До Само един шпрайтАбе шпрайт, къде ще върви *** с бастунчето , например? Или ти си от тия с много скъпите коли и спираш колата пред входа на магазина, за да може всички да и се възхищават!
Крайно време е в Законът да има огромно глоби за паркиране на тротоар или за преминаване през тротоар. Щом общината иска някъде си да се паркира, то това място ако трябва се преобразува на улица с места за паркиране или на паркинг, а колите не трябва да качват бордюри и да се разбиват. С други думи вината е в държавата и общините, че се паркира по тротоарите. Столичната община е длъжница на софиянци за непостроените в последните 28 години поне половин милион паркоместа в закрити паркинги.
Абе кво ти пука! Важното е пари да падат. Ама и обшинарите не се напъват много да правят пари. Ако се понапънат за нула време ще направят останалите два - три квартала някаква зона . Но може би събират подписи от граждани , които да инициират искането за зона. А , и тези граждани да си купят стикер, за да могат да си паркират колите около домовете си. Изобщо пари има, само трябва да се намери хитър начи да се вземат от 80- те %.
Да е само там да кажеш айде, но в такаво състояние са 80% от улиците и тротоарите, дори и тези по които не се паркира. Чудно къде отиват парите от данъците на хората, при положение, че се събират и с тази цел - поддръжка и изграждане на инфраструктура в населеното място. Май се пренасочват средстват без обсъждане.
Изобщо не си прави, че се започва с дребните неща. Започва се с грабеж и кражби. В случая, вместо да се направят паркоместа, което означава, че трябва да се вложат средства за преобразуването на част от тротоарите в част от улиците и преместване на бордюра, тези средства се изпозлват за една боя, а огромната част от средствата отиват в джобовете на мафията, която управлява в общината.
От дребните неща се почва - пресичане, само но обозначени места, хвърляне на ***/фасове по земята, тупане/изхвърляне от прозорци и тераси, издаване на косови бонове, да не ни удрят в кантара на пазара, да се заплаща достойно на всички трудещи се и т.н. Но манатлитета на онези 80% не го позволява, вица от едно време "Не е важно аз да съм добре, а на комшията да му е зле!" важи в пълна сила и днес!
Ами когато въведохме синята и зелената зона, пак го направихме "по български". Вместо да се направят паркинги просто се купи боя и се разграфика разни места, ама това, че местата не достигат, че са върху тротоара и пречат на пешеходците...къде ти толкова мисъл?! Важното е, че си имаме зони и събираме едни пари. Пък и пешеходците и шофьорите да се оправят както могат!
До Само един шпрайт: Изумителна логика!!! Блестящ екземпляр на селяндурщината!! И за какво тогаз е измислен тротоара...за паркиране на трошки!?!? Но от българин друго мислене не може да се очаква....
Работата за пореден път е "издокарана" още в заглавието. Тротоара там е широк и има место както за коли, а от вътрешната страна за пешехоци. Друг е въпроса защо от паркинги и гаражи не са изравнили бордюрите с платното. Нито не са сложили качественна преграда между парко местата и пешеходната част. Слагат табелка и става зона без никакво влагане на средства.
Кой пък ходи в София пеш? Според мен всички тротоари трябва да са законни места за паркиране. Иначе няма как да се разминем по улиците. Има много улици, които са двупосочни, а реално само едната лента може да се използва заради спрелите в другата коли. Ако тротоарите се ползваха за паркинг, както би трябвало да е, щеше да се улесни движението значително.
Голямо непознаване на проблема, както в статията, така и в коментариите и най-вече в общината и мафиотската фирма ЦГМ. В случая става дума за нещо много просто - тротоарите са за пешеходците, улиците са за колите и велосипедистите. Ако общината иска да направи паркинг някъде, където има тротоар, то този тротоарът се прави част от улицата и бордюри не се преминават от колите.Второто важно нещо е, че общината трябваше всяка година след 1989-та да създава 50000 закрити паркоместа на поносими цени
Дори и без паркирали коли, тротоари в София НЯМА! Всичко е бабуни и дупки, през които крачим и не смеем да вдигнем очи към красотите на Юрданкините фантазии.
Промяна в закона. Както в щаите. Всяга сграда с 1-2-3-4 етажа гаражи и след това да започва щилищната част.
Ясно е, че Юрданка не ходи на работа. Не познава Град София и нуждите му. Прелива от некадърност. П.С. Аз няколко пъти съм виждал Борис Джонсън в Метрото на Лондон докато отива да Работи. А фъндъкова е много Зле. Също като патронът си с прякор на Зеленчук който "рита мач" в работно време. Мутренска работа.
Не ми цитирайте улица, защото се отнася за ВСИЧКИ! По-лесно е да се спомене къде тротоарите стават за пешеходци и то с една дума - НИКЪДЕ!
За пешеходци или синя зона е тротоарът? Преценете сами!