за последно. Доста пъти съм ходил във Виена и това, за което говорите не съм го виждал. Използвал съм предимно метрото (U6) и автобуси. Листовки не съм получавал, нито съм виждал някой да раздава. Отношението е нормално, нищо повече нищо по-малко. Английски език не съм чул нито в метрото, нито в автобус и трамваи. Само немски. Картата на градската транспорт също беше на немски, както и табелите. Exit не видях, а вътрешна и външна стана на улицата.

23

Анонимен

преди 6 години

Голяма глу-пост е да се добавят линиите на рейсове, трамваи и пр. Първо - маршрутите на автобусите ги сменят през през месец-два, а картата в метрото стои с години, инак трябав нова поръчка.Тъпо е да отидеш на някоя станция нядявайки се че ще намериш 280, а него да го няма. Второ всеки втори може да провери чрез смартфона си разписанието на транспорта или дори да си купи пътеводител, няма смисъм да се правят нови и нови карти залудо.